نحوه میزبانی شب فیلم هالووین

برخی از خاطرات دوران کودکی مورد علاقه من شامل توطئه با پدرم در مورد چگونگی جلوه دادن حیاط خانه به قبرستانی مملو از زامبی است. و من همچنان افتخار می کنم که با پوشیدن لباس قدیمی نیروی هوایی مامانم در یک مسابقه لباس برنده شدم. من به عنوان کسی که عاشق هالووین است ، در اواخر 20 سالگی است و بچه ای ندارد ، همیشه درباره نحوه جشن گرفتن دچار مشکل هستم. گزینه جایگزین من برپایی یک مهمانی هالووین بوده است. اما این معامله این است: چیزی به نام مهمانی “کم حرف” هالووین وجود ندارد. شما بزرگ می روید یا اصلا نمی روید. و در حالی که من گاهی اوقات واقعاً از آن لذت می برم ، لزوماً کاری نیست که من بخواهم هر سال انجام دهم. وارد شب فیلم هالووین شوید.

این یک روش قطعاً آرام است اما به میزان مناسب شبح وار عمل می کند و سرگرم کننده تنها چند مورد وجود دارد که برای میزبانی یک فیلم کامل فیلم هالووین به آنها نیاز دارید ، و آنها می توانند به سادگی یا پیچیدگی دلخواه شما باشند. با دستور العمل ها و توصیه های کامل ، این فروشگاه را برای یک عصر زیبا و دنج در خانه خود در نظر بگیرید. حرکت کنید و برنامه ریزی را شروع کنید!

1. غذاهای خوشمزه

من در سالهای بعد متوجه شدم که در واقع نمی دانم عشق آب نبات هالووین – خیلی زیاد و من معده درد می گیرم. با این وجود ، همه ما سزاوار پذیرایی در هالووین هستیم و از آنجا که همه آماده پذیرایی هستند ، با خیال راحت یک یا چند مورد از آنها را تهیه کنید. علاوه بر این ، خانه همیشه برای شما بهتر است!

پوست شکلاتی هالووین “سینک آشپزخانه”

تخته چارچوب هالووین توسط خانه دار کالج

سیب های قهوه ای سمی از Simply Delicious

پاپ کورن مارشملو اسلایم از اشلی ماری

انگشتان جادوگر پنیری

2. روشنایی مودی

نورپردازی شب فیلم شما مهم است. به هر حال ، هیچ کس از اتاق روشن هنگام تماشای فیلم خوشش نمی آید. اما مهمتر از همه ، روشنایی تاریک و مضحک = وحشتناک جدی. تاریک است ، نامشخص است ، و هیچ کس نمی داند که در هنگام چرخش به چه چیزی انتظار می رود. این تضمین می کند که همه کمی در لبه هستند.

اگر تزئین دیگری انجام نمی دهید ، حتما چند شمع مخروطی و شمعدان مخروطی ، چند شمع با بوی کدو و چراغ های رشته ای بخرید. این مرحله مناسب برای ترس از سقوط است.

3. گزینه های فیلم ترسناک

اگر تا الان نتوانستید بگویید ، من وسواس همه چیز هالووین را دارم. به جز فیلم های ترسناک. معلوم شد ، من به راحتی می ترسم. برخی ممکن است مرا گربه ترسناک خطاب کنند. بنابراین ، با وجود اینکه عاشق احساس ترسناک هالووین هستم ، اما در مورد اینکه کدام فیلم های ترسناک را تماشا خواهم کرد ، واقعاً خاص هستم. و شرط می بندم که شما دوستانی مثل من دارید.

برای اطمینان از اینکه همه با فیلم ترسناکی که در حال پخش است احساس راحتی می کنند ، در اینجا لیستی از فیلم هایی است که می توان به راحتی آنها را پخش کرد. از ترسناک بودن تا وحشتناک بودن ، آنها مطمئناً همه را در روح هالووین قرار می دهند!

4. اتاق نشیمن دنج تنظیم کنید

یک شب فیلم معمولاً به این معنی است که تعداد بیشتری از افراد در اتاق نشیمن شما حضور دارند تا شما برای آنها صندلی داشته باشید. راه حل چیست؟ بالش و پتو زیاد است! یک تن پتو در یک سبد بیندازید و نیمکت ها و صندلی های خود را پر از بالش کنید ، تا همه تا حد امکان راحت باشند. این همچنین بدان معناست که اگر فیلم شما به اندازه کافی ترسناک است ، اگر مهمانان نیاز به چشم پوشی یا پنهان شدن در زیر یک پتو داشته باشند ، گزینه های زیادی وجود دارد.

5. نوشیدنی های شبح وار

آخرین اما مهمترین: bevvies. ما ممکن است بزرگسال باشیم ، اما چه کسی عاشق یک نوشیدنی سرگرم کننده نیست؟ من به هالووین وحشتناک تعصب دارم ، بنابراین هر چیزی را که دارای اعضای بدن جعلی یا خون مصنوعی باشد ، دوست دارم. اگر نمی خواهید چیزی درست کنید ، آن را ساده نگه دارید و چند بطری شراب و مقداری آب گازدار بردارید. توصیه ای برای کسانی که می خواهند چیزی درست کنند: برای گروه ها ، تهیه نوشیدنی دسته ای ساده ترین است. با کوکتل Smoking Mezcal Halloween شروع کنید سپس نوشیدنی های دسته ای فوق العاده آسان و کمی وحشتناک زیر را امتحان کنید. لذت بردن!

کوکتل شبح وار هالووین از کاغذ و کوک

کره بادام زمینی شبح شکلات داغ از مردم

معابد شرلی شرلی از این مادربزرگ سرگرم کننده است

واکر خون سانگریا از هوس های یک دیوانه

این پست در ابتدا در 28 اکتبر 2020 منتشر شد و از آن به بعد به روز شده است.