به گفته یک متخصص ، 11 بهترین کرم دور چشم برای سن 40 سالگی

اکثر شما تا به حال می دانید که تیم کامیل استایلز همه چیز در مورد پیر شدن زیبا و اولویت دادن به سلامت پوست بر محصولاتی است که ادعا می کنند زمان معکوس است. به هر حال ، ما بدون آن سالهایی که زندگی می کردیم ، می خندیدیم و گریه می کردیم (گاهی اوقات ، همه در همان زمان!) آن گونه که هستیم ، نمی شدیم. و در حالی که ما مطمئناً نمی خواهیم زندگی ای را که از سر گذرانده ایم پاک کنیم ، ما می خواهیم همانطور که می خواهیم از داخل مراقبت کنیم ، آیا از بیرون مراقبت می کنیم – آیا موافق نیستید؟ علاوه بر این ، هنگامی که فراتر از بازاریابی ضد پیری نگاه می کنید و تجزیه و تحلیل دقیق تری از مواد موجود در این محصولات می کنید ، متوجه می شوید که آنها به طور خاص برای حمایت از سلامت عمومی پوست نیز طراحی شده اند.

محصولات ضد پیری اغلب حاوی پپتیدها ، ویتامین ها و آنتی اکسیدان های قوی هستند که می توانند به آبرسانی و تغذیه پوست کمک کنند ، همان چیزی که پزشک دستور داده است. هیچ وقت مانند زمان حال نیست که پوست لطیف چشم خود را نوازش کنید و به آن عشق شایسته ای را بدهید. بنابراین ، ما از پرستار پوست و متخصص زیبایی ، ناتالی آگیلار استفاده کردیم تا نظرات خود را در مورد بهترین کرم های ضد پیری دور چشم برای 40 سالگی به ما ارائه دهد. اما قبل از این که وارد بازی شویم ، او تأکید می کند که وقتی نوبت به یافتن ماده مناسب می رسد ، هیدراتاسیون ، مواد فعال و قوام نام بازی است. اشاره شد.

برای آشنایی بیشتر با آگیلار به ادامه مطلب بروید!

چرا کرم دور چشم در 40 سالگی بسیار مهم است؟

صرف نظر از سن ، ما همیشه می خواهیم از سیاهی دور چشم ، پف چشم های مزمن یا سایر مسائل مربوط به چشم مانند خطوط ریز یا افتادگی مراقبت کنیم. البته برخی از این موارد ژنتیکی است اما چشم ما همچنین می تواند نشان دهنده مسائل مربوط به سلامت داخلی نیز باشد. اگر مطمئن نیستید همیشه با پزشک یا متخصص پوست مشورت کنید. هنگامی که به 40 سالگی رسیدیم ، آگیلار می گوید مراقبت از چشم به دلایل مختلفی حیاتی است. این زمانی است که مقدار قابل توجهی الاستین را از دست می دهید ، که منجر به چین و چروک های عمیق چشم می شود. سطح استروژن نیز در همین زمان شروع به کاهش می کند ، که باعث می شود پوست خشک تر و حساس تر شود. علاوه بر این ، از دست دادن چربی مداری بیشتر مشهود می شود ، که باعث می شود چشم ها فرو رفته و افتادگی پلک ها را تشدید می کند. در حالی که 20 سالگی ما در مورد پیشگیری است ، 40 سالگی ما بر اصلاح متمرکز است. بهترین کرم های ضد پیری دور چشم برای دهه 40 از سلامت پوست ، علائم معکوس پیری و افزایش استحکام ، تولید کلاژن و روشنایی حمایت می کند.

چشم های خود را برای مواد زیر نگه دارید:

  • پپتیدها
  • اسید هیالورونیک
  • کلاژن
  • ویتامین سی
  • کافئین

این مواد باعث صاف شدن و تقویت پوست حساس در اطراف چشم و همچنین روشن ، سفت و آبرسانی به پوست می شود.

برای یافتن بهترین کرم های ضد پیری دور چشم تا چهل سالگی به پیمایش ادامه دهید…