ایده های ساده میز شکرگزاری با الهام از طبیعت

آشکار شدن میز شکرگزاری من رسماً به یکی از سنت های مورد علاقه من در تعطیلات تبدیل می شود (جدول سال گذشته را اینجا ببینید.) ایجاد یک تابلوی الهام بخش با ایده های سفره شکرگزاری که احساس شادابی و الهام می کند ، روز را با یک ظاهر طراحی با ظروف ، شمعدان ها ، ملحفه ها و شاخه های پاییزی سپری می کنید … این واقعیت که من به آن “کار” می گویم هنوز باعث می شود خودم را خفه کنم.

فرایند من همیشه با تقویت الهام من آغاز می شود – امسال ، کدو تنبل و برگ در سایه های پاییزی خاکی – سپس ، من خانه خود را برای گلدان ، شمع و کتانی مناسب فضای خانه خریداری می کنم. هنگامی که می دانم هنوز چه شکاف هایی در طراحی میز دارم ، چند قطعه جدید برای میز ذخیره می کنم تا به مجموعه من اضافه شود – و بله ، همه چیزهایی را که خریداری کرده ام در پست زیر پیوند می زنم. برای سفره امسال بروید – ممکن است مورد علاقه من باشد – و همچنین تمام ایده های فصلی سفره شکرگزاری که من برای الهام بخشیدن به آنها استفاده کردم.

هنگام طراحی هر میز ، من دوست دارم چند مورد جالب جدید اضافه کنم ، اما همیشه قصد خرید چیزهایی را دارم که می توانم بارها و بارها از آنها استفاده کنم. یکی از ویژگیهای زیبای قطعات ساده و خنثی این است که می توانند بخشی از مجموعه ای شوند که هرگز تاریخ ندارد ، و می توان آنها را در طول سال با تعداد زیادی قطعه ترکیب کرد. به همین دلیل است که من همیشه فرآیند خود را با خرید محصولات خود شروع می کنم مالک کابینت! شما هرگز نمی دانید چه شانس و نتیجه ای می تواند باعث ایجاد خلاقیت شود ، و من همیشه ظروف زیبا ، گلدان و شمعدان هایی را پیدا می کنم که در طراحی من ادغام می شوند. این سرگرمی با چالش طراحی یک ظاهر جدید به نظر می رسد. سپس ، وقتی برای خرید اقلام جدید می روم ، به فصلی بودن فکر می کنم ، اما همچنین به دنبال کیفیتی بی انتها هستم که با سایر اقلامی که در سالهای آینده دارم ترکیب شود.

از آنجایی که من سالها از همان دو صفحه بشقاب سرامیک Heath استفاده می کردم (آنها را در رنگ سفید و خاکستری مات دارم) ، تصمیم گرفتم که وقت آن رسیده که رنگ جدیدی به میز امسال اضافه کنم. من عاشق سایه کارامل این بشقاب های سنگی شدم – لعاب مات مدرن به نظر می رسد و خطوط ساده و منحنی های لب به آنها احساس ارگانیک می دهد. قیمت دستگاه 4 تکه نیز جذاب بود ، به ویژه با توجه به اینکه آنها دست ساز هستند.

من عاشق این هستم که ترکیبی از شمعدان سرامیکی و چوبی را در دسترس داشته باشم که به لطف پالت خنثی می توان آنها را مخلوط کرد و با هم هماهنگ کرد تا ظاهری تمیز داشته باشد. برخی از آنها گرانترین قطعات مرمر هستند که من در طول این سالها جمع آوری کرده ام ، در حالی که برخی دیگر مقرون به صرفه تر هستند – اما وقتی همه آنها را کنار هم بگذارید ، اثر کلی آن به طور غیر قابل انکار خاص است. امسال ، من به جای رنگ سفید ، سایه زرد ملایم این شمعدان های موم زنبور عسل را احساس می کنم – و آنها کاملاً از Target سرقت شده اند.

من به رنگ و بافت غذا به عنوان بخشی از طراحی میز خود فکر می کنم: این پیش غذای سه ماده ای یک میان وعده عالی برای روز شکرگزاری است و سایه های درخشان آن افزودنی کاملی برای مرکز من است. با یک تکه ضخیم پنیر آبی (من عاشق استیلتون یا کامبوزولا هستم – چیزی کهنه و خامه ای است) شروع کنید ، سپس با ترقه هایی پر از میوه و آجیل و یک یا دو میوه پاییزی (اگر زیبایی انجیر و انار را نادیده بگیرید) جفت کنید. می توانید آنها را پیدا کنید!)

امسال ، من از ایده ترکیب یک طرح کلاسیک کدو تنبل ، اما در سایه های خاموش و خاکی ، الهام گرفتم. نیم نگاهی به رنگ نارنجی پیدا نمی شود! اگرچه مطمئناً می توانید به بازار محلی یا تکه کدو تنبل بروید ، من چیزی می خواستم که بتوانم سال به سال از آن استفاده کنم. من به وب سایت Joann پریدم و مجموعه عظیمی از کدو تنبل و کدو تنبل آنها را جستجو کردم ، چند عدد سفارش دادم ، سپس آنها را روی نمای سفره ام پهن کردم تا ظاهری ارگانیک داشته و اصلاً الهام از هالووین نداشته باشد. و بله ، همه کاملاً فکر می کنند اینها واقعی هستند.

بیایید در مورد این برگ های پاییزی صحبت کنیم ، نه؟ محور اصلی همیشه در طوفان فکری ایده های سفره شکرگزاری عامل اصلی است و بین میوه ، شاخ و برگ و گل ، گزینه های زیادی وجود دارد. من خوش شانس هستم که یک فرسنگ از بازار گل فروشی فوق العاده آستین زندگی می کنم ، بنابراین صبح هنگام عکسبرداری خود را نشان دادم و توانستم چند شاخه برگ در سایه های پاییزی ، اکالیپتوس دانه دار و شاخه های زیتون گلزنی کنم. وقتی آنها را به خانه رساندم ، روی یک گلدان قهوه ای بزرگ اندازه گرفتم که قطعه اصلی من بود ، به علاوه یک ظرف شیشه ای کوچکتر که نقش مکمل را ایفا می کرد. سپس من فقط بازی کردم ، و اجازه دادم منحنی ها ، پیچش ها و پیچ های طبیعی شاخه ها راهنمای من باشند. نظم و ترتیب را در زیر مشاهده کنید…

بعد ، چند گل خشک را که بین برگها گذاشته بودم چیدم. پروتئیا و انواع توت ها اخیراً مورد علاقه من هستند و من زیبایی ترکیب برگ های تازه را با برگ ها و گل های خشک شده دوست دارم. پاییز و مضطرب است و این ترتیب هفته ها ادامه خواهد داشت.

در حالی که میز شکرگزاری سال گذشته زیبایی میز ناهار خوری و لک نشده از چوب ساج ما را نشان می داد ، امسال تصمیم گرفتم با پوشاندن کل میز در یک سفره سفید کتان سفید ، ظاهری کمی شفاف تر ایجاد کنم. من آن را به آرامی فشار دادم ، اما چروک های طبیعی کتان را پذیرفتم ، و من عاشق بوم سبکی هستم که برای عناصر فصلی من ایجاد کرد.

تنها چیزی که با من برای چیدن میز رقیب دارد برنامه ریزی منو است – و ما همه دستور العمل های مورد نیاز خود را در راهنمای روز شکرگزاری داریم. همه چيز درست همین جا. این سیب زمینی های پوره شده بدون لبنیات در سطح بعدی هستند و من نمی توانم منتظر بمانم تا بوقلمون سرخ کرده ای را که سرآشپز مایکل فیوتاسک به من یاد داد چگونه درست کنم تهیه کنم-این واقعا یک دستور عالی است.

خوشحال می شوم اگر ایده سفره شکرگزاری دارید که قصد دارید امسال آن را زنده کنید! نظر خود را در زیر بنویسید و در انتظار تعطیلات دنج در پیش رو باشید.