بازاریابی Quora: چرا و چگونه از آن استفاده کنیم

بازاریابی Quora: چرا و چگونه از آن استفاده کنیم

اگر به دنبال تقویت نام تجاری حرفه ای خود در صنعت یا صنعت خود هستید ، یک راه عالی برای این کار پاسخ به سوالات افراد است.

حتی اگر شما متخصص برتر در یک موضوع خاص نیستید ، به احتمال زیاد شما هنوز بیشتر از دیگران می دانید. Quora مکانی عالی برای شروع است. این شبکه پرسش و پاسخ به شما امکان می دهد در هر موضوعی از بازاریابی دیجیتال گرفته تا زومبا به دیگران کمک کنید.

بیاموزید که چگونه از Quora ، از ایجاد نمایه کامل گرفته تا ارسال بهترین پاسخ ها ، بیشترین بهره را ببرید.

Quora چیست؟

Quora یک بستر پرسش و پاسخ در رسانه های اجتماعی است که در آن کاربران می توانند سوالات خود را بپرسند ، پاسخ بگیرند و با سایر کاربران ارتباط برقرار کنند. این نرم افزار در سال 2009 تأسیس شد و اکنون میلیون ها کاربر و صدها هزار س questionsال در مورد موضوعات مختلف از جمله “وحشتناک ترین متنی که تا به حال دریافت کرده اید چیست” وجود دارد. به بررسی محصولات و نحوه راه اندازی وبلاگ

چرا باید از Quora برای بازاریابی استفاده کنید؟

Quora برای بازاریابی فوق العاده است. در اینجا دلیل آن است:

  1. در معرض 300 میلیون کاربر ماهانه Quora قرار بگیرید.
  2. ترافیک با کیفیت بالا را هدایت کرده و به وب سایت شما منتهی می شود.
  3. با بیش از 300000 موضوع ، می توانید تخصص خود را تقریباً در هر موضوعی نشان دهید.
  4. شما می توانید به هرکسی که درباره کسب و کار ، محصولات یا خدمات شما سوال می کند پاسخ مستقیم دهید.
  5. می توانید محتواهای سایر وب سایت ها (از جمله وب سایت خود) را در تابلوهای متمرکز بر موضوع در نمایه خود به اشتراک بگذارید.

اکنون که می دانید چرا باید بپیوندید ، بیایید نحوه استفاده از Quora را با شروع از نمایه خود بررسی کنیم.

مرحله 1: چگونه نمایه Quora خود را تنظیم کنید

با آدرس ایمیل خود یا با اتصال حساب فیس بوک یا توییتر خود در Quora ثبت نام کنید. پس از انجام این کار ، اولین وظیفه شما ایجاد پروفایل شما است.

اگر افرادی به نمایه شما می آیند تا درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کنند ، هیچ هدفی برای نشان دادن تخصص با نشان دادن تخصص شما در صنعت وجود ندارد و هیچ چیز در آنجا وجود ندارد.

برای ویرایش نمایه خود ، روی تصویر نمایه خود در گوشه بالا سمت راست در کنار نوار جستجو کلیک کنید. سپس ، از منوی کشویی روی نام خود کلیک کنید.

مشخصات quora

یک برگه جدید باز می شود ، جایی که می توانید:

  • تیتر خود را اضافه کنید
  • نام خود را ویرایش کنید
  • اعتبار پروفایل
  • تصویر پروفایل خودتان را تغییر دهید
  • موضوعات خود را ویرایش کنید
  • توضیحی درباره خود بنویسید
ویرایش مشخصات quora

حتماً پیوندهایی را در نمایه خود به وب سایت اصلی یا حساب های اجتماعی اصلی خود اضافه کنید. این می تواند به بازگشت ترافیک به وب سایت شما از Quora کمک کند.

مرحله 1: موضوعات مرتبط با صنعت خود را پیدا کرده و دنبال کنید

پس از آماده شدن نمایه ، می خواهید موضوعات موردنظر را دنبال کنید. برای یافتن موضوعات ، از کادر جستجو در بالا استفاده کنید و شروع به تایپ یک کلمه کلیدی کنید.

Quora براساس مواردی که وارد کرده اید پیشنهادات فوری به شما می دهد.

تحقیق موضوعی در مورد حد نصاب

صفحه موضوعی را انتخاب کنید ، خواهید دید:

  • موضوعات مرتبط در نوار کناری سمت راست
  • Quora Spaces مربوط به موضوع.
  • جدیدترین س questionsالاتی که مردم پرسیده اند.
صفحه موضوع quora

روی دکمه “دنبال کردن موضوع” کلیک کنید ، و آخرین فعالیت مربوط به آن موضوع را در خبرنامه صفحه اصلی Quora خود دریافت خواهید کرد.

مرحله 3: تجربه موضوعی خود را در نمایه خود شرح دهید

پس از اینکه موضوعات مورد علاقه خود را دنبال کردید ، به نمایه خود بازگردید و روی نماد ویرایش در کنار اعتبارنامه و نکات برجسته کلیک کنید.

افزودن اعتبارنامه به نمایه quora شما

روی دکمه “افزودن اعتبارنامه” کلیک کرده و “موضوع” را انتخاب کنید

در اینجا می توانید تجربه خود را در مورد هر یک از موضوعاتی که دنبال می کنید شرح دهید.

همچنین می توانید این اعتبار را انتخاب کنید تا هنگام پاسخگویی به یک س individualال جداگانه نشان داده شود.

تجربه موضوع را در quora اضافه کنید

مرحله 4: از Quora برای خدمات به مشتریان و مدیریت شهرت استفاده کنید

به یاد داشته باشید ، موضوعات نیز می توانند بر اساس نام تجاری باشند. از قابلیت جستجو استفاده کنید تا ببینید آیا کسی در مورد محصولات یا خدمات شما صحبت می کند.

مدیریت نام تجاری در حد نصاب

شما می خواهید هر موضوعی را به طور خاص در مورد کسب و کار خود دنبال کنید تا وقتی س questionsالات جدیدی در مورد محصولات یا خدمات شما پرسیده می شود ، به مکالمه بپیوندید.

شما ممکن است فرصت های فروش بالقوه ای نیز بیابید ، زیرا مردم احتمالاً تفاوت بین محصولات یا خدمات شما را در مقایسه با دیگران می پرسند.

آماده باشید تا پاسخ های شما بدرخشد و تبدیل شود!

مرحله 5: ارسال سوالات و پاسخ ها

هنگامی که موضوعات مورد علاقه خود را دنبال کردید ، می توانید ارسال سوالات و پاسخ ها را شروع کنید.

افزودن سوالات

افزودن س questionsالات به شبکه پرسش و پاسخ یک راه عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازار هدف است.

به سادگی به موضوع مناسب بروید ، سپس روی دکمه قرمز “افزودن سوال” در سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید.

کادر پاسخ در quora

هنگامی که شروع به دریافت پاسخ می کنید ، حتماً با کلیک روی دکمه پیکان “رأی مثبت” در زیر هر پاسخ ، به مردم اطلاع دهید که از کمک آنها قدردانی می کنید.

در مورد quora رای دهید

هیچ پاسخی دریافت نمی کنید؟ می توانید از اعضای Quora خاصی بخواهید به س yourال شما پاسخ دهند.

درخواست پاسخ در حد نصاب

نشانگر را روی نام کاربر نگه دارید و پنجره نمایه ظاهر می شود. روی دکمه “سوال بپرسید” کلیک کنید و می توانید از کاربر بخواهید به س yourال شما پاسخ دهد.

افزودن پاسخ ها

آماده اید تا تخصص خود را نشان دهید و به سوالات پاسخ دهید؟ می توانید این کار را با کلیک روی موضوعی و انتخاب برگه “پاسخ” انجام دهید.

در اینجا لیستی از جدیدترین سوالات را مشاهده خواهید کرد.

پاسخ به سوالات در حد نصاب

شما می توانید به س answerال پاسخ دهید یا پاس دهید و همچنین رای منفی بدهید یا آن را در فیس بوک یا توییتر به اشتراک بگذارید.

هنگام نوشتن پاسخ ، می توانید:

  • با استفاده از نماد @ افراد ، موضوعات و فضاهای دیگر را تگ کنید.
  • تصاویر را از هارد دیسک خود بارگذاری کنید.
  • پیوند URL را با پاورقی برای پشتیبانی از پاسخ خود اضافه کنید.
  • در صورت نیاز به زمان بیشتر ، پاسخ خود را در پیش نویس ها ذخیره کنید.

به یاد داشته باشید ، این یک راه عالی برای تبلیغ محتوا ، محصولات یا خدمات وبلاگ شما است ، اما تنها در صورت پاسخ به پاسخ شما.

مطمئن باشید که پاسخ های مفیدی می دهید و سعی کنید اسپم به نظر نرسید.

مرحله 6: از Quora Spaces استفاده کنید

موضوعات Quora موضوعات خاصی هستند که می خواهید دنبال کنید و به س questionsالات مربوط به آنها در سایت پاسخ دهید. Quora Spaces ، از سوی دیگر ، جوامعی هستند که علایق مشترکی دارند.

این ویژگی به شما امکان می دهد مطالب مربوط به موضوع را از سراسر وب به اشتراک بگذارید و همچنین به سوالات پاسخ دهید.

پس از پیوستن به یک Space ، به روزرسانی همه محتوا و به روزرسانی های پست شده در فید Spaces را دریافت خواهید کرد.

به نظر می رسد شبیه به گروه های فیس بوک ، درست است؟

با این حال ، یک تفاوت کلیدی وجود دارد.

صاحبان فضا می توانند مشخص کنند که فقط اعضای خاصی می توانند محتوا را مشارکت داده و به سوالات پاسخ دهند.

استفاده از فاصله ها در حد نصاب

سایر فضاها دارای قوانینی هستند مانند اینکه سرپرستان همه ارسال ها را بررسی می کنند و برای مشارکت باید از Space پیروی کنید.

قوانین مربوط به فضاهای سهمیه

به دنبال افرادی هستید که در Quora شما را دنبال کنند؟ روی پیوند “زیر” در زیر نام Space کلیک کنید و لیستی از افرادی که فضا را دنبال می کنند دریافت خواهید کرد.

دنبال کردن افراد در حد نصاب

روی نماد “+” در کنار نام آنها کلیک کنید ، و از نمایه در خبرنامه خود به روزرسانی می کنید.

معیار بازاریابی: سوالات متداول

Quora در بازاریابی چگونه استفاده می شود؟

با تنظیم نمایه خود شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که اطلاعاتی در مورد نام تجاری خود و آنچه شما را در صنعت خود متخصص می کند ، قرار دهید. به س questionsالات مربوط به صنعت خود پاسخ دهید و در گفتگو شرکت کنید. همچنین می توانید از تبلیغات Quora برای افزایش دسترسی استفاده کنید.

آیا Quora تبلیغاتی دارد؟

بله ، Quora دارای چندین گزینه تبلیغاتی پولی است که می تواند برای افزایش ترافیک ، آگاهی از نام تجاری ، تبدیل ، نصب برنامه یا سرنخ ها مورد استفاده قرار گیرد.

آیا فضاهای Quora مانند گروه های فیس بوک هستند؟

شبیه هم هستند. هر دو جوامعی هستند که حول موضوعات خاصی ایجاد شده اند. با این حال ، همه نمی توانند در Quora Spaces مشارکت کنند.

چگونه مشاغل می توانند از Quora استفاده کنند؟

مشاغل می توانند از Quora برای موارد زیر استفاده کنند:

  • خود را به عنوان رهبران فکری مطرح کنند
  • با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید
  • برای درک بهتر خواسته ها و نیازهای کاربران ، سوالات خود را مطرح کنید
  • ارائه خدمات به مشتریان
  • تحقیقات بازار انجام دهید
  • از تبلیغات برای دسترسی بیشتر به مخاطبان استفاده کنید
  • تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید

{“context”: “https://schema.org”، “type”: “FAQPage”، “mainEntity”: [
{
“@type”: “Question”,
“name”: “How is Quora used in marketing? “,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: ”

Start by setting up your profile. Make sure to include information about your brand and what makes you an expert in your industry. Answer questions related to your industry and engage in conversations. You may also consider using Quora ads to increase reach.


}
}
, {
“@type”: “Question”,
“name”: “Does Quora have ads? “,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: ”

Yes, Quora has several paid advertising options that can be used to drive traffic, brand awareness, conversions, app installs, or leads.


}
}
, {
“@type”: “Question”,
“name”: “Are Quora Spaces like Facebook Groups? “,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: ”

They are similar. Both are communities created around specific topics. However, not everyone can contribute to Quora Spaces.


}
}
, {
“@type”: “Question”,
“name”: “How can businesses use Quora? “,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: ”

Businesses can use Quora to:

Establish themselves as thought leadersCommunicate with their target audienceAsk questions to better understand what users want and need Provide customers serviceDo market researchUse ads to reach a wider audience Perform keyword research


}
}
]
}

نحوه استفاده از Quora برای بازاریابی نتیجه

برای بازبینی پتانسیل بازاریابی آنلاین Quora ، در اینجا روش هایی وجود دارد که می توانید از Quora برای بازاریابی نام تجاری حرفه ای و تجارت خود استفاده کنید.

  • یک نمایه عالی ایجاد کنید تا هرکسی که می خواهد در مورد شما بیشتر بیاموزد بتواند این کار را انجام دهد و بتواند بر روی وب سایت شما یا سایر نمایه های اجتماعی کلیک کند.
  • موضوعات مربوط به صنعت خود را دنبال کنید. با ارسال سوالات تامل برانگیز و پاسخهای ارزشمند ، در این موضوعات مشارکت فعال داشته باشید. در صورت لزوم ، پیوندهای مربوط به محتوا را در وب سایت خود برای اطلاعات بیشتر قرار دهید ، اما از ارسال هرزنامه خودداری کنید.
  • با مشاهده پاسخ ها و پیروان برتر یک موضوع خاص و در Spaces ، افرادی را پیدا کنید که در Quora با آنها ارتباط برقرار کنید.
  • فضاهایی را در صنعت خود ایجاد کرده و در آن مشارکت کنید. محتوا را خاموش و در Quora به اشتراک بگذارید تا اطلاعات ارزشمندی ایجاد شود که سایر کاربران Quora می خواهند از آنها پیروی کنند.

آیا از Quora برای تبلیغ نام تجاری حرفه ای و کسب و کار خود استفاده می کنید؟ تاکنون چه نتایجی دیده اید؟ لطفا افکار خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!