لیست پخش مزرعه مالیبو با ضربات آرام برای مهمانی شام بعدی شما

کسپر پسر هلن برای مهمانی شام ما با هلن هندرسون ، سرآشپز/صاحب رستوران نمادین Malibu Farm ، یک لیست پخش از مهمانی شام ایجاد کرد که حال و هوای ساحلی و شاد را نشان می داد که نشان دهنده فضای آرام و موج سواری عصر ما با هم بود. با آهنگهای خنک هنرمندان مانند Phoenix ، Beach House و Tame Impala ، موسیقی پس زمینه ای عالی بود زیرا ما کوکتل هندوانه می نوشیدیم ، در ماهی کبابی با زیتون حفر می کردیم و از چشم انداز کوه لذت می بردیم. به لیست پخش مهمانی شام مزرعه مالیبو بروید…

درست مانند روشن كردن شمع و كم كردن چراغ ها ، موسيقي صحيح براي همه گردهمايي ها آهنگ ساز است. در هنگام جمع آوری لیست پخش مهمانی شام خود به چند نکته توجه کنید:

یک لیست پخش را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد دست به دست شوید

اطمینان حاصل کنید که هیچ آهنگی وجود نداشته باشد که باعث ایجاد اختلال در محیط و ایجاد تغییر در آن شود و لیست پخش برای مدت زمان رویداد باقی بماند. هنگام برگزاری مهمانی ، موارد زیادی وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید – موسیقی نیازی به یکی از آنها نیست. لیست پخش مهمانی شام مالیبو ما سه ساعت و 39 دقیقه است که برای نوشیدن ، شام و خنک شدن در اطراف آتش مناسب است.

محیط شام را با موسیقی مطابقت دهید

در این مورد زیاد فکر نکنید. داشتن یک شب تاکو به این معنا نیست که شما نیاز به پخش موسیقی ماریاچی دارید ، اما همچنین نباید در یک شام کم صدا موسیقی باشگاهی را پخش کنید. لیست پخش مهمانی شام در مزرعه مأیوس کننده است ، اما هنوز آرام است و ترکیبی خوب از کلاسیک و صداهای تازه را دارد.

سطح صدا را میخ کنید.

شما نمی خواهید مهمانان مجبور شوند بر سر موسیقی فریاد بزنند ، اما همچنین نمی خواهید که صدای آن به طرز ناخوشایندی آرام باشد. قبل از رسیدن همه به صدا با صدا بازی کنید تا به درستی برسد. وقتی شک دارید ، در مورد پخش موسیقی اشتباه می کنم اندکی بلندتر از آنچه فکر می کنم مناسب است ، زیرا هنگامی که مهمانان فضا را پر می کنند ، در برابر سر و صدای مکالمه کم رنگ می شود.

در عجله گرفتن غذا روی میز و اطمینان از پر بودن نوشیدنی های همه ، این آسان را هنوز فراموش نکنید حیاتی گامی برای میزبانی آخرین مهمانی شام. لیست پخش مهمانی شام مزرعه مالبیو را اینجا بشنوید و در طول سال آن را برای مهمانی در صف قرار دهید.

** این لیست پخش از مصاحبه طعم دهندگان ما با هلن هندرسون است. داستان کامل را اینجا بخوانید!**