این چاشنی نان ذرت گیاهی یک شکرگزاری شگفت انگیز است

بیایید با آن روبرو شویم: تعداد بیشتری از دستور العمل های پر کردن شکرگزاری در اینترنت وجود دارد که می توانید در طول زندگی خود تهیه کنید ، به ویژه با توجه به ساده بودن آن. به علاوه ، بهبود نسخه کلاسیک پدرم با پیاز ، کرفس ، مخلوط چاشنی مزرعه Pepperidge و تنهای مریم گلی سخت است. با این حال ، من می خواستم یک دستور پخت نان ذرت گیاهی واقعا خوشمزه ایجاد کنم که امسال طعم تازه ای را به سفره شکرگزاری اضافه کند. بنابراین ، از آنجا که تنها راههای زیادی وجود دارد که بتوانید نسخه اصلی را دوباره اختراع کنید ، تصمیم گرفتم به صفحه طراحی برگردم و آن را به طور کلی تصور کنم.

این چاشنی نان ذرت گیاهی با حذف اولین مرحله پختن یک نان ذرت ، سپس خرد کردن یا خرد کردن آن قبل از تا کردن در مخلوط ، روند معمول را ساده می کند. این یکی بیشتر ترکیبی از نان ذرت/چاشنی است: شما یک خمیر نان ذرت عالی تهیه می کنید و تمام مواد چاشنی و چاشنی ها را مستقیماً در مخلوط می کنید ، سپس همه را با هم می پزید. این امر نه تنها باعث می شود که کل فرآیند شروع به پایان سریعتر شود. من دوست دارم ظاهر روستایی آن را درست از ظرف چدنی که در آن پخته می شود سرو کنم ، مخصوصاً با سایه های روشن پیاز قرمز و کلم پیچ که تاج آن را بالا می آورند. این یک غذای یک تابه واقعی است ، به این معنی که قابلمه ها و ماهی تابه های کمتری را برای تمیز کردن (همیشه یک امتیاز مثبت در روز شکرگزاری!) و مراحل کمتری برای رسیدن به نتیجه زیبای نهایی دارید. بنابراین ، بیایید ببینیم که چگونه این نان ذرت گیاهی با کلم پیچ و پیاز کارامل شده با هم ترکیب می شود…

اول ، شما قصد دارید یک ماهیتابه چدنی بزرگ بردارید و پیازهای قرمز ضخیم را با مقدار زیادی کرفس خرد شده و سیر تفت دهید. در آنجا حکیم (آوردن احساسات روز شکرگزاری) و برگ های کلم پیچ پاره شده می رود.

مخلوط را به یک کاسه بزرگ منتقل کنید ، جایی که با مقداری کرن بری و یک مشت پیکانی که برشته می شود شیرین می شود – همه طعم های مورد علاقه من در این زمان از سال. در همین حال ، قبل از اینکه خمیر را داخل آن بریزید ، ماهیتابه شما درست داخل فر می شود تا خوب و داغ شود-سلام ، پوسته قهوه ای طلایی!

در مرحله بعد ، شما قصد دارید مخلوط مرطوبی را تهیه کنید که همه آن را در کنار هم نگه دارد. یک تخم مرغ را با دوغ ، عسل و روغن زیتون هم بزنید (بدون لبنیات نگه دارید ، به علاوه من طعم روغن زیتون را دوست دارم. در ذرت ، جوش شیرین و نمک بریزید ، و سپس 2/3 از آن را اضافه کنید. مخلوط پیاز

هنگامی که خمیر شما در ماهیتابه داغ شده شما ریخته می شود ، با بقیه مخلوط پیاز و کلم پیچ زیبا اضافه می شود تا همه آن ها به رنگ قهوه ای طلایی خوشمزه پخته شوند.

خوب ، این ماهیتابه خوبی تقریبا می تواند نان شما محسوب شود و چاشنی شما در یک ظرف ترکیبی ، نیاز به رول یا نان دیگری روی میز برطرف می شود. اما ، در این صورت این فوکاسی را از دست می دهید … بنابراین شاید نه. برای دستور پخت نان ذرت گیاهی من با کلم پیچ و پیاز کارامل شده به ادامه مطلب بروید و اگر این یکی را امتحان کردید ، حتماً ما را در اینستاگرام تگ کنید!