بهترین مکان ها برای خرید فرش، به علاوه نکات تزئینی طراحان

یک اکسسوری وجود دارد که توجه طراحان داخلی را به خود جلب کرده است. پیاده سازی آن آسان است، مکمل تمام زیبایی ها و زمینه سازی است. اگرچه به خودی خود جدید نیست، اما این دکور امسال جایگاه خود را به عنوان یک قطعه “آن” پیدا کرده است. فرش منطقه را وارد کنید – یادآور این است که هر اتاقی سزاوار فرود نرم است.

بریگان جین، طراح داخلی مستقر در لس‌آنجلس، می‌گوید یک فرش مساحتی «جهانی از تفاوت در زیبایی کلی اتاق شما ایجاد می‌کند». آنها گرمای بصری را فراهم می کنند و به راحتی رنگ های مورد استفاده در فضا را تقویت می کنند.

همانطور که جین پیشنهاد می کند، فرش ها راهی برای تقویت حس و حال و عملکرد یک اتاق دارند. آن‌ها به کف‌های چوبی سرد یا کاشی‌ها گرما می‌افزایند و به اتاقی که در غیر این صورت حداقل است، مقداری رنگ می‌افزایند. نکته کلیدی این است که مورد مناسب را پیدا کنید – از نظر بافت، اندازه و جنس – تا دوام داشته باشد. پس از کجا شروع میکنی؟ طراحان Breegan Jane، همراه با Kate Lester از Kate Lester Interiors و Kyra Schulhof از Fayette Studio بینش خود را برای تزئین با یک فرش منطقه ای ارائه می دهند. به علاوه، ما بهترین مکان ها را برای خرید آنلاین فرش گردآوری کرده ایم.

تصویر برجسته توسط میشل نش.

تصویری از خانه هیلی پانه کوئکه توسط نیکول رمزی

نکاتی برای تزیین با فرش سطحی

شماره 1: آن را در جایی قرار دهید که به گرما نیاز دارید

جین می‌گوید فرش ناحیه‌ای راه‌حل آسانی برای سرماخوردگی است. “آن را زیر تخت خود قرار دهید تا حس فرش را به همراه داشته باشید و سرمای صبحگاهی را کاهش دهید.” همین امر در مورد جایی که به کمی گرما در اتاق نشیمن، حمام یا حتی آشپزخانه نیاز دارید نیز صدق می کند.

شماره 2: رنگ یا خنثی – یا هر دو را انتخاب کنید

یک فرش با رنگ روشن به فضا جذابیت بیشتری می بخشد. اما اگر نگران هستید که این خیلی زیاد باشد، از لستر پیروی کنید و یک دونده رنگی را روی یک فرش خنثی جوت بپوشانید. او می‌افزاید: «این کار رنگ و بافتی را به ارمغان می‌آورد، اما به شما اطمینان می‌دهد که اتاق را تحت تأثیر قرار نمی‌دهید».

شماره 3: تعادل را هدف بگیرید

لستر می‌گوید فرش‌های با رنگ خنثی، به‌ویژه از مواد طبیعی بافته شده مانند جوت یا پشم، برای زمین‌بندی فضا «بدون حذف پارچه‌ها و آثار هنری» ایده‌آل هستند. اگر هنر جسورانه و دیوارهایی با رنگ های روشن دارید، یک فرش خنثی و ساده بهترین است. “همه چیز در مورد تعادل است.”

شماره 4: نیازهای خود را در نظر بگیرید

اگر فرشی را در یک اتاق پرتردد مانند اتاق نشیمن قرار می‌دهید، شولهوف پیشنهاد می‌کند فرشی از مواد داخلی/خارجی مانند نایلون با کیفیت بالا یا PET قابل بازیافت تهیه کنید. او می گوید: «پایداری و سازگاری با محیط زیست به طور فزاینده ای اهمیت می یابد.

تصویر خانه مولی مادفیس توسط نیکی سباستین

بهترین مکان ها برای خرید آنلاین فرش

هر محصول با دقت توسط ویراستاران ما تنظیم می شود و ما همیشه نظر صادقانه ای را ارائه می دهیم، چه هدیه ای یا خریداری شده خودمان. اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون کوچکی را بدون هیچ هزینه ای برای شما دریافت کنیم.

فروشگاه بلوک

اگر در مورد اجناس خیره کننده این برند نساجی که خواهر بنیانگذاری شده است نمی دانید، باید. مجموعه چاپ بلوک، که در لس آنجلس طراحی شده و در هند ساخته شده است، از الگوها و رنگ های منحصر به فرد، از جمله زیباترین فرش های اطراف تشکیل شده است.

شهروندی

مجموعه قالی‌های سیتیزنری که به‌خاطر مجموعه‌ای قوی از کالاهای متمرکز بر صنعت‌گری شناخته می‌شود، وسیع و چشمگیر است.

مقاوم

یکی از وسیع ترین مجموعه فرش های آنلاین. بهترین بخش این است که این منبع طراحی هر اندازه، بافت، رنگ، طرح و قیمت قابل تصور را ارائه می دهد.

تجهیزات شهری

به احتمال زیاد، اگر به دنبال لوازم جانبی خانه با قیمت مناسب هستید، Urban Outfitters آن را دارد – و مجموعه فرش‌های وسیع آنها از این قاعده مستثنی نیست.

آمازون

این کار را به غول آنلاین بسپارید تا مجموعه‌ای از فرش‌های منطقه‌ای ستاره‌ای داشته باشید که شامل طرح‌ها و نقش‌های فراوان، به‌علاوه مجموعه‌ای استثنایی از گزینه‌های جوت طبیعی است.

والمارت

فرش جوت همیشه یک ایده طراحی خوب است. آن را بسازید: یک ایده طراحی درخشان. اما می تواند گران باشد. خوشبختانه، والمارت یکی از ساده‌ترین مکان‌ها را برای پیدا کردن یک فرش با قیمت مناسب در منطقه جوت دارد که با بودجه‌ای کم کار می‌کند.

هدف

هر منطقه قیمت فرش، زیبایی، بافت، و اندازه پوشش داده شده در اینجا را در نظر بگیرید.

سلام سلام

ما از طرفداران مجموعه فرش های دستباف مراکشی بی نظیر مالوری سولومون به دلیل هنر و سنت آن هستیم. آنها گران هستند اما برای یک عمر در خانه نقش می بندند.

فرش ایالات متحده آمریکا

با طیف وسیعی از گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه تا گران‌قیمت، و همچنین آن‌هایی که توسط طراحان (از جمله دوست ما آروین اولانو) انتخاب شده‌اند، Rugs USA یکی از قوی‌ترین انتخاب‌های فرش منطقه‌ای آنلاین را دارد.