امیدوارم از خواندن این پست وبلاگ لذت ببرید.
اگر می خواهید تیم من فقط بازاریابی شما را برای شما انجام دهد ، اینجا را کلیک کنید.
مقاله توسط PayPal حمایت می شود
اکنون بخرید ، بعداً بپردازید (BNPL) نسخه دیجیتالی بزرگ شده برنامه های اقساطی گذشته است. BNPL به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا خریدهای بزرگ را بدون پرداخت سود به چند ماهانه تقسیم کنند. این صنعت به سرعت در حال رشد است ، زیرا 37.7 درصد از مصرف کنندگان آمریکایی از ژوئیه 2020 این گزینه را انتخاب کرده اند.
مشتریان فقط BNPL را دوست ندارند. همچنین آنها را تشویق می کند تا بودجه خود را به گونه ای مدیریت کنند که به آنها در پرداخت اقلام با قیمت بالاتر کمک کند. در حقیقت ، 44 درصد از مصرف کنندگان می گویند استفاده از BNPL تا حدودی یا بسیار مهم در تعیین میزان هزینه آنها است.
دلیل محبوبیت بسیار ساده است. اکنون خرید کنید ، پیشنهادات بعدی را بپردازید به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا خریدهای بزرگ را طی چند ماه تقسیم کنند. در شرایط عدم اطمینان اقتصادی ، این راهی نسبتاً بدون درد برای مصرف کنندگان برای افزایش انعطاف پذیری مالی و دسترسی به اعتبار-بدون پرداخت سود یا درخواست کارت اعتباری است.
BNPL به خرده فروشان آنلاین کمک می کند تا مشتریان را جذب کرده و درآمد را افزایش دهند ، به همین دلیل است که رهبران کسب و کار توجه می کنند. اگر BNPL را برای سازمان خود در نظر می گیرید ، نحوه شروع کار در اینجا آمده است.
1. ارائه دهنده ای را که به آن اعتماد دارید ، اکنون خریداری کنید ، بعداً پرداخت کنید را انتخاب کنید
اولین قدم انتخاب ارائه دهنده BNPL است. چندین ابزار و برنامه این ویژگی را ارائه می دهند ، از جمله PayPal با گزینه Pay in 4. هر ابزار ممکن است ویژگی ها و ادغام مشابهی را ارائه دهد ، اما باید به تفاوت های متعددی توجه کرد.
پیشنهاد PayPal با کیف پول PayPal ادغام می شود و به کاربران اجازه می دهد به راحتی پرداخت ها را مدیریت کنند.
هنگام مقایسه گزینه های مختلف BNPL ، باید سکوهایی را که مصرف کنندگان به آنها اعتماد دارند در نظر بگیرید. گزینه های آشنا مانند PayPal ممکن است اعتماد مصرف کننده را افزایش دهد ، که ممکن است فروش را افزایش دهد. به عنوان مثال ، یک مطالعه اخیر IPSOS نشان داد که مصرف کنندگان 54 درصد بیشتر از خرده فروشان آنلاین که PayPal ارائه می دهند خرید می کنند ، و نظرسنجی اخیر Morning Consult نشان داد PayPal مارک شماره 2 قابل اعتماد در جهان است.
2. گزینه پرداخت BNPL خود را برجسته کنید
BNPL به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا خریدهای بزرگتری انجام دهند که در غیر این صورت بودجه لازم را برای یکبار پرداخت نداشتند. این می تواند به افزایش فروش ، به ویژه برای فروشگاه های آنلاین کمک کند. با این حال ، برای تشویق موثر این تبدیل ها ، مشاغل باید این گزینه را در اوایل چرخه خرید برجسته کنند – قبل از اینکه مصرف کنندگان تصمیم بگیرند که یک کالا بسیار گران است و از قیف خارج می شوند.
به عنوان مثال ، CMO ها می توانند تیم بازاریابی خود را در صفحات محصول خود آزمایش کنند یا لوگوی برنامه و توضیحات کوتاه را در کنار دکمه افزودن به سبد خرید اضافه کنند.
برای تعیین بهترین مکان ، مکانهایی را که مشتریان از آنجا خارج می شوند ، پیدا کرده و زبان BNPL را از قبل اضافه کنید. به عنوان مثال ، اگر بخش زیادی از ترافیک از صفحه توضیحات محصول حذف شود ، اطلاعات BNPL را در نزدیکی نوار جستجو یا در صفحه دسته یا محصول اضافه کنید.
3. شرح مختصری از گزینه BNPL خود را در صفحه پرداخت خود قرار دهید
از آنجا که مصرف کنندگان اقلامی را به سبد خرید خود اضافه می کنند ، هزینه می تواند به سرعت افزایش یابد. آنها ممکن است هنگام مشاهده مبلغ نهایی سبد خرید خود را رها کنند – اما پیام BNPL در کنار سایر گزینه های پرداخت قابل اعتماد ممکن است آنها را به تکمیل خرید تشویق کند.
برای برجسته شدن گزینه BNPL ، از تیم های طراحی و UX بخواهید مکان های مختلف را آزمایش کنند ، برای مثال در بالا و پایین سایر گزینه های پرداخت. پنجره های خروجی با اشاره به در دسترس بودن BNPL نیز ممکن است تبدیل را تشویق کند.
آزمایش تنها راهی است که می توانید بفهمید چه فرمت هایی مخاطبان شما را به سمت تبدیل شدن سوق می دهد.
4. موفقیت استراتژی BNPL خود را دنبال کرده و در صورت نیاز تنظیمات لازم را انجام دهید
مانند سایر استراتژی های بازاریابی و فروش ، آزمایش یک استراتژی موفق BNPL است. درک اینکه چه چیزی کار می کند – و چه چیزی کار نمی کند – به تیم های بازاریابی شما اجازه می دهد تا در صورت لزوم حرکت کنند. به عنوان مثال ، ممکن است بازاریابی مستقیم خود را ویرایش کنید یا طرح را برای آزمایش جایگزین های مختلف کپی ، قرار دادن نام BNPL و هدف قرار دادن کمپین تبلیغاتی تغییر دهید.
توجه داشته باشید که BNPL فقط در پیشبرد فروش موثر نیست. همچنین ممکن است مقادیر متوسط سفارش بالاتر باشد زیرا ممکن است کاربران تمایل بیشتری برای خرید آن پیراهن اضافی یا امتحان کردن ادکلن جدید در صورت تقسیم پرداخت ها داشته باشند.به بر اساس تجزیه و تحلیل داده های داخلی PayPal از اکتبر 2020 تا ژانویه 2021 ، Pay in 4 value value value 39٪ بیشتر از معاملات استاندارد PayPal است.
در اینجا چند KPI وجود دارد که تیم شما باید برای ارزیابی موفقیت استراتژی BNPL شما پیگیری کند:
- نرخ تبدیل کلی
- فروش کل
- نرخ ترک سبد خرید
- میانگین ارزش سفارش
- ارزش عمر مشتری
اگر BNPL نتایجی را که انتظارش را داشتید ایجاد نکند ، چه می کنید؟ با آزمایش هر مرحله از فرآیند شروع کنید. کاربران از کجا در مورد گزینه BNPL مطلع می شوند؟ آیا باید زودتر از این مراحل انجام شود؟ چه بخشی از مخاطبان خود را هدف قرار می دهید؟ به یاد داشته باشید ، BNPL بین کاربران جوان بسیار محبوب است.
اکنون بخرید ، س Laterالات متداول بعداً بپردازید
خرید اکنون ، پرداخت بعدا چیست؟
اکنون خرید کنید ، بعداً پرداخت کنید (اغلب به BNPL کوتاه می شود) یک گزینه تأمین مالی است که به مصرف کنندگان اجازه می دهد خریدهای خود را به چندین پرداخت ، اغلب بدون بهره ، تقسیم کنند.
مزایای BNPL برای شرکت های تجارت الکترونیک چیست؟
BNPL ممکن است مصرف کنندگان را به خرید تشویق کند و اغلب آنها را قادر می سازد هزینه بیشتری خرج کنند. ارائه یک گزینه معتبر BNPL می تواند درآمد را افزایش دهد ، به ویژه اینکه مصرف کنندگان بیشتری از گزینه های BNPL استفاده می کنند.
PayPal’s Pay در 4 چیست؟
پرداخت در 4 خرید PayPal در حال حاضر است ، گزینه بعدی را بپردازید که به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا از روز خرید ، خریدها را به چهار پرداخت بدون بهره تبدیل کنند ، یکی هر دو هفته یکبار. پرداخت در 4 می تواند برای خریدهای واجد شرایط بین 30 تا 1500 دلار استفاده شود. اینجا بیشتر بیاموزید.
اکنون بخرید ، نتیجه گیری بعداً پرداخت کنید
آیا می دانید مصرف کنندگان Millennials و GenZ 28 درصد بیشتر با تجار خرید می کنند که گزینه خرید بعداً بعداً پرداخت می کنند؟ آیا کسب و کار شما از ارائه این گزینه پرداخت راحت جدید طفره می رود؟
رقبای شما چنین نیستند و ممکن است از مزایای افزایش وفاداری و افزایش فروش استفاده کنند.
در مورد نحوه پرداخت PayPal در 4 در رشد تجارت الکترونیکی در اینجا بیشتر بدانید.
ببینید چگونه نمایندگی من می تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما
- سئو – باز کردن حجم زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوندها را جذب می کند و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه های پولی – استراتژی های م paidثر پولی با ROI روشن.
رزرو تماس