این دستور آشپزی Aperol Spritz نوشیدنی 3 ماده ای ما در تابستان است

چند تابستان پیش، من و آدام یکی از ایستگاه های مورد علاقه خود را از ماه عسل خود در ایتالیا یک دهه قبل، دوباره بازدید کردیم. تراس معروف هتل دو روسیه در رم از دیرباز به عنوان یکی از بهترین مکان‌های شهر برای تجربه شناخته می‌شود. سوپاپ (سنت ایتالیایی لذت بردن از نوشیدنی‌ها و تنقلات در ساعات عصر بین کار و شام.) وقتی من و آدام در شبی که مردم تماشا می‌کردند مستقر شدیم، متوجه شدیم که همه اطراف ما در حال نوشیدن یک نوشیدنی پرتقال درخشان از یک لیوان بزرگ شراب هستند. با یک تکه پرتقال تزئین شده است. یک اسکن از منو نشان داد که آن Aperol spritz کلاسیک هتل است. البته ما دوتا سفارش دادیم.

از آن زمان، این نوشیدنی رسمی تابستان من شده است. این کوکتل سبک و حباب‌دار با تلخی دلپذیری مانند آفتاب و ماجراجویی است و من را به این روز عالی که در ایتالیا گذرانده‌ایم برمی‌گرداند. من کار کرده ام تا دستور العمل کلاسیک Aperol spritz خودم را درست کنم. و حالا، فکر می‌کنم به نتیجه رسیده‌ام.

در حالی که این یک نوشیدنی ساده با تعداد کمی از مواد تشکیل دهنده است، نظرات متفاوتی در مورد نسبت صحیح بین Aperol و Prosecco و نحوه تزئین آن وجود دارد. من نظرات خودم را دارم (که در زیر به اشتراک خواهم گذاشت)، اما اول: کمی بیشتر در مورد سنت ایتالیایی aperitivo.

چیست سوپاپ?

یک ایتالیایی سوپاپ به نوعی مانند ساعت خوش است، اما متفاوت است (و به جرات می توانم بگویم، خنک تر). در هتل روسی و هر جای دیگری که در ایتالیا دیده‌ام، همه قبل از شام برای نوشیدنی و تنقلات دور هم جمع می‌شوند. گاهی اوقات غذا به سادگی چیپس سیب زمینی نمکی و زیتون است، و گاهی اوقات لقمه بلندتر است و می تواند شامل پنیر یا خوراکی باشد. در هر صورت، هدف “بیدار کردن اشتها” برای وعده غذایی بزرگتر است.

به طور سنتی، یک سوپاپ نوشیدنی یک کوکتل گازدار و کمی تلخ است (مانند اسپریتز Aperol یا نگرونی) که مقداری الکل آن کمی کمتر است. ایده این است که احساس آرامش و شادی داشته باشید، نه بدحال. من این مراسم را نه تنها برای تنقلات و نوشیدنی‌ها، بلکه به خاطر تمرکز آن بر صحبت کردن، لذت بردن از لحظه‌ها و لذت بردن از همراهی دوستان دوست دارم – فعالیت‌هایی که به نظر می‌رسد ایتالیایی‌ها خیلی خوب انجام می‌دهند.

ترکیبات Aperol Spritz

من فقط می خواهم آن را در آنجا مطرح کنم: Aperol Spritz بحث برانگیز است. از زمانی که نیویورک تایمز اعلام کرد که “آپرول اسپریتز نوشیدنی خوبی نیست”، بحث آتش گرفته است. حداقل، به اندازه بحث های کوکتل می تواند آتشین باشد. استدلال این نشریه بیشتر بر اساس این نظریه است که کوکتل از Prosecco بی کیفیت استفاده می کند. البته، این را می توان با استفاده از یک Prosecco با کیفیت بالاتر اصلاح کرد. و من در دفاع از نوشیدنی تنها نیستم: خیابان گراب پاسخ داد: «کل اینترنت با Aperol Spritz موافق است. است، در واقع، خوب است.» بهترین راه برای استراحت؟ فقط یک شب گرم تابستان دستور پخت Aperol Spritz من را مخلوط کنید و خودتان قضاوت کنید.

Aperol

Aperol یک آپریتیف نارنجی، شیرین و کمی تلخ است که توسط گروه Campari ساخته می شود. با این حال، الکل آن کمی کمتر از Campari (11٪) است. این برند Aperol را به عنوان “همان روحیه ای توصیف می کند که به طور خودجوش مردم را دور هم جمع می کند و چیزی جز حس خوب ایجاد نمی کند.” بله لطفا!

Prosecco

Prosecco یک شراب سفید روشن و درخشان است که شبیه به شامپاین است، اما در ایتالیا ساخته می شود. این خوشمزه است و همچنین برای شراب با کیفیت خوب بسیار مقرون به صرفه است. شراب های گازدار ساخته شده در این روش در مدت زمان بسیار کوتاه تری (گاهی در چند هفته) و با هزینه بسیار کمتر از شراب های گازدار ساخته شده در روش سنتی شامپاین تولید می شوند. این به توضیح قیمت 15 دلاری هر بطری کمک می کند. در خواربارفروشی، به دنبال مارکی باشید که در این قیمت با برچسب “Prosecco DOC” (یک تضمین کیفیت ایتالیایی) باشد. با این پارامترها، شما خوب خواهید بود.

جوش شیرین

نوشیدنی را با نوشابه یا آب گازدار مورد علاقه خود پر کنید. یکی از چیزهایی که در مورد Aperol Spritz دوست دارم این است که یک کوکتل کم الکل است و می توانید آن را یکنواخت درست کنید. پایین تر با پر کردن نوشیدنی خود با نوشابه بیشتری در حین میل کردن. این استراتژی ترجیحی من برای زمانی است که می‌خواهم سه ساعت با دوستان در پاسیو صحبت کنم و جرعه جرعه جرعه بنوشم بدون اینکه در پایان آن احساس خدمت بیش از حد کنم.

تزئینات Aperol Spritz

Aperol Spritz کلاسیک معمولی به یک تکه پرتقال نیاز دارد. من یکی را به من اضافه می کنم، اما از بارمن های هتل دو روسیه نیز سرنخ می گیرم و در پایان یک لیمو ترش اضافه می کنم. این ترکیدن مرکبات تلخ نوشیدنی را می سازد. وقتی آن را بالا نگه می دارم تا یک جرعه بنوشم، عطر لیمو با شیرینی و تلخی نوشیدنی به طرز مسخره ای خوب است.

خودشه! یک کوکتل سه ماده ای که ممکن است به نوشیدنی رسمی شما در فصل بهار و تابستان تبدیل شود. اگر این دستور غذا را امتحان کردید، حتما به آن امتیاز دهید و مرور کنید! بی صبرانه منتظر شنیدن نظر شما هستم.

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

شرح

این غذای تابستانی که فقط با سه ماده ساخته شده است ساده تر از این نمی تواند باشد.


  • 3 اونس Aperol
  • 3 اونس Prosecco سرد شده
  • پاشیدن آب گازدار
  • برای تزیین، تکه پرتقال و لیمو را بچرخانید

  1. یک لیوان بزرگ شراب را با مقدار زیادی یخ پر کنید. در Aperol، Prosecco و آب گازدار بریزید و خوب هم بزنید تا ترکیب شوند.
  2. یک تکه پرتقال را به لیوان اضافه کنید، سپس یک تکه پوست لیمو را روی آن بچرخانید و آن را داخل آن بیندازید. به سلامتی!

این پست در ابتدا در 9 جولای 2021 منتشر شد و از آن زمان به روز شده است.