این اندازه تصاویر Pinterest باعث می شود مشاغل 80٪ ترافیک بیشتری داشته باشند

این اندازه تصویر Pinterest باعث می شود مشاغل 80٪ ترافیک بیشتری داشته باشند

Pinterest یک راه عالی برای جلب توجه برند شما به صورت آنلاین است.

با این وجود ، چهاردهمین شبکه اجتماعی بزرگ جهان دارای 454 میلیون کاربر فعال ماهانه است.

برندهایی که به دنبال افزایش عملکرد در Pinterest هستند باید اندازه تصاویر Pinterest را در نظر داشته باشند.

اندازه های خاصی از تصاویر بیشتر مورد توجه کاربران Pinterest قرار می گیرد و درک اینکه چگونه اندازه می تواند بر موفقیت Pinterest تأثیر بگذارد بسیار مهم است.

هرچه توجه بیشتری را جلب کنید ، بازدیدکنندگان وب بالقوه بیشتری را می توانید تبدیل کنید.

برای کمک به شما ، ما لیستی از بهترین اندازه تصویر Pinterest برای افزایش ترافیک وب سایت را گردآوری کرده ایم.

ما بررسی خواهیم کرد که چگونه پین ​​ها و اندازه های مختلف می توانند بر ترافیک تأثیر بگذارند و چگونه از این اطلاعات برای افزایش بازاریابی Pinterest خود استفاده کنید.

بهترین اندازه برای تصاویر Pinterest برای تجارت شما چیست؟

می توانید از انواع مختلف پین در Pinterest استفاده کنید ، از پین های ثابت تا تبلیغات ویدیویی. هر نوع پین دارای نسبت ابعاد توصیه شده از خود Pinterest است.

به طور کلی ، پین های عمودی باید 1000 1500 1500 پیکسل یا نسبت تصویر 2: 3 باشند. Pinterest تصاویر کوچکتر از 600 900 900 پیکسل را توصیه نمی کند.

Pinterest همچنین اندازه های توصیه شده خاصی را از مدیر تبلیغات خود دارد ، بنابراین قبل از اجرای هرگونه تبلیغات Pinterest ، آنها را بررسی کنید.

شما می خواهید از اندازه صحیح تصویر استفاده کنید تا تصاویر شما بدون قطع شدن به خوبی جا بیفتند.

تصویر زیر نشان دهنده پین ​​هایی است که دارای نسبت تصویر 2: 3 هستند که Pinterest توصیه می کند.

جدول اندازه تصویر اختیاری Pinterest

بهترین اندازه تصویر Pinterest برای کسب و کار شما به عوامل مختلفی بستگی دارد ، از جمله نوع و پیام رسانی در تصاویر پین شما.

این بدان معناست که شما همیشه باید ترافیک پین و تبدیل ها را آزمایش و اندازه گیری کنید تا بفهمید چه چیزی بهترین کار را می کند.

ابزارهای زیادی برای کمک به این امر وجود دارد ، از جمله داشبورد Pinterest Business Analytics ، که دارای ابزار اندازه پین ​​سفارشی در آن است.

در حال حاضر هشت اندازه برای انتخاب پین وجود دارد:

نمودار اندازه تصویر Pinterest

بیایید بررسی کنیم که چگونه و چرا از این اندازه های تصویر Pinterest استفاده می شود و چگونه آنها باعث افزایش ترافیک به سایت شما می شوند.

تصاویر Pinterest: پین های استاتیک

پایه های استاتیک اساسی ترین نوع تصویر Pinterest هستند. آنها فقط دارای یک تصویر و چند جمله هستند که پین ​​شما را به وب سایت شما پیوند می دهد.

اگرچه ممکن است ساده باشند ، اما پین های ایستا بسیار SEO دوست هستند زیرا کلمات کلیدی مختصر و مرتبط را ارائه می دهند که موتورهای جستجو از آنها استفاده می کنند.

آنها همچنین فراخوان های شفافی برای اقدام ارائه می دهند و کاربران را با پیوندی قابل کلیک در توضیحات پین به وب سایت شما هدایت می کنند.

در حالی که ممکن است فکر کنید استفاده از چندین تصویر در یک پین برای کاربران جذاب تر خواهد بود ، اما اگر پینر زمان لازم برای خواندن همه مطالب شما را نداشته باشد ، ممکن است آنها همچنان به پیمایش ادامه دهند.

به همین دلیل ، پین های ثابت می توانند راهی عالی برای دریافت ترافیک فوری از Pinterest به طور مستقیم به سایت شما باشند.

بهترین اندازه تصویر Pinterest برای پین های ایستا 2: 3 یا 1000 1500 1500 پیکسل است. هر چیزی بزرگتر از این خطر فیدهای کاربران را قطع می کند. پین های استاتیک با فایل های PNG یا JPEG حداکثر 10 مگابایت بهتر کار می کنند.

برای ایجاد یک پین استاتیک با عملکرد بالا ، مطمئن شوید که تصویر و متن خود را کوتاه نگه دارید.

کاربران Pinterest اغلب در فیدهای خود به سرعت حرکت می کنند ، بنابراین مهم است که تصویری واضح با متن مربوطه داشته باشید.

تصویر Pinterest - پین ثابت دکوراسیون منزل

تصاویر Pinterest: پین های اینفوگرافیک

پین های اینفوگرافیک تصاویر عمودی Pinterest هستند که بصری منحصر به فرد هستند و کاربران را ترغیب می کنند تا بر روی محتوای شما کلیک کنند.

پین های عمودی در Pinterest بهترین عملکرد را دارند ، که اینفوگرافیک ها را به یک مدعی قوی برای رانندگی ترافیک تبدیل می کند.

پین های اینفوگرافیک نیز به راحتی در بسترهای رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند و مخاطبان جدیدی را برای تجارت شما به ارمغان می آورند.

با این وجود ، برخی از کاربران استدلال می کنند که پین ​​های اینفوگرافیک می توانند بر رتبه بندی جستجوی شما تأثیر منفی بگذارند ، زیرا در جستجو کوتاه می شوند.

نحوه عملکرد آنها برای شما بستگی به عوامل فردی دارد ، بنابراین آزمایش آنها برای دیدن عملکرد آنها برای شما ضرری ندارد.

بهترین اندازه برای اینفوگرافیک تصویر Pinterest 1000 3000 3000 با نسبت Pinterest Pin 1: 3 است. پین های اینفوگرافیک نباید بزرگتر از 600 24 2400 پیکسل باشند.

بیایید انواع مختلف پین اینفوگرافیک و نحوه استفاده م themثر از آنها را بررسی کنیم.

در ابتدا اینفوگرافیک های استاندارد قرار دارند که اغلب دارای متنی هستند که روی یک گرافیک یا تصویر پوشانده شده است. اگرچه ممکن است یک انتخاب واضح به نظر برسند ، اما همه مشاغل محتوای بصری قوی ندارند که در این قالب خوب کار می کند. مربیان تجاری ، اینفلوئنسرها و مارک های سلامتی بیشترین بازدید را با این پین ها دارند.

گزینه دیگر استفاده از تصویر پیچیده تر و دقیق تر است ، مانند تصویری که رنگ ها یا اشکال مختلف را در کنار متن نشان می دهد. به عنوان مثال ، یک فروشگاه خرده فروشی می تواند یک راهنمای هدیه به عنوان یک اینفوگرافیک طولانی شکل ایجاد کند.

در نهایت ، اگر می خواهید محتوای پین با ارزش ترین برای اینفوگرافیک ها باشد ، سعی کنید آنها را تعاملی کنید. محتوای تعاملی بیشتر چشم نواز است و می تواند کاربران را تشویق کند تا پین شما را به اشتراک بگذارند و باعث افزایش ترافیک بیشتر به سایت شما شود.

تصویر Pinterest - اینفوگرافیک

تصاویر Pinterest: پین مربع

پین های مربعی برای به اشتراک گذاری تصاویر از فید اینستاگرام شما عالی هستند.

بهترین اندازه تصویر Pinterest برای پین های مربع ، نسبت تصویر 1: 1 یا 1000 1000 1000 پیکسل است. حداکثر اندازه تصویر تصویر یک پین مربع باید 20 مگابایت باشد.

پین های مربعی به شما امکان می دهد تصاویر فشرده ای را که مربوط به زیبایی برند شما است به اشتراک بگذارید و به راحتی به اشتراک بگذارید.

اگرچه برخی از مردم ادعا می کنند که پین ​​های مربعی مشارکت کمتری دارند ، اما سایر کاربران می گویند پسندهای مربعی ، تعداد پسندها ، بازدیدها و کلیک های آنها بهبود یافته است.

مطالعات نشان داده است که یک کاربر معمولی کمتر از پنج ثانیه را در یک صفحه Pinterest صرف می کند ، بنابراین بسیار مهم است که تصاویر و توضیحات پین شما مختصر و م effectiveثر باشد.

عنوان واضح باعث می شود کاربران بتوانند آنچه را که روی آن کلیک می کنند یا در گذشته پیمایش می کنند ، راحت تر درک کنند.

پین های مربعی در اکثر دستگاه ها به راحتی قابل مشاهده هستند ، به همین دلیل برای بسترهای رسانه های اجتماعی مانند Pinterest مناسب هستند.

به علاوه ، تصاویر Pinterest مربعی زمانی خوب عمل می کنند که به کاربران نیاز داشته باشید تا روی وب سایت یا محتوای وبلاگ شما کلیک کنند یا آن را بررسی کنند.

برای بررسی اینکه آیا پین های مربعی برای شما کار می کنند ، چند آزمایش انجام دهید و نتایج را خودتان قضاوت کنید!

تصاویر Pinterest: پین های بلند

پین های بلند معمولاً برای محتوای وبلاگ یا مقالات استفاده می شوند ، جایی که کاربران می توانند برای خواندن کل متن حرکت کنند.

پین های بلند زمانی عالی هستند که به افراد نیاز داشته باشید تا محتوای وب سایت شما را کلیک کرده و با آن درگیر شوند.

پین های بلند باید از نسبت Pinterest Pin 1: 2.1 یا 1000 x 2100 پیکسل استفاده کنند.

اگر پین بلند شما از این محدودیت اندازه توصیه شده فراتر رود ، ممکن است در فیدهای کاربر قطع شود.

اگر سنجاق بلند شما نمی تواند این طول را داشته باشد ، نگران نباشید! با متمرکز کردن هر متنی قبل از بخش کوتاه شده ، می توانید به کاربران کمک کنید تا درگیر شوند. هنگامی که روی تصویر کلیک می کنند ، می توانند بقیه مطالب شما را مشاهده کنند.

پین های بلند برای مشاغلی که مقاله یا پست های وبلاگی برای اشتراک گذاری دارند بهترین کار را می کند. به عنوان مثال ، اگر صاحب یک آرایشگاه یا سالن زیبایی هستید ، می توانید مقاله ای در مورد نحوه مراقبت از نوع مو خود بنویسید.

یکی دیگر از کاربردهای عالی برای پین های بلند این است که محصولات را به صورت آنلاین می فروشید. می توانید پیوندی را با چندین تصویر مختلف به اشتراک بگذارید که کاربران را به صفحه محصول ارسال می کند.

این به کاربران این امکان را می دهد تا نماها یا زوایای مختلف محصول را ببینند ، بنابراین می توانند در مورد خرید خود تصمیم آگاهانه بگیرند.

تصاویر Pinterest - پین های بلند

تصاویر Pinterest: پین های چرخ فلک

پین های چرخ فلک راهی عالی برای نشان دادن اطلاعات زیاد در یک پین است.

به عنوان مثال ، اگر جواهرات را به صورت آنلاین می فروشید و چندین حلقه از یک مجموعه برای فروش دارید ، پین های چرخ فلک به شما امکان می دهد حداکثر پنج تصویر در هر پین/موردی که کاربران می توانند در آن حرکت کنند ، قرار دهید.

بهترین اندازه تصویر Pinterest برای پین های چرخ فلک 1000 2000 2000 پیکسل است و طول آن نباید بیش از سه تصویر باشد. همچنین ، پین های چرخ فلک را می توان در اندازه استاندارد پین (2: 3) یا پین مربع (1: 1) نشان داد.

پین های چرخ فلک به شما امکان می دهد چندین تصویر را با توضیح کوتاه متن در زیر هر تصویر به نمایش بگذارید. اینها برای مشاغلی که رویدادها ، دستور العمل ها ، آموزش ها یا محتوای دیگری را که افراد می خواهند مرور کنند نشان می دهند ، مناسب هستند.

این پین های تصویری Pinterest می تواند به رانندگی مستقیم افراد در فروشگاه آنلاین شما کمک کند ، زیرا آنها می توانند دقیقاً آنچه را که شما می فروشید و خریداری می کنید را از طریق پین مشاهده کنند. این یک راه عالی برای ایجاد فروش است!

مارک لباس بیرونی REI دریافت که تبلیغات چرخ فلک با استفاده از پین های چرخ فلک Pinterest نرخ کلیک آنها را تا 32 درصد افزایش می دهد.

تصاویر Pinterest - پین های چرخ فلک

5 بهترین روش برای تصاویر Pinterest

هنگام ایجاد تصاویر Pinterest چند نکته را باید در نظر داشته باشید تا بتوانید ترافیک را تا آنجا که ممکن است به سایت خود برسانید.

1. توصیفی باشید

شامل متن توصیفی روی تصویر ، از جمله هشتگ ها و کلمات کلیدی مربوطه باشید. این یکی از قدرتمندترین روش هایی است که می توانید میزان بازدید وب سایت را از طریق نرخ کلیک هر پین افزایش دهید ، زیرا به صفحه Pinterest شما در اتصال به نتایج جستجو در اینترنت کمک می کند.

این امر همچنین اطمینان می دهد که پین ​​های شما هنگام جستجوی افراد در Pinterest به راحتی پیدا می شوند.

2. شامل پیوندهای راست

در مرحله بعد ، پیوندی را در توضیحات تصویر پین وارد کنید تا وقتی شخصی روی آن کلیک می کند ، به راحتی به سایت شما بازگردانده شود. همچنین می توانید از کپی برای تشویق آنها برای کلیک مجدد با نوشتن متن بیشتر در مورد آنچه در صورت انجام آنها مشاهده می کنید ، استفاده کنید.

3. از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید

اگر به فروشگاه خود لینک می دهید ، حتماً از پین های محصول با تصاویر واضح و با کیفیت بالا استفاده کنید. پین را به یک محصول خاص با توصیف قابل فهم پیوند دهید که بینندگان را ترغیب می کند از آنجا خرید کنند یا برای اطلاعات بیشتر از وب سایت شما دیدن کنند.

اطمینان حاصل کنید که لوگوی شما در هر پینی که ایجاد می کنید نمایش داده می شود ، اما مطمئن شوید که قابل مشاهده است. Pinterest توصیه می کند از گوشه سمت راست پایین خودداری کنید زیرا آن قسمت توسط نمادهای محصول پوشانده می شود.

4. شامل Alt Text در پین ها شوید

حتما متن alt را به تمام تصاویر خود اضافه کنید. این به بهبود سئوی وب سایت شما کمک می کند و به Pinterest می گوید که هر تصویر درباره چیست.

همچنین می توانید با افزودن دکمه “پین کردن آن” در صفحه ، تصاویر را مستقیماً از وب سایت یا وبلاگ خود پین کنید. با انجام این کار ، نیازی به بارگذاری و برش هر تصویر ندارید زیرا اندازه آنها به طور خودکار برای نیازهای تصویر Pinterest اندازه گیری می شود. (این همچنین به کاربران امکان می دهد تصاویر شما را پین کنند ، که دسترسی شما را افزایش می دهد.)

5. نظارت بر عملکرد پین

در نهایت ، روی تمام نمایش پین خود نظارت کنید تا ببینید چگونه می توانید محتوای خود را بهبود بخشید. پین های مختلف ممکن است نتایج متفاوتی به همراه داشته باشند ، بنابراین به مواردی که پین ​​می کنید توجه کنید تا تأثیر Pinterest بر ترافیک و تبدیل سایت را تحت تأثیر قرار دهد.

سوالات متداول در مورد تصاویر Pinterest

ابعاد پست Pinterest چیست؟

انواع مختلف تصاویر Pinterest از اندازه های متفاوتی استفاده می کنند ، اما Pinterest به طور کلی نسبت تصویر 2: 3 یا محدودیت 1000 1500 1500 پیکسل را توصیه می کند.

محبوب ترین پین ها در Pinterest کدامند؟

محبوب ترین محتوای پین شده در Pinterest DIY و پین های دستی ، سرگرمی ، عروسی و تعطیلات و رویدادها است.

چگونه می توانم ترافیک وب سایت خود را در Pinterest هدایت کنم؟

راه های زیادی برای جابجایی ترافیک به وب سایت شما از Pinterest وجود دارد که می تواند شامل هدف گذاری کلمات کلیدی ، اندازه مناسب تصویر Pinterest ، درخواست برای پین های غنی و ایجاد محتوای بصری قوی باشد.

آیا Pinterest منبع خوبی برای ترافیک است؟

نتیجه گیری اندازه تصویر Pinterest

وقتی تصاویر Pinterest به خوبی بهینه شوند ، می توانند مخاطبان شما را افزایش داده و ترافیک وب سایت شما را افزایش دهند.

با استفاده از اندازه تصویر مناسب Pinterest ، بهینه سازی محتوای خود و پیگیری عملکرد با Pinterest Analytics ، می توانید صفحه Pinterest خود را به یک ابزار بازاریابی با عملکرد بالا تبدیل کنید.

فراموش نکنید که استراتژی تصویر Pinterest خود را با SEO قوی و طراحی وب چشمگیر تقویت کنید تا بازدیدکنندگان جدید را به تغییر تشویق کنید.

کدام تصاویر Pinterest برای مارک شما بهتر کار می کند؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید چگونه نمایندگی من می تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما

  • سئو – باز کردن حجم زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوندها را جذب می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه های پولی – استراتژی های م paidثر پولی با ROI روشن.

رزرو تماس