بدون شک، این بهترین دستور پخت نان موز در اینترنت است

نتایج به شرح زیر است: ما از مخاطبان اینستاگرام خود نظرسنجی کردیم تا بفهمیم کدام دستور العمل های بعدی را می خواهید در سری پخت من ببینید و بهترین دستور پخت نان موزی برنده شد. این یک پیروزی ناچیز در برابر براونی ها بود، بنابراین برای کسانی از شما که امیدوار به پخت یک براونی خوش رنگ هستید، نگران نباشید. گرفتمت اما در حال حاضر، ما در مأموریتی هستیم که بهترین دستور پخت نان موزی را کشف کنیم.

من تنها کسی نیستم که در سال گذشته در رنسانس نان موزی شرکت کردم، اما مانند هر کلاسیک خوب، حتی پس از پختن یک قرص نان موزی تقریباً هر هفته، هنوز هم یک کلاسیک است که من هنوز هم همیشه به آن باز می گردم. چون فقط بنابراین خوب با این حال، اگر من واقعی باشم، فقط در گوگل و از اولین دستور پخت نان موزی که ظاهر می شود استفاده می کنم. من صادقانه نمی توانم به شما بگویم که از کدام دستور غذا استفاده کرده ام زیرا فقط به اولین دستوری که می بینم می پرم و آن را حذف می کنم. بنابراین بعد از تعداد زیادی نان موزی، فکر کردم که زمان آن فرا رسیده است که تاج نان نهایی را بر سر بگذارم.

قوانین جاده:

دقیقاً باید دستور العمل ها را دنبال کنید

طبق معمول، قوانین پخت و پز من را ملزم می کند که دستور العمل های انتخاب شده را همانطور که با ویرایش های بدون خود نوشته شده است، دنبال کنم. همه دستور العمل ها در همان شب پخته شدند و صبح روز بعد تست طعم شدند.

گاردریل های رتبه بندی:

همه آزمایش کنندگان طعم نان ها را بر اساس دستورالعمل های زیر رتبه بندی کردند.

  1. آیا این طعم موز دارد؟
  2. بافت این نان چیست؟ چیزی مرطوب و کرکی می خواهید
  3. همچنین یک پوسته خوب در قسمت بیرونی نان برای افزودن به بافت می خواهید

اینها همه دستور العمل های نان موزی عالی بودند، اما وقتی به جزئیات می رسیم، نان های خاصی در مورد طعم و بافت جلوتر می آیند. یک نان برگ برنده شد، و فکر می کنم یک دستور غذای جدید دارم.

کلر سافیتز بهترین نان موز

طرفداران: طعمی منحصر به فرد و از نظر زیبایی شناسی دلپذیر
فرصت ها: طعم موز بیشتر

به نقل از یکی از آزمایش‌کنندگان ذائقه‌ام، «این مانند مقایسه یک پلنگ آفریقایی با یک پلنگ برفی است. هر دو پلنگ هستند، اما گونه‌های متفاوتی هستند.» برای ترجمه، این نان خوبی بود، اما اینکه آن را نان موزی بنامیم، کاملاً درست نیست. یکی دیگر از تست‌کنندگان طعم گفت که اگر به او نمی‌گفتند که همه دستور پخت نان موزی است، او حدس نمی‌زد که این نان موزی است. طعم فوق العاده ای دارد، اما در مقیاس نان های موزی، کاملاً آن چیزی نیست که ما دنبالش بودیم. از نظر طعم، مطمئناً می توانید طعم کره بادام را بچشید و حتی مقداری از روغن نارگیل را که در اینجا استفاده می شود، مشاهده کنید. باز هم، اصلا بد نیست، اما نه آن چیزی که در نان موزی به دنبال آن بودیم.

یک آشپزخانه دنج نان موزی آسان

طرفداران: بافت مرطوب و طعم لطیف موز
فرصت ها: متراکم تر از نظر بافت

در کل این نان موزی خوبی بود. من طرفدار شدید دستور العمل های آدریانا هستم و لزوماً از این نان ناامید نشدم، فقط مقایسه آن با جزئیات کمی در بقیه بود. بافت این یکی کمی متراکم تر از بقیه است اما هنوز داخل آن مرطوب و نرم بود. من فکر می‌کنم با مقداری طعم موز اضافی، این حتی بهتر بود، اما در کل، این یک نان موزی اولیه خوب بود.

نان موز تاهینی بروما نانوایی

طرفداران: یک طعم آجیلی خوب برای تمجید از موز، بافت فوق العاده مرطوب
معایب: طعم موز کمی می خواهید

دلیلی وجود دارد که سارا یکی از نانوایان مورد علاقه من در اینترنت است. دستور العمل های او هرگز من را ناامید نکرد. و به طور کلی، نظرات در مورد این نان بسیار محکم بود. بافت نرم و کرکی این نان علاوه بر این که این نان رطوبت خود را به خوبی حفظ کرد، بسیار خوب بود. آجیلی که از استفاده از تاهین می آید همان چیزی است که گروه ما را به یک حلقه انداخت. من شخصاً دوست داشتم که به کاهش شیرینی کمک کرد و یک نت خوش طعم به آن اضافه کرد، در حالی که دیگران احساس کردند که طعم موز را تحت تأثیر قرار می دهد. با این حال، به طور کلی، تیم تست طعم ما احساس کرد که این نان کمی روستایی، خاکی است و آن را به دلیل اینکه یک نان کرکی مرطوب بود، کشت.

نان موز مرغ مگس خوار با خامه ترش

طرفداران: نان بسیار مرطوب و موز بسیار جلو
فرصت ها: شاید ادویه ها را کمی پر کنید؟

دلیل اینکه من مدام به دستور العمل های Hummingbird High’s Michelle برمی گردم این است که آنها واقعاً دستور العمل های محکمی هستند. ما با این نان هم هیچ ابهامی نداشتیم. این شبیه موزترین نان در بین تمام نان‌ها بود، که من به استفاده از ریختن تکه‌های موز در خمیر به جای له کردن همه چیز، اعتبار می‌دهم. رطوبت این یکی نیز به دلیل استفاده از خامه ترش در اینجا که بسیار خوب بود، از نمودار خارج شد. بازخورد کلی؟ این همان چیزی است که وقتی به یک دستور پخت نان موزی سنتی خوب فکر می کنم به آن فکر می کنم.

نان موز نهایی Smitten Kitchen

طرفداران: پوسته ترد در بالا و بافت مرطوب خوب
فرصت ها: n/a

و برنده ما queen Smitten Kitchen است. این نان بسیار خوبی بود که تمام تیم تست طعم ما در مورد آن ابراز خوشحالی کردند. پوسته شکر در بالا به این نان تردی واقعا عالی داد که به خوبی با داخل مرطوب و کرکی آن تضاد داشت – خیلی خوب بود. ادویه های موجود در این یکی نیز مکمل بسیار خوبی برای موز بود بدون اینکه زیاد باشد. این یک توصیه 10/10 است و برای مدت طولانی در فهرست دستور پخت نان موزی من خواهد بود.

دستور پخت نان موزی شما چیست؟ آیا با آزمایش کنندگان طعم ما در مورد دستور العمل های بالا موافق هستید؟