بهترین دستور العمل های مارچوبه برای تهیه این بهار

در سال‌های اخیر فشار زیادی برای خوردن غذای فصلی وجود داشته است و فهمیدن دلیل آن کار سختی نیست. توت فرنگی های تابستانی و سبزی های برگ دار زمستانی نسبت به همتایان خارج از فصل خود طعم (و مواد مغذی!) بیشتری دارند. در حالی که درست است که شما می توانید مارچوبه را در قفسه های فروشگاه های مواد غذایی در تمام طول سال پیدا کنید، این سبزی بهاره از نظر فنی فقط در فصل اواخر آوریل تا ژوئن است. مسلماً من دیر وارد بازی شدم و اخیراً شروع به درک تطبیق پذیری شگفت انگیز مارچوبه کرده ام. اما وقتی نوبت به آن می‌رسد، پیدا کردن غذایی که افزودن این سبزی باعث بهتر شدن آن نشود، سخت است – و بهترین دستور العمل‌های مارچوبه مدرکی است که شما نیاز دارید.

از کباب کردن نیزه های لاغر در کباب های خانوادگی گرفته تا اصلاح ساقه های چاق مارچوبه در سالاد، مارچوبه فضای زیادی برای آزمایش در اختیار شما می گذارد. وقتی نوبت به آن می رسد، واقعاً نمی توانید با این سبزی طبیعی خوشمزه اشتباه کنید. به پیمایش ادامه دهید تا ببینید به چند روش می توانید مارچوبه را از معمولی به خارق العاده ببرید. البته، اگر می خواهید همه چیز را ساده و ساده نگه دارید، مارچوبه هرگز شما را ناامید نخواهد کرد. و من دوست دارم در نظرات بدانم – روش مورد علاقه شما برای پختن مارچوبه چیست؟

تصویر برجسته سوروچی آواستی.

بهترین دستور العمل های مارچوبه برای تهیه این بهار

پیتزا سیب زمینی بهاره با مارچوبه و بوراتا

چرا ما آن را دوست داریم: اگر روی پیتزای خود سیب زمینی نمی ریزید، این کار را اشتباه انجام می دهید. این پیتزای عالی برای فصل بهار است، با ترکیبی از سبزیجات، سبزیجات کرانچ (مارچوبه!) و مردانای خامه ای و خوشمزه. این به اندازه کافی برای یک وعده غذای ویژه شب هفته آسان است و درست در مهمانی شام شنبه شب شما در خانه خواهد بود.

عنصر قهرمان: باز هم سیب زمینی ها مهمانی می آورند. آنها به این پیتزا کمک می کنند که کاملاً با آن سبزی های بهاری و مارچوبه متعادل می شود. منظورم این است که چه زمانی آنها ایده بدی هستند؟

یک قابلمه پارمزان اورزو

چرا ما آن را دوست داریم: هنوز با ارزو آشپزی نکرده اید؟ وقت آشنایی است برخلاف تصور رایج، اگرچه شبیه برنج است، اورزو در واقع ماکارونی است. این غذای پنیری و مقوی یک دیگ با افزودن سبزیجات فصلی سبک می شود. علاوه بر مارچوبه، کدو سبز، تره فرنگی، نخود فرنگی و کلم پیچ نیز برای متعادل کردن کل مارچوبه و پارمزان دارید.

عنصر قهرمان: تازه ترین نخود سبز لطفا.

سالاد هلو و مارچوبه کبابی با پپیتاس تند، موزارلا بادام هندی و سس گوجی چیپوتل

چرا ما آن را دوست داریم: این سالاد تعریف تازه است. هلوهای شیرین، پوست لیموی روشن، مارچوبه بلانچ شده و موزارلای بادام هندی خامه ای یک ناهار عالی است.

عنصر قهرمان: سس چیپوتل گوجی ترکیبی ایده آل از شیرینی و تند است.

سوپ سبزی تقویت کننده ایمنی بزرگ سبز

چرا ما آن را دوست داریم: ما در Camille Styles چیزی برای سوپ داریم. آنها یک راه آسان (و خوشمزه!) برای بسته بندی یک تن از مواد مغذی در یک کاسه خوشمزه هستند. به علاوه، البته، بسیاری از دستور العمل ها برای تهیه نسیم بسیار آسان هستند. اگر هرگز به مارچوبه به عنوان یک سبزی برای افزودن به سوپ خود فکر نکرده اید، دوباره فکر کنید. و حتما این غذای خوشمزه ساده (و بی نهایت همه کاره) را امتحان کنید.

عنصر قهرمان: بادام هندی خیس شده، بدن و خوبی کرمی را به این سوپ با فضیلت می آورد.

سالاد گیاهان بهاری و سیب زمینی سوخاری

چرا ما آن را دوست داریم: این سالاد سیب زمینی مادربزرگ شما نیست (اگرچه ما عاشق یک دستور پخت قدیمی هستیم). اگر خودتان را در یک سالاد سالاد می بینید، کار با آنچه که فصل به شما می دهد، مکان خوبی برای شروع است. این سالاد طعم روشنی از سس گیاه تاهینی دارد و به لطف سیب‌زمینی‌های طلایی یوکان حجیم می‌شود. خودتان را الهام گرفته در نظر بگیرید.

عنصر قهرمان: نعناع، ​​جعفری، شوید، پیازچه – گیاهان آنقدر به ارمغان می آورند که انتخاب یک مورد مورد علاقه سخت است.

پاستا بهاره پستو

چرا ما آن را دوست داریم: هیچ چیز مثل نخود و مارچوبه بهار نمی گوید. این دستور پخت با یکی از پوسته های ماکارونی مورد علاقه ما، شما را مستقیماً به شهر طعم دهنده می برد.

عنصر قهرمان: تاهینی هسته خامه ای شگفت انگیزی است که این پاستا را به هم متصل می کند. یک بشقاب بریزید و این ماکارونی سبک را به پاسیو ببرید تا با یک لیوان سفید سرد از آن لذت ببرید. فقط بهار را فریاد می زند.

سالاد مارچوبه، کینوا و برنج با پنیر بز و سس افرا تاهینی

چرا ما آن را دوست داریم: برنج سیاه همراه با نیزه‌های ترد بادام و مارچوبه ترکیبی است که در بهشت ​​ساخته شده است. مقداری روغن زیتون خوب بپاشید و آب لیمو را اضافه کنید تا لذیذ شود.

عنصر قهرمان: بادام برشته شده و شور تمام بافت ترد را به ارمغان می آورد.

مارچوبه Gruyere Frittata

چرا ما آن را دوست داریم: فریتاتاها ساده ترین راه برای استفاده حداکثری از محصولات فصل هستند – و قبل از اینکه هر چیزی خراب شود، ترد سبزیجات را تمیز کنید. این غذای ساده شش ماده‌ای، مارچوبه تازه را با گروی آجیلی برای یک شام بهاری عالی ترکیب می‌کند. برای یک وعده غذایی ایده آل در شب، با یک سالاد سبز و یک لیوان شراب ترد ترکیب کنید.

عنصر قهرمان: گراویر ملایم و خامه ای برای فریتاتا درست می شد.

تارت مارچوبه و گرویر از What’s Gaby Cooking

چرا ما آن را دوست داریم: همه ما در مورد تارت های شیرین هستیم، اما این نسخه خوش طعم ما را مجبور می کند که در کل آنها را تجدید نظر کنیم. آن را امتحان کنید و تفاوت را خودتان بچشید. من تضمین می کنم که برای چند ثانیه برمی گردی.

عنصر قهرمان: شیرینی پف دار خریداری شده در فروشگاه اجازه می دهد تا این تارت در کمترین زمان جمع شود. برای یک پیش غذای سریع، ناهار یا شام سبک عالی است.

سالاد Farro با مارچوبه کبابی از Love & Lemons

چرا ما آن را دوست داریم: همه نعمت های بهاری، همه در یک ظرف. سس خامه ای دیژون آن را به سطح بعدی می برد.

عنصر قهرمان: هرگز به زیبایی شور کپر شک نکنید. آنها قهرمان تارت و شور این سالاد هستند. سخاوتمندانه روی آنها بپاشید.

سالاد مارچوبه رازیانه تراشیده لیمویی از The First Mess

چرا ما آن را دوست داریم: این سالاد اثبات تطبیق پذیری بی پایان مارچوبه است. دم کرده های تازه و نازک مارچوبه و رازیانه بسیار دلچسب و مقوی با فارو، لوبیا سفید و پسته آسیاب شده درست می شوند. این یک ناهار سبک دوست‌داشتنی است یا به‌عنوان یک طرف خوشمزه برای هر غذای اصلی که در بهار سرو می‌کنید، کار می‌کند.

عنصر قهرمان: تکه های پسته شور در هر لقمه؟ بله لطفا.

این پست در ابتدا در 17 آوریل 2015 منتشر شد و از آن زمان به روز شده است.