این بهترین دستور نان کدو تنبل در اینترنت است

به لطف این شروع ، سال من رسماً به اوج رسید. من هم مانند بسیاری دیگر شیطان نان کدو تنبل هستم. با دیدن اولین برگ در حال سقوط ، من آماده هستم که فلانل خود را بشکنم و ادویه کدو تنبل را مانند مخروطی به اطراف پرتاب کنم. چیزی که همیشه می خواستم انجام دهم این بود که بهترین دستور نان کدو را در اینترنت پیدا کنم تا یکبار برای همیشه دریابم که آیا واقعا بین آنها تفاوت وجود دارد یا خیر.

اگر بخواهیم منصف باشیم ، اگر به ترکیبات بین بیشتر دستور العمل ها نگاه کنید ، تصور اینکه تفاوت وجود داشته باشد دشوار است. همه آنها شامل انواع آرد ، شکر ، ادویه ، کدو و تخم مرغ هستند. بنابراین با توجه به تمام وقت اضافی که این روزها روی دستم بود (و اشتیاق اضافی برای آسایش با کاهش دما) ، تصمیم گرفتم زمان آن رسیده است که تعیین کنم کدام یک از این دستور العمل های محبوب اینترنتی واقعاً است: نان کدو تنبل نهایی.

برای این نان ، من به نشریات غذایی معروف که به طور قابل ملاحظه ای منابع دستور العمل عالی هستند ، پایبند بودم. و پس از نظرسنجی از دوستان ، اکثر آنها حداقل یکی از این دستور العمل ها را امتحان کرده اند. (من چند دستور نان کدو تنبل مورد علاقه خود را از چند وبلاگ نویس و نانوا در زیر نیز پیوند دادم!)

در اینجا نحوه تکان خوردن نشان داده شده است ، اگر می خواهید میزبان یکی از خود باشید (من به شدت توصیه می کنم ، btw):

قوانین جاده:

بدون ترکیب

برخی از دستور العمل هایی که من پختم ، طعم اختیاری یا مخلوط می خواهند ، اما برای مقایسه ، من یک صفحه تمیز می خواستم.

باید دستورالعمل ها را دقیقاً دنبال کنید

من به عنوان فردی که وقت زیادی را در آشپزخانه می گذرانم ، عادت دارم که چند آزادی را بپذیرم و تفسیرهای خودم را از دستور غذا وارد کنم. با این حال ، به خاطر این پخت ، من به دستورالعمل های دقیق همانطور که نوشته شده است پایبند بودم. این بدان معناست که حتی اگر با روش یا اندازه گیری ها مخالف بودم ، نظرات شخصی خود را نادیده می گرفتم تا دستور العمل را دقیقاً دنبال کنم.

رتبه بندی گاردریل ها:

با توجه به یافتن راههای سرگرم کننده و مبتکرانه برای معاشرت با دوستان در این فصل ، من چند دوست را دعوت کردم تا در مزه نان کدو تنبل با فاصله اجتماعی شرکت کنند. آزمایش کنندگان طعم من ، دوست غذای من کریستین ، شوهرش مارک و دوست من کا همگی انتظارات متفاوتی از آنچه که فکر می کردند برای نان کدو “کامل” ساخته شده است داشتند ، بنابراین من از نظرات آنها برای راهنمایی تصمیماتم استفاده کردم. آزمایشگران می گویند که یک نان کدو تنبل باید متفاوت از یک نان موز باشد ، کمی مرطوب باشد و علاوه بر طعم دلپذیر کدو ، پوسته خوبی هم داشته باشد. رتبه بندی زیر ، تصمیم شخصی من است ، بر اساس آنچه که من در یک تکه نان کدو تنبل جستجو می کنم ، با نام مستعار ، نان کامل

  1. ظاهر زیبا و برش نان امضا.
  2. یک خرده کاملا مرطوب.
  3. بر ادویه سنگین است.
  4. طعم کدو از راه می رسد.
  5. آیا این نان در آزمون روز دوم قبول می شود؟

صادقانه بگویم ، تمام نان هایی که من پختم خوب بودند و من به پخت هر یک از آنها دوباره با برخی از تغییرات جزئی اینجا و آنجا بسنده می کنم. این واقعا به تفاوتهای کوچکی برمی گردد که برخی از دستور العمل ها را بهتر از بقیه کرده است.

بنابراین بدون هیچ گونه توضیح بیشتر ، رتبه بندی من و برنده نان کدو تنبل من اینجاست!

طرفداران: پوسته ای کاملا مشخص و به طرز شگفت انگیزی تا روزها پس از پخت مرطوب بود. با قهوه خوب میشه
معایب: برای من کمی شیرین است و با وجود ادویه جات در اینجا ، من طعم خاصی جز شیرینی نداشتم.

این متراکم ترین نان بود که کاملاً به صعود دیگران نرسید. متأسفانه ، من به سختی می توانم ادویه ها را بچشم ، زیرا همه چیز من طعم بسیار شیرینی داشت. برخی از آزمایش کنندگان من از طعم آن بیشتر لذت بردند و آن را “ملاس- y” نامیدند ، که اگر دوست دارید این نوع طعم خوب است. من تا زمان آماده شدن برای پختن متوجه نشدم ، اما این دستور در واقع دو نان درست می کند. بسیار خوب ، اگر قصد دارید یک نان برای خود بپزید و دیگری را برای تحویل به یک دوست. این دستور غذا همچنین به گردوی خرد شده (اختیاری) نیاز دارد. شاید اگر بافت گردو و ادویه جات ترشی جات زیاد بود ، این را بیشتر دوست داشتم ، اما در کل ، این یکی متوسط ​​بود و بر اساس طعم ، پایین ترین رتبه را در بین گروه ها داشت.

دستور حماسه را اینجا دریافت کنید.

طرفداران: ساده ترین دستورالعمل ها ، افزایش عالی ، پوسته خوب ، طعم خوب.
معایب: خرده خشک.

Food52 می گوید: “نان کدو باید سریع جمع شود ، از طعم کدو مطمئن باشد و تا آنجا که می تواند مرطوب باشد” ، همه چیزهایی که من در نان کدو به دنبال آن بودم. این همان دستور العملی بود که من از مخلوط کن ایستاده برای آن استفاده نکردم ، زیرا در دستورالعمل آنها ، Food52 به شما توصیه می کند که مواد مرطوب را فقط در یک کاسه به مواد خشک اضافه کنید. مواد خشک در قسمت های مختلف تا مواد مرطوب) اما باز هم ، من این دستورالعمل ها را برای یک T. دنبال می کردم. این تنها دستور پخت کدو تنبل به جای ادویه جات ترشی جات بود. طعم دهنده ها طعم کدو تنبل را نیز در اینجا دوست داشتند. وقتی از نان بیرون آوردم ، از پخت و پختن آن نیز بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. من واقعاً برای این نان مهم نبودم ، اما کمی ناامید شدم زیرا این خشک ترین خرده نان بود. رطوبت خرده ها در روزهای بعد نیز بهبود نیافت. شاید دفعه بعد سعی کنم پنج دقیقه کمتر از دستورالعمل های نوشته شده بپزم تا ببینم آیا این کار علاوه بر پاشیدن ادویه ها به حفظ رطوبت بیشتر کمک می کند یا خیر. اگر فقط مطالبه نان مرطوب خود را تأمین می کرد ، این را بالاتر می بردم.

دستور Food52 را از اینجا دریافت کنید.

طرفداران: خرده مرطوب ، طعم کمی مزه دار ، روزها پس از پخت مرطوب و سبک می ماند. کوتاهترین زمان پخت
معایب: طعم کدو زیاد نیست.

در واقع من به تنهایی این نان را ناراحت نمی کردم! اگر این نان را با دیگران مقایسه نمی کردم ، به یک تکه از این نان کدو تنبل بسنده می کردم. دوست من کریستین حتی این غذا را به عنوان نان شماره یک خود و “نانی که من می خواهم فنجان قهوه صبحگاهی ام را بخورم” رتبه بندی کرد! با این حال ، این دستور فقط 1 فنجان کدو تنبل می خواهد. بزرگترین حیوان خانگی من با هر دستور کدو در طول فصل این است که آیا می توانم از تمام قوطی پوره استفاده کنم یا نه. همچنین باعث شد طعم کدو بسیار کم رنگ شود. بافت روی این نان واقعاً زیباست ، این تنها نان بود که به روش خامه ای زدن کره و شکر متصل شده بود و سبکی خوبی به آن اضافه کرد. در نهایت ، این فقط یک دستور نان کدو تنبل خوب و اساسی بود. ناامید کننده نیست ، اما متوقف کننده نمایش هم نیست.

دستور غذا و شراب را از اینجا دریافت کنید.

طرفداران: طعم عالی ، پوسته عالی.
معایب: با توجه به استفاده از روغن زیتون ، ممکن است کمی خرده تر باشد. طولانی ترین زمان پخت.

این نان بیشترین مکالمه را ایجاد کرد و یک تماس نزدیک بین رتبه بندی این شماره 1 یا 2 بود. برخی از طعم دهندگان من این غذا را دوست داشتند – دوست من مارک گفت این نان بهترین بافت دسته را دارد – اما دیگران این را بر اساس طعم و مزه در میانه راه قرار دادند. من شخصاً به چند دلیل این نان را دوست داشتم. این پیچیده ترین طعم را در میان نان ها داشت ، که بر زنجبیل تازه رنده شده تکیه داده بود و علاوه بر استفاده از روغن زیتون به ادویه ها نیز سنگین بود. این حرفه ای ترین گروه بود. دوست من کا دوست نداشت که روغن زیتون طعم ادویه ها و کدو تنبل را از بین ببرد ، بنابراین توصیه من در مورد این نان این است که مطمئن شوید از روغن زیتون واقعا خوب استفاده می کنید زیرا می توانید طعم آن را بچشید. افزایش این نان نیز عالی بود. برخی از طعم دهندگان کمی مرطوب بودن نان را می خواستند ، اما موافقت کردند که پیچیدگی طعم آن را جبران کرده است.

دستور Bon Appétit را اینجا دریافت کنید.

طرفداران: بافت بسیار مرطوب ، خالص ترین طعم کدو ، افزایش عالی.
معایب: ادویه بیشتر بخواهید

و برنده ما از NYT آمد! چیزی که این نان را از بقیه متمایز می کرد بافتی بود که فرسنگ ها از بقیه فاصله داشت. این خامه ترش در این نان است که واقعاً به بافت مرطوب می افزاید و در عین حال از طعم بسیار کوچک شیرینی آن می کاهد. این نان واقعی ترین و خالص ترین طعم کدو را نیز داشت. با این حال ، این به احتمال زیاد از این واقعیت ناشی می شود که این نان فقط از دارچین به عنوان ادویه خود استفاده می کند ، این تنها فراخوان آزمایشکنندگان بود که همه ادویه جات ترشی جات بیشتری در آن درخواست کردند. من بعنوان فردی که دوست دارد ادویه زیادی بچشد ، دفعه بعد که این شیرینی را می پزم ، مطمئناً ادویه پای کدوی اضافی را به خمیر اضافه خواهم کرد. این نان روزها و حتی یک هفته بعد مرطوب ماند که واقعاً چشمگیر بود و برای یک قهوه صبحگاهی عالی تهیه شد. من اگر نان را کمی ترشح تر از مرطوب ترجیح می دهید ، پنج دقیقه اضافی را توصیه می کنم ، اما در کل ، این نان به دلیل بافت و طعم کدو تنبل رتبه بالایی داشت.

دریافت کنید نیویورک تایمز دستور غذا در اینجا

و برای همه دوستانم که می گویند کدو تنبل را در قفسه های مواد غذایی پیدا نمی کنند ، بدانید که می توانید پوره سیب زمینی شیرین یا پوره کدو تنبل تهیه کنید و به سختی می توانید تفاوت را تشخیص دهید.

اگر در جستجوی چند نان کدو تنبل مختلف هستید ، در اینجا چند مورد دیگر که من تهیه کرده ام و دوست دارم نیز آورده شده است:

نان ادویه کدو تنبل با پنیر خامه ای از وبلاگ پخت لوبیا وانیل
نان کدو تنبل شکلاتی شکلاتی از جسیکا در آشپزخانه
نان تاهینی کدو تنبل از آشپزخانه ای دنج
بهترین نان کدو تنبل از سبک کامیل
نان کدو تنبل بدون گلوتن از نانوایی بروما

پخت مبارک!

این پست در ابتدا در 12 اکتبر 2020 منتشر شد و از آن به بعد به روز شده است.