چگونه می توان با اتوماسیون ایمیل شروع کرد

در اینجا همه چیزهایی که برای شروع کار با اتوماسیون ایمیل نیاز دارید آورده شده است: از ابزارها تا گردش کار و نکات محتوا.

اتوماسیون ایمیل: همه این کار را انجام می دهند.

نود و یک درصد از بازاریابان می گویند اتوماسیون برای موفقیت آنها بسیار مهم است. نرخ تبدیل شرکت هایی که از اتوماسیون استفاده می کنند 53 درصد بیشتر از آنهایی است که از اتوماسیون استفاده نمی کنند. هفتاد و هشت درصد از بازاریابان می گویند که اتوماسیون برای آنها سودآور است.

من حتی به همه مزایای صرفه جویی در وقت ، اعتمادسازی ، آموزش مشترکان اشاره نکرده ام ، اما فکر می کنم شما متوجه نکته هستید. اتوماسیون ایمیل نتیجه می گیرد.

پس چرا هنوز آن را امتحان نکرده اید؟

شاید فکر می کردید که اتوماسیون برای مشاغل بزرگتر و با سابقه تر است. شاید فکر می کنید وقت ندارید. یا شاید شما اصلا نمی دانید چگونه شروع کنید.

نگران نباشید! هرکسی می تواند از اتوماسیون استفاده کند و شروع کار بدون درد است. من به شما نشان می دهم که چگونه می توانید دو سری اصلی اتوماسیون و همه ابزارهایی را که می توانید برای سهولت کار ایجاد کنید ، ایجاد کنید.

نحوه شروع کار با اتوماسیون ایمیل: چک لیست 5 مرحله ای شما

در اینجا آنچه برای شروع نیاز دارید:

ابزارهای مفید برای اتوماسیون ایمیل

این برنامه ها برای شروع کار با اتوماسیون لازم نیستند ، اما در صورت نیاز به آنها در اینجا هستند.

  • برای محتوا: اگر محتوا ندارید یا از محتوای موجود خود راضی نیستید (آنجا بوده اید!) ، به منطقه ای بدون حواس پرتی نیاز دارید که بتوانید بنویسید. به ZenPen یک ضربه بزنید.
  • برای تصاویر: محتوای ایمیل خود را با Canva زیباتر کنید.
  • برای هدف گذاری: ارسال کمپین های بسیار هدفمند با تقسیم بندی سفارشی.
  • برای اتصال سبد خرید به سری اتوماسیون خود: PayPal ، Etsy یا Shopify را به حساب خود وصل کنید تا مشتریان خود را به مشترکان ایمیل تبدیل کرده و سری های خود را برای آنها ارسال کنید.

گردش کار اتوماسیون شماره 1: چشم اندازها

آیا می خواهید مشترکان جدیدی جذب کنید تا طرفداران شما بیشتر شوند؟ در مراحل اولیه کسب و کار شما؟ دیروز وب سایت خود را راه اندازی کردید؟ از اینجا شروع کنید.

این مجموعه برای بازدیدکنندگان وب سایت جدید شما است. آنها افرادی هستند که با شما و کاری که انجام می دهید آشنایی چندانی ندارند. آنها ممکن است زمان زیادی برای مطالعه وب سایت شما نداشته باشند ، بنابراین هدف این مجموعه آشنایی آنها با شماست.

در اینجا نحوه تنظیم آن آمده است.

نحوه تنظیم اتوماسیون ایمیل برای مجموعه های احتمالی

فرض کنید من می خواهم وبلاگ بازاریابی ایمیل خود را با یک سری اتوماسیون ایمیل به مردم آموزش دهم … در انتظار آن باشید … ایمیل!

این سه پست وبلاگ را به عنوان یک سری اتوماسیون ایمیل برای مشتریان احتمالی تبدیل می کنم تا بتوانید نحوه انجام آن را ببینید.

ایمیل شماره 1: ایمیل خوش آمدید

این ایمیل خوش آمدید شماست ، بنابراین می خواهید خودتان را معرفی کنید ، از مشترک جدید خود برای ثبت نام تشکر کنید ، اطلاعات تماس خود را ارائه دهید و یک تیزر کوچک از محبوب ترین مطالب خود ارائه دهید. ممکن است کمی شبیه به این باشد:

نوار عنوان: به ایمیل 101 خوش آمدید!

سلام ،

با تشکر از شما برای ثبت نام در ایمیل 101!

هر هفته ، نکات جدیدی را برای تقویت استراتژی بازاریابی ایمیلی برای شما ارسال می کنم. آیا می خواهید وارد شوید؟ در اینجا بهترین نکات تست تقسیم ما وجود دارد: 5 تست تقسیم شده که می توانید امروز برای نوشتن محتوای جذاب ایمیل بیشتر اجرا کنید.

مطالب دیدنی  پنل دیوار لمسه کاری

خوشحال می شوم نظرات شما را در مورد این ایمیل یا هر ایمیل دیگری بشنوم. برای ارتباط با من ، فقط به این ایمیل پاسخ دهید.

کلی

رونق. اولین ایمیل تکمیل شد

ایمیل شماره 2: یک پست وبلاگ محبوب دیگر را به نمایش بگذارید

برای درگیر نگه داشتن مشترکان خود ، پست محبوب دیگری را در پیام بعدی خود قرار دهید. در این مورد ، من آن را یک هفته پس از آخرین پیام خود برنامه ریزی می کنم ، زیرا نکات هفتگی را قول داده بودم.

نوار عنوان: این صفحات تشکر شگفت انگیز را بررسی کنید

دوباره سلام،

ایجاد صفحات تشکر بسیار زیبا می تواند چالش برانگیز باشد ، بنابراین می خواستم تعدادی را به اشتراک بگذارم که نتایج فوق العاده ای به همراه داشته اند. این پست را بررسی کنید: نحوه استفاده از صفحات تشکر برای تبدیل مشترکین به مشتری.

آیا اخیراً صفحه تشکر بزرگی دیده اید؟ به این پیام پاسخ دهید و در مورد آن به من بگویید!

کلی

احتمالاً متوجه شده اید که در حالی که محتوایی که در این مجموعه به اشتراک می گذارم دارای یک موضوع مشترک است ، همه موضوعات کمی متفاوت هستند و من آنها را به ترتیب خاصی به اشتراک نمی گذارم. اشکالی ندارد

مگر اینکه یک دوره ایمیل ، راهنمای گام به گام یا مفاهیم دیگری ایجاد کنید که بر اساس یکدیگر ایجاد شوند ، مجموعه شما می تواند مجموعه ای از بهترین پست های شما باشد. تا زمانی که این پست ها تخصص شما را نشان می دهند و ارزش خود را نشان می دهند ، همه شما روشن هستید.

نوار عنوان: در اینجا نحوه استفاده از قیف بازاریابی + بازاریابی ایمیلی آمده است

هی!

آیا تا به حال در مورد قیف بازاریابی چیزی شنیده اید؟ این ابزاری است که ما بازاریابان برای تبدیل مشتریان احتمالی به مشتری از آن استفاده می کنیم. و هنگامی که درک درستی از نحوه عملکرد آن دارید ، می توانید از بازاریابی ایمیلی برای حداکثر استفاده از آن استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر ، این مقاله را مطالعه کنید: درک قیف بازاریابی: 5 استراتژی برای بهبود بازاریابی ایمیلی خود.

هفته آینده می بینمت!

کلی

ایمیل شماره 4: درخواست بازخورد کنید

هنگامی که بهترین محتوای خود را به اشتراک می گذارید ، باید از مشترکین خود در مورد آن نظر دهید. می توانید پیوند نظرسنجی را وارد کنید یا فقط از افراد بخواهید مستقیماً به ایمیل شما پاسخ دهند.

در اینجا چند سال وجود دارد که به شما در دریافت بازخورد عالی کمک می کند:

  • در مقیاس 1 تا 5 (بهترین 5) ، نظر شما در مورد محتوای این مجموعه چیست؟
  • کدام محتوا مورد علاقه شما بود؟ چرا؟
  • برای بهبود محتوای خود چه کاری می توانم انجام دهم؟
  • بزرگترین سوالات شما در مورد چیست؟ [your industry]؟

در اینجا ایمیل نظرسنجی من به این شکل است:

نوار عنوان: نظر شما در مورد پست های وبلاگ من چیست؟

سلام دوباره ،

اکنون که چند قطعه از من دریافت کرده اید ، خوشحال می شوم بازخورد شما را بشنوم. آیا دوست دارید به سوالات سریع پاسخ دهید؟ پاسخ های شما به من در ایجاد محتوای بهتر کمک می کند. برای پاسخگویی ، فقط پاسخ خود را با پاسخ خود به این سوالات بزنید.

[Include questions here]

خیلی ممنون!

کلی

مطمئن باشید که به هر کسی که با بازخورد خود تماس می گیرد پاسخ دهید!

مطالب دیدنی  فروشگاه اینتکس ایران

ایمیل شماره 5: محتوا ، محصولات یا خدمات پولی خود را تبلیغ کنید

در این مرحله ، مشترکین جدید شما را بهتر می شناسند. آنها حتی ممکن است آماده خرید از شما باشند! اگر محتوا یا خدمات پولی دارید ، اکنون زمان آن است که در مورد آن به آنها بگویید.

نوار عنوان: همه بهترین نکات ایمیل من در یک مکان

هی ،

امیدوارم تا به حال از مقالات من لذت برده باشید. هدف من ارائه موثرترین نکات و ترفندها برای استراتژی ایمیل شما است.

من اخیراً بهترین راهنمایی های خود را در راهنمای خود ، بهترین راهنمای بازاریابی ایمیلی تا به حال ، گردآوری کرده ام. شما همه چیز را که باید برای ایجاد استراتژی ایمیل خود بدانید – و اجرا کنید – یاد خواهید گرفت! این راهنما همچنین شامل انواع الگوها ، کاربرگ ها و چک لیست ها برای کمک به زنده شدن بینایی شما است.

می خواهید این را بررسی کنید؟ اینجا کلیک کنید. [link to guide]

من نمی توانم صبر کنم تا ببینم شما چه کاری انجام می دهید!

کلی

هنگامی که یک محتوا ، محصول یا خدمات پولی را تبلیغ می کنید ، با مزایا هدایت شوید. محتوای پولی شما چه کمکی به آنها می کند؟ دقیقا شامل چه مواردی است؟ شما از مردم می خواهید پول به دست آمده خود را خرج کنند ، بنابراین دلایل محکمی برای خرید از شما ارائه دهید.

و اگر نخرند؟ بدون عرق. بسیاری از مردم نمی خواهند. برای ایجاد ارتباط با آنها می توانید به ارسال محتوای ارزشمند برای آنها ادامه دهید.

و اگر انجام دهند؟ برو تو! برای مشتریان خود سری اتوماسیون ایمیل خود را ارسال کنید.

گردش کار اتوماسیون شماره 2: مشتریان

آیا می خواهید مشتریان فعلی خود را به مشترکان وفادار تبدیل کنید؟ این گردش کار برای شما مناسب است. اگر از سبد خرید استفاده می کنید ، PayPal ، Etsy یا Shopify را به حساب خود وصل کنید تا مشتریان جدیدی به لیست مشترکان خود اضافه کنید.

اگر چندین محصول را می فروشید ، ارسال محتوا به مشتریان بر اساس خرید آنها شانس آنها را برای مشتری تکراری افزایش می دهد. در این صورت ، شما می خواهید یک سری برای هر یک از محصولات خود (یا انواع محصول) ایجاد کنید.

در حال حاضر ، فقط به این دلیل که شخصی مشتری شما است به این معنی نیست که می خواهد به صورت 24 ساعته به فروش برسد. همچنان که به تبلیغ سایر محصولات خود ادامه می دهید ، باید محتوای ارزشمندی را برای خرید آنها ارسال کنید.

در اینجا ظاهر مشتری های من بعد از خرید راهنمای من چگونه است.

نحوه تنظیم خودکار ایمیل برای یک سری مشتری

ایمیل شماره 1: از خرید شما متشکریم!

در این پیام ، باید از مشتری جدید خود تشکر کرده و محصول مرتبطی را به آنها ارائه دهید.

نوار عنوان: ممنون که راهنمای من را خریدید! در اینجا منبع دیگری است که ممکن است دوست داشته باشید.

سلام ،

از خرید بهترین راهنمای بازاریابی ایمیلی تا به حال بسیار متشکرم. من نمی توانم منتظر بمانم تا بفهمم چگونه نکاتی را برای تجارت خود به کار می برید.

می خواستم راهنمای دیگری را که ممکن است دوست داشته باشید به شما اطلاع دهم: چگونه بهترین خط موضوعی را بنویسید. این به شما کمک می کند خطوط موضوعی قاتل بنویسید که نرخ باز شدن شما را بهبود بخشد.

با تشکر از مشتری بودن شما!

کلی

شما قبلاً می دانید که مشترکان شما بر اساس خریدشان به چه چیزی علاقه مند هستند. چرا برخی از جنبه های آن را بسط نمی دهید؟

مطالب دیدنی  کره قهوه ای بوربون سیب ترد بهترین دسر پاییزی است

اگر آنها کتاب الکترونیکی خریدند ، در مورد نکات مورد علاقه خود از یک فصل خاص صحبت کنید. اگر آنها نقاشی را از فروشگاه Etsy شما خریداری کردند ، در مورد سبک نقاشی و تأثیرات خود بحث کنید. اگر آنها برنامه مدیریت زمان شما را خریداری کردند ، منابع مدیریت زمان اضافی را برای آنها ارسال کنید.

نوار عنوان: استراتژی ایمیل مورد علاقه من در داخل است.

سلام،

یکی از موارد مورد علاقه من در مورد نگارش بهترین راهنمای بازاریابی ایمیلی ، یادگیری استراتژی های واقعی از افراد واقعی بود. دیدن یک استراتژی در حال کار برای یک کارآفرین می تواند در مورد نحوه عملکرد آن تفاوت ایجاد کند.

من به خصوص دوست داشتم که چگونه فلیسیا ریچی وبلاگ نویس از ویدیو در استراتژی ایمیل خود استفاده می کند. مثال مورد علاقه شما در راهنما چه بود؟

کلی

شما می توانید از این نوع ایمیل برای بازخورد در مورد محصول پولی خود نیز استفاده کنید.

ایمیل شماره 3: محصولات جدید یا جدید را تبلیغ کنید

به مشتریان پرداخت کننده خود اولین نگاه اجمالی به آنچه که روی آن کار می کنید ، بیاندازید.

نوار عنوان: اتفاق بزرگی در راه است…

سلام ،

از آنجایی که شما بهترین راهنمای بازاریابی ایمیلی را خریداری کرده اید ، می خواستم یک پروژه دیگر که در حال کار بر روی آن هستم را به صورت اجمالی به شما معرفی کنم. این یک راهنمای جدید است که در مورد محبوب ترین فصل های اولین راهنمای من گسترش یافته است و من نسبت به آن بسیار مشتاق هستم.

می خواهید این را بررسی کنید؟ آخرین پست وبلاگ من را بخوانید. [link to blog post]

کلی

سری مشتریان شما لازم نیست به همین جا ختم شود. شما می توانید محتوای عالی را برای مشترکان خود ارسال کنید در حالی که گهگاه درباره سایر محصولات پولی نیز به آنها اطلاع می دهید.

بعدش چی؟

فرض کنید چشم انداز شما شش ماه یا بیشتر بوده است. یا مشتریانی دارید که خرید خود را انجام داده اند و همچنان ایمیل های شما را دریافت می کنند ، اما آنها یک سال است که چیزی نخریده اند. بعدش چی شد؟

به احتمال زیاد آنها فقط طرفداران بزرگ شما هستند. آنها آماده خرید نیستند ، اما محتوای شما را دوست دارند و می خواهند در لیست ایمیل شما بمانند. و این عالی است!

اما شما همچنان می خواهید مطمئن شوید که این افراد با ایمیل های شما در تعامل هستند. می توانید یک کمپین فعال سازی مجدد را اجرا کنید تا دریابید آیا این افراد هنوز به دریافت محتوا از شما علاقه مند هستند یا خیر. از آنجا ، می توانید لیست خود را تمیز کنید تا مطمئن شوید تحویل شما قوی است.

یک لیست تمیز و پر از مشترکین مشغول بلیط شما برای موفقیت در اتوماسیون ایمیل است.

درباره اتوماسیون ایمیل بیشتر بدانید

من در این پست فقط سطح اتوماسیون ایمیل را مسواک زده ام. انواع دیگری از سری های خودکار وجود دارد که می توانید ارسال کنید ، مانند:

برای نوشتن ایمیل به کمک بیشتری نیاز دارید؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم در دوره رایگان ما ، آنچه در ایمیل خود بنویسید ، ثبت نام کنید.

چه بنویسم

بزرگترین چالش های شما در زمینه اتوماسیون ایمیل چیست؟ در نظرات به ما بگویید!

گزارش اضافی توسط کریستن دانلیوی