این دستور پخت ماهیماهی کبابی با وینایگرت زیتون سیاه باید امتحان شود

چیزی که من بیشتر در غذاهای ماهی مورد علاقه ام دوست دارم؟ معمولا ، این یک سس باور نکردنی است که واقعاً آنها را از بین می برد. ماهی ماهی ماهی سفت و بدون چربی سفید است که معمولاً از هاوایی یا خلیج مکزیک می آید. طعم ملایم و ملایمی شبیه به ماهی هالیبوت دارد که وقتی با لیمو یا طعم های مکمل دیگر تزیین می شود ، واقعاً می درخشد. کتاب آشپزی جدید هلن هندرسون ، طلوع تا غروب مزرعه مالیبو، شامل یکی از طعم دهنده ترین دستور العملهای ماهیماهی کبابی است که من هرچیز آن را چشیده ام.

اجازه ندهید ایده تهیه چندین سس برای دستور غذا شما را بترساند. آنها فوق العاده ساده هستند ، در مدت زمان کوتاهی گرد هم می آیند و بدون تردید هستند ارزشش را داردبه بعلاوه ، شما می خواهید اضافی در دست داشته باشید تا باران بریزید ، تقریباً همه چیز. این دستور غذا بخشی از منوی مهمانی شام در مالیبو در خانه هلن بود. دستور العمل های دیگر را دریافت کنید و داستان کامل را اینجا بخوانید!

نویسنده/آشپز هلن هندرسون می گوید:

“ماهیماهی ماهی محکم ، لاغر و سفید گرم است و در حال حاضر در لیست پایدار است (SeafoodWatch.org را ببینید). من متخصص نیستم ، اما من تصور می کنم که با افزایش دمای اقیانوس ، ماهیان آب گرم بیشتر از ماهیان آب سرد به عنوان جمعیت پایدار باقی می مانند. لیست غذاهای دریایی پایدار همچنان تغییر می کند ، اما این سس با هر ماهی در لیست کار می کند.

مهیماهی را می توان کبابی ، کبابی یا سرخ کرد. فقط آن را کمی نپخته نگه دارید ، زیرا اگر بیش از حد پخته شود به سرعت خشک می شود. اما منتظر باشید – اگر به طور تصادفی بیش از حد آن را پختید ، نگران نباشید! ما آن را در وینایگرت زیتون سیاه خوشمزه غرق می کنیم ، و شما هرگز نمی دانید. ”

برای دستور العمل این دستور مهیمیاهی کبابی با وینایگرت سیاه زیتون بروید…

تجدید چاپ از طلوع تا غروب مزرعه مالیبو نویسنده: هلن هندرسون حق چاپ © 2021 توسط هلن هندرسون. منتشر شده توسط کلارکسون پاتر ، اثری از Random House ، بخشی از Penguin Random House LLC.

حق چاپ عکسها © 2021 توسط ارین کانکل