در اینجا لیستی از کلمات کلیدی سفارشی وجود دارد که می توانید برای آنها رتبه بندی کنید

نیل پاتل

امیدوارم از خواندن این پست وبلاگ لذت ببرید.
اگر می خواهید تیم من فقط بازاریابی شما را برای شما انجام دهد ، اینجا را کلیک کنید.

همه می گویند سئو کمی طول می کشد و این کار را می کند.

به خصوص اگر می خواهید برای شرایط رقابتی مانند “بیمه خودرو” یا “کارت های اعتباری” رتبه بندی کنید.

اما باید لیستی از کلمات کلیدی وجود داشته باشد که بتوانید برای آنها رتبه بندی کنید و رتبه بندی آنها بسیار آسان است ، اما کلمات کلیدی هنوز خوب هستند که باعث افزایش ترافیک و فروش می شوند.

و برای کمک به شما در یافتن آن کلمات کلیدی ، یک ویژگی جدید Ubersuggest را منتشر کردیم که لیستی از کلمات کلیدی را که در کمتر از 60 ثانیه برای سایت شما مناسب هستند به شما نشان می دهد.

شما چه چیزی را “نیل” آسان می دانید؟

رتبه بندی سایت NeilPatel.com برای سایت من آسان است ، شاید برای سایت شما سخت باشد.

و آنچه ممکن است برای ویکی پدیا آسان باشد ، شاید برای سایت من سخت باشد.

“آسان” بسیار مربوط به سایت است. بسته به قدرت دامنه و سن سایت شما ، رتبه بندی یک کلمه کلیدی می تواند آسان یا سخت باشد.

بنابراین ، در مورد Ubersuggest ، ما هنگام در نظر گرفتن لیست کلمات کلیدی که رتبه بندی آنها آسان است ، به آن توجه کردیم.

این لیست بر اساس سایت شما و مواردی است که برای شما آسان است. ما آن را بر اساس طیف گسترده ای از عوامل مانند قدرت دامنه ، سن سایت ، آنچه که در حال حاضر برای آن رتبه بندی می کنید و سطح ترافیک فعلی ارگانیک خود قرار می دهیم.

چگونه می توان کلمات کلیدی آسانی را پیدا کرد که هنوز ارزشمند هستند

حالا بیایید چند کلمه کلیدی برای شما پیدا کنیم که می توانید برای آنها رتبه بندی کنید.

من می خواهم به Ubersuggest بروید و یک کلمه کلیدی مربوط به فضای خود را تایپ کنید و روی “Search” کلیک کنید.

اگر مطمئن نیستید چه کلمه کلیدی را باید تایپ کنید ، می تواند مربوط به وب سایت شما باشد و می تواند عمومی باشد. به عنوان مثال ، اگر سایتی دارید که غذای سگ می فروشد ، می توانید کلمه کلیدی “غذای سگ” یا حتی چیزی مانند “سگ” را تایپ کنید.

برای این مثال ، من از اصطلاح “بازاریابی دیجیتال” استفاده کردم زیرا سایت NeilPatel.com فقط در مورد SEO نیست ، من تمام جنبه های بازاریابی آنلاین را پوشش می دهم.

شما باید گزارشی را ببینید که چیزی شبیه به این است.

این یک مرور کلی از کلمه کلیدی است. این به شما می گوید چند نفر در ماه کلمه کلیدی را جستجو می کنند. حتی تعداد افرادی که آن کلمه کلیدی را در دستگاه های تلفن همراه و رومیزی جستجو می کنند ، تجزیه می کند.

در ناوبری سمت چپ روی “کلمات کلیدی ایده ها” کلیک کنید.

گزارشی را مشاهده خواهید کرد که شبیه به این است:

این گزارش کلمات کلیدی مشابه عبارتی را که وارد کرده اید به شما نشان می دهد. در این حالت ، اینها همه کلمات و عبارات مربوط به بازاریابی دیجیتال است. همچنین برگه هایی در آن گزارش وجود دارد ، مانند موارد مرتبط ، س questionsالات ، حروف اضافه و مقایسه. این برگه ها حتی بیشتر ایده های کلمه کلیدی را برای شما نشان می دهد.

اکنون بر روی دکمه ای که می گوید “رتبه 1 رتبه بندی بالقوه” کلیک کنید:

هنگامی که دامنه خود را وارد می کنید ، تمام کلمات کلیدی را که می توانید برای آنها رتبه بندی کنید مشاهده خواهید کرد.

وقتی Npdigital.com ، آژانس تبلیغاتی خود را قرار می دهم ، نتایج را فیلتر می کند و کلمات کلیدی را به من نشان می دهد که رتبه بندی آنها راحت تر است.

وقتی NeilPatel.com را وارد می کنم ، آنقدر فیلتر نمی شود ، زیرا سایت دارای اقتدار زیادی است ، بنابراین من می توانم بیشتر کلمات کلیدی را رتبه بندی کنم.

وقتی سایتهای جدیدی را وارد می کنم ، فیلترهای بیشتری انجام می شود. مانند زمانی که من در سایت شرکت هلدینگ خود قرار می دهم ، کلمات کلیدی را به من نشان می دهد که اصلاً رقابتی نیستند ، اما البته ، من حتی یک لیست کوچکتر دارم ، زیرا من به سختی هیچ اختیاراتی با آن سایت دارم.

پس از تهیه لیستی ، می خواهم به دنبال کلمات کلیدی باشید که دارای ویژگی های زیر هستند:

  • ترافیک بیشتر از 100 – حتی اگر یک کلمه کلیدی 100 بار جستجو شود ، این بدان معنا نیست که اگر رتبه 1 را داشته باشید ، 100 بازدید خواهید کرد ، فقط بخشی از آن را دریافت خواهید کرد. بنابراین شما نمی خواهید خیلی کوچک هدف بگیرید.
  • CPC بالا – CPC مخفف هزینه هر کلیک است. این چیزی است که شخصی برای هر کلیک در Google Ads تبلیغ می کند. هرچه این عدد بیشتر باشد بهتر است زیرا معمولاً به این معنی است که کلمه کلیدی از دیدگاه بازدید کننده به مشتری تبدیل می شود.
  • دشواری SEO پایین – هرچه تعداد “SD” یا “SEO SEO” کمتر باشد ، رتبه بندی کلمه کلیدی آسان تر است. بنابراین ، ابتدا کلمات کلیدی را با کمترین تعداد مورد نظر قرار دهید با این فرض که آنها دارای 2 امتیاز فوق نیز باشند.
  • ارتباط – حتی اگر یک کلمه کلیدی دارای 3 نکته فوق باشد ، باید مطمئن شوید که کلمه کلیدی مربوط به تجارت شما است. اگر مربوط به کاری نیست که انجام می دهید ، نمی خواهید وقت خود را با هدف گیری آن تلف کنید. ترافیک به خاطر ترافیک فقط هدر دادن پول است زیرا شما زمان و انرژی خود را برای کلمات کلیدی بهینه می کنید.

نتیجه

سئو عالی است ، اما به زمان نیاز دارد.

به همین دلیل است که برخی از مردم فکر می کنند سئو مرده است در حالی که واقعا نیست. این فقط بیشتر رقابتی است و رتبه بندی برای شرایط عمومی بیشتر طول می کشد.

بنابراین ، این ویژگی جدید را امتحان کنید. به Ubersuggest بروید و یک کلمه کلیدی وارد کنید و ببینید رتبه بندی امروز برای شما آسان است.

نظر شما در مورد ویژگی جدید چیست؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید چگونه نمایندگی من می تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما

  • سئو – باز کردن حجم زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوندها را جذب می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه های پولی – استراتژی های م paidثر پولی با ROI روشن.

رزرو تماس