نویسنده: کلی فورست 27 جولای 2021
بهترین زمان ارسال ایمیل به مشترکین خود را بیابید. از این دانش برای افزایش نرخ باز و افزایش نتایج استفاده کنید.
شاید تا به حال میلیون ها بار آن را شنیده باشید. اما واقعیت دارد: وجود ندارد یکی بهترین زمان برای ارسال ایمیل
این به این دلیل است که ایمیل در اصل ارتباطات است. و ارتباط به دو قسمت نیاز دارد: فرستنده و گیرنده.
و هر ایمیل دارای یک گروه گیرنده منحصر به فرد است. هر مخاطبی متفاوت است.
به علاوه ، اگر گیرنده در ذهن خود برای پردازش پیام شما مناسب نباشد ، ممکن است با خود صحبت کنید. اگر از زمان بندی به نفع خود استفاده کنید ، مانند هر نوع ارتباطی ، ایمیل های شما تأثیر بیشتری خواهند داشت.
در این پست ، به بررسی دقیق زمان های ارسال ایمیل بر عملکرد کلی بازاریابی ایمیل شما ، و همچنین راه های بهینه سازی زمان ارسال برای موفقیت می پردازیم.
در اینجا آنچه در این پست به آن خواهیم پرداخت:
- بهترین زمان ارسال ایمیل چه ساعتی است؟
- بهترین روز برای ارسال ایمیل چیست؟
- چگونه بهترین زمان ارسال ایمیل را بیابیم؟
بهترین زمان ارسال ایمیل چه ساعتی است؟
بهترین زمان برای ارسال ایمیل 5:16 صبح EST است.
یا حداقل اگر نام شما ست گودین است. ست تقریباً هر روز در همان ساعت دقیق ایمیل ارسال می کند.
اما نام شما ست گودین نیست.
شیث متوجه شده است که صبح زود زمان رسیدن به مخاطبانش است. با این حال ، آنچه برای Seth کار می کند ممکن است برای همه کار نکند.
و مالش وجود دارد…
بهترین زمان ارسال ایمیل برای هر مخاطبی متفاوت است
شما باید مخاطبان خود را مانند پشت دست خود بشناسید:
مهم است که از موارد زیر آگاه باشید:
- مخاطبان شما چه کسانی هستند
- رفتارهای آنها چگونه است
- چیزی که به آنها انگیزه می دهد
- چگونه می توانید به آنها کمک کنید تا به اهداف خود برسند
به عنوان مثال ، اگر مربی تغذیه هستید و می خواهید زمان و روزهای ارسال ایمیل را برای فروش بیشتر کتاب الکترونیکی خود بهینه کنید ، می توانید موارد زیر را در نظر بگیرید:
افرادی که یک روال جدید را شروع می کنند ممکن است در صبح هنگامی که خستگی تصمیم کمتر است ، بیشترین انگیزه را داشته باشند.
از طرف دیگر ، اگر خدمات مشاوره تجاری ارائه می دهید ، زمان و روزهای ارسال بهینه شما ممکن است متفاوت باشد:
ممکن است مخاطبان شما شبها یا آخر هفته ها در حال کار بر روی شلوغی خود باشند ، بنابراین در نظر گرفتن زمان ورود به سیستم و توجه به آنها می تواند نتایج بهتری را به همراه داشته باشد.
در نهایت ، این در مورد آنچه شما از مردم می خواهید انجام دهند ، و زمانی که آنها به احتمال زیاد در چارچوب ذهن خود برای انجام این کار هستند ، در نظر گرفته می شود.
ما می دانیم وقتی به دنبال پاسخ سریع هستید ، شنیدن “بستگی دارد” سخت است. بنابراین نکات زیر را از متاآنالیز انجام شده توسط Co-Schedule در نظر بگیرید:
- بهترین زمان برای ارسال ایمیل در صبح ساعت 6 صبح یا 10 صبح است زیرا بسیاری از افراد تمایل دارند ایمیل ها را هنگام بیدار شدن از خواب یا بعد از اینکه در اواسط صبح قرار گرفتند چک کنند.
- بهترین زمان برای ارسال ایمیل بعد از ظهر ساعت 2 بعد از ظهر یا 8 بعد از ظهر است زیرا مردم تمایل دارند قبل از پایان کار در روز کاری به دنبال حواس پرتی در اواسط بعد از ظهر در صندوق ورودی خود باشند. آنها همچنین ایمیل ها را قبل از خواب چک می کنند.
بهترین روز برای ارسال ایمیل چیست؟
همانطور که یافتن زمان ارسال بهینه بستگی زیادی به مخاطبان منحصر به فرد شما دارد ، در مورد یافتن بهترین روز برای ارسال ایمیل نیز همین امر صادق است.
به مثال های متخصص تغذیه و مشاور خدمات تجاری در بالا توجه کنید:
ممکن است مخاطبین تغذیه از انتخاب های خود در آخر هفته ناراحت باشند ، بنابراین دوشنبه ممکن است زمان خوبی برای ارائه راه حل (به عنوان مثال کتاب الکترونیکی شما) باشد.
در همین حال ، ممکن است مخاطبین مشاور در روزهای دوشنبه مملو از ایمیل باشند و به احتمال زیاد در اواسط هفته به پرسش پاسخ دهند.
مخاطبان مختلف. اهداف متفاوت. روزهای مختلف بهینه برای ارسال ایمیل.
با این حال ، اگر به دنبال مکان مناسبی برای شروع هستید ، همان متاآنالیز Co-Schedule موارد زیر را ارائه می دهد:
- سه شنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه بهترین روزها برای ارسال ایمیل است و سه شنبه بهترین و دورترین روز هفته برای ارسال است.
- برخی از مطالعات نشان می دهد که شنبه و یکشنبه بدترین روزهای هفته برای ارسال ایمیل است ، زیرا مردم تمایل دارند در آخر هفته به صندوق ورودی خود توجه نکنند. با این حال ، دیگران این روزها نشان می دهند که بالاترین نرخ کلیک و باز شدن را دارند.
زمان ارسال ایمیل خود را با آزمایش تقسیم بهینه کنید
اگر مردم قرار است به یک ایمیل پاسخ دهند ، به احتمال زیاد در عرض دو دقیقه پس از بازکردن آن این کار را انجام می دهند.
از آنجا ، احتمال پاسخ کاهش می یابد. اگر کسی ظرف 48 ساعت اقدامی انجام ندهد ، احتمالاً آن را انجام نخواهد داد.
این بدان معناست که اگر شما در زمان آماده شدن افراد برای پاسخگویی به درخواست های شما برای ارسال ایمیل ، ایمیل نمی فرستید ، ممکن است فرصت های مهمی را از دست بدهید.
با این حساب ، بیایید در مورد نحوه تعیین زمان و روز ارسال بهینه خود صحبت کنیم.
از آنجا که زمان ارسال بهینه برای هرکسی متفاوت است ، بهترین گزینه این است که چند آزمایش انجام دهید تا بفهمید چه زمانی مخاطبان شما به احتمال زیاد ایمیل های شما را باز می کنند.
اگر مخاطبان مورد نظر خود را می شناسید ، احتمالاً می توانید در مورد زمانی که فکر می کنید بیشترین تمایل را برای همکاری با موضوع شما دارند ، فرض کنید. اما ، البته ، شما می خواهید فرض های خود را آزمایش کنید.
چند ایمیل بعدی خود را عمدا در زمان های مختلف و در روزهای مختلف برنامه ریزی کنید. چند آزمایش تقسیم مختلف را انجام دهید تا ببینید محتوای ایمیل یکسان نتایج متفاوتی در روزهای مختلف به همراه دارد یا خیر.
برای تقسیم زمان ارسال ایمیل آزمایشی ، مراحل زیر را انجام دهید:
- 2 نسخه از ایمیلی که می خواهید ارسال کنید ایجاد کنید.
- یک آزمایش تقسیم در ارائه دهنده خدمات ایمیل خود تنظیم کنید. این باید 50/50 باشد ، اطمینان حاصل کنید که نیمی از بخش شما نسخه A و نسخه B را دریافت می کند.
- ایمیل خود را برای زمانها یا روزهایی که به آزمایش علاقه دارید برنامه ریزی کنید.
- پس از چند روز ، نتایج خود را تجزیه و تحلیل کنید. این به شما بهترین زمان ارسال ایمیل ها را می دهد.
به خاطر داشته باشید که برای اطمینان کامل از نتایج ، احتمالاً باید چند ایمیل مختلف را آزمایش کنید.
آمادگی پیدا کردن بهترین زمان برای ارسال ایمیل را دارید؟
با AWeber ، می توانید تقریباً تمام جنبه های ایمیل خود را – خطوط موضوع ، زمان ارسال ، کپی ، الگوها ، دکمه ها و موارد دیگر – آزمایش کنید. این به شما این قدرت را می دهد که استراتژی ایمیل خود را بهینه کنید.
برای باز کردن تست تقسیم امروز ، در AWeber Pro ثبت نام کنید.