تور رویایی جاشوا تری کابین که باید ببینید

جایی که من زندگی می کنم

گشت‌های خانگی و اقامتگاه‌های شیک زنانی که برای کشف رویکرد آنها در طراحی تحسین می‌کنیم – و اینکه چگونه پناهگاهی در خانه ایجاد کرده‌اند که هر روز روحشان را تغذیه می‌کند. همه را ببین

در آن فاصله بین پیش بینی یک پروژه و دیدن آن برای اولین بار، فکر می کنید که آیا آن چیزی است که انتظارش را داشتید یا نه. اینکه بگوییم این مورد برای کابین‌های درختی جدید برندی جوی اسمیت و همسرش تایلر بود، کمی دراماتیک است. اسمیت، یک سازنده محتوا و همکاری طولانی مدت در سایت، سلیقه بی عیب و نقصی دارد. خانه و سبک او چراغ‌های خلاقانه هستند—بنابراین طبیعتاً ما نمی‌توانستیم صبر کنیم تا نوری را که او به صحرای مرتفع کالیفرنیا آورده بود ببینیم. به من اعتماد کنید: این تور کابین جاشوا تری است که باید ببینید.

تور کابین رویایی جاشوا درختی برندی جوی اسمیت

وقتی وارد کابین‌های آرام یک خوابه‌ای شدیم – دو تا کنار هم هستند – مات و مبهوت شدیم. مواد طبیعی نرم مکمل لهجه های صنعتی کوچکتر هستند. نور از طریق پنجره ها می ریزد که پرتوها و منظره های کویر را به تصویر می کشد. همه چیز در نظر گرفته شده است، با سهولت استثنایی.

اسمیت می‌گوید: «هدف این بود که این کابین‌ها احساس ذن، آرامش و آرامش کنند. جایی که بتوانید از شلوغی زندگی شهری فرار کنید و در سکوت و آرامش کامل نفس بکشید.

“هدف این بود که این کابین‌ها احساس آرامش، آرامش و آرامش کنند.”

اسمیت و همسرش کابین ها را از ابتدا ساختند و با دوان اسمیت از صد مایل هومز کار کردند.

این یک فرآیند بود، همانطور که ساختن هر خانه ای از صفر است، اما به وضوح ارزش آن را دارد. اکنون هدف اسمیت ها این است که تا حد امکان کابین ها را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارند. یعنی زمانی که دیگران از قبل آنها را جمع آوری نکرده اند. (بله، آنها به صورت جداگانه یا با هم در Airbnb و Vrbo در دسترس هستند.)

ما از اسمیت خواستیم که ما را از طریق کابین ها و روند خود راهنمایی کند. در اینجا او توضیح می‌دهد که چگونه آن فضای بیابانی، خارج از شبکه و کاملاً آرام را میخکوب کرده است.

تصویر زاخاری گری

آن را ساده، کلاسیک و 100 درصد برای شما صادق نگه دارید.

تصویر زاخاری گری

چه چیزی الهام بخش این کابین ها بود؟

من و تایلر عاشق صحرا هستیم. ما می دانستیم که می خواهیم یک مکان ویژه برای زمین گیر کردنمان داشته باشیم. ما همچنین می‌خواستیم مکانی برای اشتراک‌گذاری با خانواده و دوستانمان داشته باشیم—دور اما نه چندان دور که نتوانیم به رستوران‌ها یا پارک ملی دسترسی داشته باشیم. مشاور ملکی ما، کلیتون بالدوین، مکان مناسبی را با مناظر خیره کننده پیدا کرد.

تصویر سمت چپ توسط زاخاری گری

تصویر زاخاری گری

چه عناصر قابل توجهی را در مورد خانه و چیدمان آن دوست دارید؟

هر دو کابین از شبکه خارج هستند، به این معنی که ما از برق یا آب شهری استفاده نمی کنیم. ما دوست داشتیم فضاهایی با ردپای کربن کم ایجاد کنیم که با محیط زیبا ترکیب شوند. کابین ها در زمینی به مساحت 10 هکتار قرار دارند که توسط کوه احاطه شده است. طلوع و غروب خورشید را نباید از دست داد.

ویژگی های مورد علاقه ما در کابین ها عبارتند از:

  • نورگیرهای بالای تخت
  • دوش در فضای باز و وان آب گرم
  • مناظر از مبل از طریق پنجره های آشپزخانه
  • نورپردازی روی میزهای ناهار خوری – آنها نقطه کانونی هستند

تصویر سمت راست توسط زاخاری گری

تصویر زاخاری گری

زیبایی شناسی را چگونه توصیف می کنید؟

ما می خواستیم هر کابین هویت خاص خود را داشته باشد اما حال و هوای مشابهی داشته باشد. ما تصمیم گرفتیم مواد طبیعی نرم را با برخی از لهجه های صنعتی کوچکتر ترکیب کنیم. ما پنجره ها را طوری قرار دادیم که در مناظر غوطه ور شوند و خانه ها را با نور طبیعی خیس کنند.

کابین شمال با رنگ های صورتی، سفید و خنثی روشن و گرم است. کابین جنوبی با رنگ‌های قهوه‌ای و خاکستری خنثی‌تر است – بیشتر در سمت بد خلقی.

تصویر زاخاری گری

رنگ در روند دکوراسیون شما چه نقشی داشت؟

من واقعاً در فرآیند داخلی و تکمیل کار عمل کردم. در بیابان، سبک مدرن میانه قرن مورد استفاده قرار می گیرد، اما من بیشتر حال و هوای وابی سابی دارم. من و دوان کار خوبی برای ادغام این دو سبک انجام دادیم تا چیزی مدرن و در عین حال قابل دسترس و نرم ایجاد کنیم.

تصویر زاخاری گری

شما در ایجاد فضاهای زیبا مهارت دارید. مایلید کدام حکمت تزئینی را به اشتراک بگذارید؟

اگرچه ممکن است وسوسه‌انگیز باشد، اما به دنبال تکه‌های مد روز زیاد نباشید! آن را ساده، کلاسیک و 100 درصد برای شما صادق نگه دارید.