در داخل مراسم شب یکشنبه بنیانگذار Lumira ، Almira Armstrong

درست مثل یک شب خوب برابر با یک صبح خوب ، یکشنبه شاد هفته ای شاد را به ارمغان می آورد. در این مجموعه ، ما آیین های آخر هفته افرادی را که تحسین می کنیم کشف می کنیم تا دریابیم که چگونه آنها قبل از شروع جنون دوشنبه ، استراحت و آرامش را برای بازیابی استراحت خود در اولویت قرار می دهند. در مرحله بعد ، موسس و مدیر خلاق ، LUMIRA ، آلمیرا آرمسترانگ روال یکشنبه شب خود را به اشتراک می گذارد.

همانطور که برنامه صبحگاهی کلید یک روز موفق است ، هنر خنثی سازی نیز همینطور است. رهایی از تنش همیشه آسان نیست – استرس واقعاً می تواند سطح کورتیزول را افزایش دهد – اما یافتن ابزارهایی که به کاهش آن کمک می کند بسیار مهم است. آلمیرا آرمسترانگ ، عطرساز Aussie و بنیانگذار LUMIRA ، این مراسم شامل ایجاد محیطی است که روحیه و سیگنال هایی را برای آرامش و بازیابی مغز و بدن ما ایجاد می کند. این می تواند به سادگی روشن کردن شمع ، بخور دادن ، پاشیدن اتاق با رایحه آرامش بخش باشد ، هر چیزی که پیامی را به حواس شما برساند که زمان رها کردن و سکون فرا رسیده است.

آیا از ایجاد روال شب یکشنبه خود نیز الهام گرفته اید؟ به خواندن ادامه دهید تا بدانید چگونه آرمسترانگ در پایان هفته یک لحظه فرار برای خود ایجاد می کند و مراقبت از خود را در اولویت قرار می دهد. بنابراین ، به عقب ضربه بزنید و با ما آرام شوید.

برنامه یکشنبه شب شما از چه ساعتی شروع می شود و چرا؟

ساعت 8 شب. این معمولاً بعد از شام و زمانی که بچه ها در رختخواب هستند انجام می شود. این تنها زمانی است که واقعاً به خودم می رسم.

اولین کاری که برای کمک به خاموش شدن یکشنبه شب انجام می دهید چیست؟

برای تسکین هرگونه تنش بدن دوش آب گرم بگیرید. قبل از پریدن ، اسپری LUMIRA Paradiso del Sole Room را اسپری می کنم تا حمام را خوشبو کرده و لحظاتی را برای فرار فراهم کند. من عاشق استفاده از خمیر خوش طعم بادام L’Ocittane در حمام هستم ، که به عنوان شستشو عمل می کند و پوست من را بسیار صاف می کند ، گردش خون را افزایش می دهد و بوی الهی می دهد. من خودم را با حوله های بدن Resorè که ضد باکتری ، ضد حساسیت و ساخته شده از الیاف سازگار با محیط زیست هستند ، خشک می کنم. از زمانی که استفاده از آنها را شروع کرده ام ، متوجه بهبودی قطعی در پوست خود شده ام.

لطفاً روال شب یکشنبه خود را از ابتدا تا انتها با ما در میان بگذارید.

بعد از بیرون آمدن از حمام ، همیشه شمعی روشن می کنم. بوها پیوند قوی تری با حافظه و احساسات نسبت به سایر حواس دارند ، و من دوست دارم برای آرامش از هفته به زمان و مکان دیگری منتقل شوم. مورد علاقه فعلی من LUMIRA Paradiso del Sole است ، زیرا من را به ساحل آمالفی و تابستانهایی که با خانواده و دوستان می گذرد می برد.

من یک مراسم پوستی دارم که دوست دارم عصرهای یکشنبه انجام دهم. این روغن با روغن پاک کننده La Mer شروع می شود ، که ملایم است و پوست مرا آرام می کند. سپس یک روغن صورت Elemis Superfood برای صورت پیش از درم زدن با Glowie Micro-Derma 192 Roller Skin Gym اضافه می کنم. من فقط پنج دقیقه از غلتک درما استفاده می کنم تا احساس شادابی به پوست بدهم و آن را برای مرحله آبرسانی بعدی آماده کنم. من با U Beauty’s The Super Hydrator مرطوب می شوم و از La Mer’s The Eye Concentrate که سالهاست از آن استفاده می کنم استفاده می کنم. من کرم های دور چشم زیادی را امتحان کرده ام اما همیشه به این کار برمی گردم زیرا هرگز باعث صاف و روشن تر شدن ناحیه چشم من نمی شود.

آیا شما یکشنبه ترسناک را دریافت می کنید؟ چه حسی به شما می دهد؟

یکشنبه روز استراحت من است ، بنابراین معمولاً ، من کاملاً مثبت هستم. به نظر می رسد چنین کلیشه ای است ، اما از زمان تاسیس شرکت من LUMIRA در سال 2012 ، من مشتاقانه منتظر کار در روز دوشنبه هستم زیرا کارهایی را که انجام می دهم دوست دارم.

با ترسناک های یکشنبه چگونه برخورد می کنید؟

در مواقع عجیب و غریب که ممکن است احساس اضطراب کنم ، دوست دارم یک حمام آرامش بخش داغ بگیرم. شمع LUMIRA خود را روشن می کنم و چراغ ها را کم نور می کنم ، که باعث ایجاد فضایی آرامش بخش می شود. من فکر می کنم مراقبت از خود بسیار مهم است ، به ویژه در زمان هایی مانند این که همه چیز کمی آشفته تر و نامشخص است. در طول روز نیز سعی می کنم هر زمان که فرصتی پیدا شد راه بروم. در اینجا در استرالیا ، آب و هوا زیبا است ، و چشم اندازها نیز زیبا هستند ، بنابراین من سعی می کنم و هدفم این است که همیشه تا آنجا که ممکن است قدم بگذارم. بودن در طبیعت همیشه به من کمک می کند تا سرم را پاک کنم و به لحظه حال برسانم-این راهی عالی برای کاهش استرس و آرامش است.

آیا یکشنبه شب ها کار می کنید؟

دوست دارم این شب را خالی از کار کنم تا قبل از شروع هفته در کنار خانواده باشم. خوب است که روی بچه ها تمرکز کنید و توجه لازم را به آنها داشته باشید و برای مراقبت از خود وقت بگذارید.

چه چیزهایی باید داشته باشید هرگز یکشنبه شب انجام دهید؟

برای من یکشنبه یک روز استراحت است. من دوست دارم کارهای کوچکی در خانه انجام دهم و برای هفته پیش رو منظم باشم. ما معمولاً بچه ها را به پارک می بریم و برای پیاده روی و کمی ورزش بیرون از خانه می رویم. برخی از کارهایی که من انجام نمی دهم شامل لباسشویی است زیرا دوست دارم این کار را در روز جمعه یا شنبه از بین ببرم. من همچنین از هرگونه برنامه ریزی اجتناب می کنم زیرا ترجیح می دهم روزهای یکشنبه هیچ تعهدی نداشته باشم.

روی نیمکت شب شما چیست؟

همیشه یک لیوان یا بطری آب را با خود حمل می کنم. من عاشق بطری های آب بدون BPA سوما هستم. تغذیه بدن احساس خوبی دارد و وقتی بدنم هیدراته می شود ، متوجه می شوم که هوشیارتر و مولد تر هستم. صبح ، دریافتم که روزنامه نگاری به من کمک می کند تا قبل از مشغول شدن روز ، همه افکار و ایده هایم را روی کاغذ بیاورم. ما به تازگی اولین مجموعه ژورنال معطر LUMIRA را که من عاشق آن هستم ، راه اندازی کردیم. دخانیات کوبایی دارای نت های هل انگیز و جوانه میخک همراه با نارنگی است که روی آن نعناع هندی و مشک خاکی قرار گرفته است و من را به یاد زمان حضورم در هاوانا می اندازد. من عاشق این روغن گیاهی Clarins Lip Comfort هستم که هنگام خواب لب هایم را آبرسانی می کند. شاید تعجب آور نباشد که من عاشق داشتن رایحه کنار تختم هستم و روغن عطر LUMIRA Persian Rose همچنین در هنگام خواب پوست من را تغذیه می کند.

آیا برای هفته پیش رو وعده غذایی آماده می کنید؟

من هیچ وعده غذایی را برای خودم یا شوهرم انجام نمی دهم ، اما ناهارهای بچه ها را برای دوشنبه آماده می کنم تا بتوانم برای عجله اجتناب ناپذیر صبح آماده شوم.

آیا یکشنبه شب تلویزیون / فیلم می بینید؟ در حال تماشای چه چیزی هستید؟

من برخی از موارد مورد علاقه قدیمی را بازبینی کرده ام ، از جمله آبی بزرگ، انتظارات بزرگ، و آقای ریپلی با استعدادبه گم شدن در یک داستان عالی ذهنم را برای یک هفته شلوغ در پیش رو پاک می کند.

آیا ملافه های مورد علاقه ای دارید که قسم می خورید که خواب راحت تری داشته باشید؟

من در حال حاضر مارک استرالیایی Cultiver Linen را روی تخت خود دارم که بسیار نرم و دنج است. من همچنین Crane & Canopy را برای احساس هتل دوست دارم. بدن شما فقط در ملحفه ذوب می شود و باعث می شود احساس کنید در حالت تعطیلات هستید.

در حال حاضر چه کتابهایی می خوانید و توصیه می کنید یکشنبه شب برای آمادگی هفته پیش رو مطالعه کنید؟

من تازه شروع به خواندن کردم دختر سیاه دیگر توسط زکیا دالیلا هریس ، و به تازگی به پایان رسید خوب به عالی نوشته جیم کالینز – کتابی زیبا و الهام بخش که باید برای شروع هفته بخوانید.