به گفته یک متخصص ، 13 بهترین مرطوب کننده ضد پیری با SPF

حتی آن دسته از ما که معتادان معتاد به مراقبت از پوست هستیم ، روزهایی داریم که به سادگی نمی توانیم از یک روال چند مرحله ای مراقبت از پوست عبور کنیم. هنگامی که شما نیاز دارید تا صبح شلوغی را تحریک کنید ، محصولات چند وظیفه ای که در وقت ، انرژی و صادقانه می گویند ، عاقلانه ، نام بازی است. اما این بدان معنا نیست که ما باید از مواد مهم فعال یا حتی بدتر از آن ، محافظت در برابر آفتاب صرف نظر کنیم! شما می توانید از مهمترین اجزای روتین مراقبت از پوست خود (مرطوب کننده ، ضد آفتاب و غیره) فقط با یکی از بهترین مرطوب کننده های ضد پیری با SPF استفاده کنید.

ما از پرستار متخصص پوست و متخصص زیبایی ، ناتالی آگیلار استفاده کردیم تا نظرات خود را در مورد بهترین مرطوب کننده های ضد پیری با SPF به اشتراک بگذاریم و بینش های او فوق العاده ارزشمند است. اما او تاکید کرد که حتی اگر مرطوب کننده صبح ما دارای کرم ضد آفتاب باشد ، SPF باید در طول روز مجدداً اعمال شود. یک برنامه حفاظت کافی برای یک روز کامل در خارج نیست! همچنین لازم به ذکر است که یک مرطوب کننده ترکیبی/SPF از نظر قدرت رقیق می شود ، بنابراین به اندازه کرم ضد آفتاب مستقیم که روی مرطوب کننده استفاده می شود قوی نخواهد بود.

با این وجود ، این مرطوب کننده ها برای کسانی که نمی توانند روال چند مرحله ای را انجام دهند یا به سادگی از SPF استفاده نمی کنند ، گزینه بسیار خوبی است. آنها سرشار از مواد مغذی و ضد پیری هستند که پوست را شاداب ، جوان و سالم نگه می دارند و در عین حال آبرسانی و محافظت در برابر آفتاب را نیز ایجاد می کنند. علاوه بر این ، ما همه در مورد محصولاتی هستیم که وظیفه دوگانه را انجام می دهند. دیگه چی میتونی بخوای؟

چگونه می توان مرطوب کننده های ضد پیری مناسب با SPF مناسب پوست خود را پیدا کرد

همانطور که آگیلار به ما اطمینان می دهد ، برای یافتن گزینه هایی که واقعاً کار می کنند ، لازم نیست مقدار زیادی از تغییرات را کنار بگذارید. ترفند این است که به دنبال مواد فعال اثبات شده ای باشید که در کرم معمولی خود استفاده می کنید ، علاوه بر SPF بالای 30+. او همیشه توصیه می کند در صورت نیاز به نیازهای خاص پوست ، از متخصص زیبایی یا متخصص پوست مشورت بگیرید.

به دنبال مواد زیر باشید:

  • پپتیدها
  • کلاژن
  • رتینول
  • مشتقات رتینول
  • عوامل رشد اپیدرمی
  • اسید هیالورونیک

همه اینها به تشکیل بلوک های سازنده پوست قوی ، سالم ، جوان و جوان کمک می کند.

از چه چیزی باید اجتناب کرد

Aguilar پیشنهاد می کند که از عطر جلوگیری کنید زیرا می تواند خشک شود و ممکن است باعث تحریک شود. او همچنین از روغن معدنی برای انواع پوست اجتناب می کند. مولکولهای با اندازه بزرگتر روی سطح قرار گرفته و می توانند پوست را خفه کرده و باعث ایجاد جوش و سوزش شوند. او همچنین توصیه می کند در صورت امکان از فتالات و پارابن ها خودداری کنید.

برای خرید مرطوب کننده های ضد پیری محبوب ما با SPF به پیمایش ادامه دهید!