لازانیا بادمجان Skillet شامی است که در زندگی به آن نیاز دارید

من با لازانیا رابطه عشق و نفرت دارم. از یک طرف ، شما نمی توانید کمال این ترکیب کلاسیک ماکارونی ، گوشت و مارینارا را که بین لایه های پنیر آبدار لایه لایه شده است انکار کنید … از طرف دیگر؟ این لایه ها می توانند به سرعت از حالت کامل به آنقدر سنگین برسند که ممکن است کمی بعد از خوردن در کما غذایی قرار بگیرید. بعلاوه ، وقتی همه اجزا را از ابتدا می سازید ، می توانید راهی سخت برای صرف شام روی میز باشید. بنابراین ، هنگامی که برای فصل آینده شام ​​های یک ظرف قابلمه ای را طوفان فکری می کردم ، تصمیم گرفتم که یک لازانیا تابه در آینده من وجود دارد ، اما من مصمم بودم که آن را آسان ، گیاه خوارانه و کوچکترین چرت زدن نکنم. برای دیدن نحوه زنده شدن لازانیا بادمجان من…

با افشای کامل ، من چندین “لازانیا” را در اینترنت مشاهده کردم و فکر کردم که این یکی به ویژه راهی ساده برای ساده کردن دستور العمل استاندارد دیگ است. با این حال ، این بر روی سوسیس سنگین بود ، که در این ماه با احساسات گیاهی من تکان نمی خورد … و من نیز چندان مشتاق این مرحله نبودم که هر رشته نازک لازانیا را “زیر سوسیس” فشار دهید … از یک رشته فرنگی اضافی برای آنها را تحت فشار قرار دهید – سعی کنید کمی زیر سس را در زیر آنها بگذارید تا به ته نچسبند و نسوزند). می دانستم راه بهتری وجود دارد.

و آن زمان بود که به این فکر افتادم که بادمجان را بسیار نازک بریزم ، از شکل نودل لازانیا تقلید کنم ، در حالی که بافت ، طعم بیشتر و مقدار زیادی سبزیجات مغذی را اضافه می کنم. به علاوه ، بادمجان می تواند به عنوان لایه زیرین رشته فرنگی بایستد و نیازی به سوسیس را به طور کامل از بین ببرد و این کار را یکدفعه سالم تر و آسان تر کند. برای ساده تر شدن ، من از سس Vero Gusto Barilla در Heritage Marinara استفاده کردم و به این غذا طعم خانگی و معتبر را در یک مرحله صرفه جویی در زمان دادم که طعم را قربانی نمی کند.

برای دستور غذا بروید و اگر این لازانیا بادمجانی را امتحان کردید ، ما را در اینستاگرامcamillestyles تگ کنید!