این سالاد خرد شده وگان مانند چشیدن رنگین کمان است

اگر هرگز فرصتی برای صرف غذا در مزرعه مالیبو نداشته اید ، آن را به لیست سطل خود اضافه کنید. تا زمانی که در کالیفرنیا وقت گذرانده ام ، یکی از رستوران های من برای خوردن یک غذای سالم و خوشمزه بوده است. یکی از بخشهای مورد علاقه من در مورد منو این است که من سفارش “معمولی” ندارم. هر بار که می روم ، یک مورد متفاوت از منو توجه من را جلب می کند و نمی توانم منتظر بمانم تا روزی که بتوانم بگویم همه آنها را امتحان کرده ام. یکی از علاقه های همیشگی من؟ این سالاد خرد شده وگان که رنگ و طعم فصلی دارد. این کتاب در کتاب آشپزی جدید هلن هندرسون گنجانده شده است ، طلوع آفتاب تا غروب مزرعه مالیبو ، و او آن را به عنوان بخشی از منو در مهمانی شام در مالیبو در خانه هلن آماده کرد. دستور العمل های دیگر را دریافت کنید و داستان کامل را اینجا بخوانید!

نویسنده/آشپز هلن هندرسون می گوید:

“منوی اصلی کافه از زمان باز شدن پنجره بازشو در سپتامبر 2013 به سختی تغییر کرده است. آن غذاها مثر بودند. هیچ دلیلی برای تغییر منو وجود نداشت ، به استثنای یک ظرف: سالاد خرد شده.

منوی اصلی یک سالاد خرد شده کلاسیک با پنیر ، گوشت و لوبیا گاربانزو داشت. این یک سالاد خوشمزه بود و هست ، اما مشتریان همچنان سعی می کردند آن را با سبزیجات بیشتر اصلاح کنند و سبزیجاتی را که در دسترس نداشتیم درخواست می کردند.

ما چندین سبزیجات مختلف را آزمایش کردیم و در نهایت روی کدو تنبل که شیرین است و چغندرهای ترشی که اسیدی هستند ، استفاده کردیم. و بهتر از آن ، هر دو در طول سال در دسترس هستند. سالاد گیاهی جدید برنده شد. با این حال ، مهمانان اغلب مرغ ، ماهی یا استیک کبابی را به سالاد “وگان” اضافه می کنند! “

دستور تهیه این سالاد رنگی خرد شده وگان را دنبال کنید…

تجدید چاپ از طلوع تا غروب مزرعه مالیبو نویسنده: هلن هندرسون حق چاپ © 2021 توسط هلن هندرسون. منتشر شده توسط کلارکسون پاتر ، اثری از Random House ، بخشی از Penguin Random House LLC.

حق چاپ عکسها © 2021 توسط ارین کانکل