این مک و پنیر گل کلم گیاهی در یک کاسه راحت است

چه کسی می خواهد به این کاسه گل کلم گیاهی و پنیر شیرجه بزند ؟! مردم ، این دستور بسیار خامه ای ، پنیری ، گرم و آرامش بخش است. تهیه شده با سس پنیر گل کلم گیاهی آسان ، غلیظ و مخملی که روی رشته فرنگی ماکارونی ریخته شده است. این دستور غذا در 20 دقیقه جمع آوری می شود ، برای یک شام سریع و آسان که خانواده شما آن را دوست خواهند داشت! این یک راه ساده برای مخفی کردن برخی از سبزیجات نیز است! دوست داشتن این ماک و پنیر گل کلم گیاهی بسیار آسان است. مطمئناً ، این یک شام کامل در طول یک هفته است و همه آن را دوست دارند. گیاهخوار است یا نه.

چرا؟ به زبان ساده ، گل کلم آفتاب پرست پادشاهی سبزیجات است. در حقیقت ، ما گیاهخواران از گل کلم برای تهیه همه چیز از ناچو و بالهای ترد گرفته تا پیتزای گل کلم و سس های خامه ای مانند این ماک و پنیر گل کلم بسیار استفاده می کنیم.

بنابراین ، اجازه دهید دقیقاً به شما بگویم که چگونه می توان این ماک و پنیر گل کلم گیاهی را درست کرد تا بتوانید از آن لذت ببرید! این بسیار آسان است به همین دلیل من آن را برای یک غذای نیمه هفته دوست دارم. همچنین برای غذای باقی مانده روز بعد واقعا خوب گرم می شود. دستور العمل به حداقل مواد تشکیل دهنده نیاز دارد و در 20 دقیقه جمع می شود.

برای تهیه ، ابتدا مواد را (بجز ماکارونی) در قابلمه ای می جوشانیم تا گل کلم بسیار نرم شود ، حدود 15 دقیقه. سپس به همزن بریزید و مخلوط کنید تا یکدست شود. سس نرم را دوباره به قابلمه اضافه کنید.

در همین حین ، رشته فرنگی ماکارونی را در قابلمه ای جداگانه بجوشانید تا الدنته شود. سپس رشته فرنگی ها را داخل قابلمه بریزید و همه چیز را با هم مخلوط کنید.

و وویلا! شما یک غذای سریع و آسان ، پنیری و خامه ای برای ما آماده کرده اید. (گفتم که کار آسانی است). برای خواندن دستور غذا به خواندن ادامه دهید.