نحوه آماده سازی غذا برای یک هفته خوردن گیاهی

اگر مدتی اینجا بوده اید ، می دانید که فلسفه غذای من همیشه بسیار شهودی بوده است. من به طور طبیعی به سمت غذاهای سالم و خانگی می روم ، اما هرگز خود را از لذت بردن از طعم های دلپذیر دسر منصرف نمی کنم (اگر گلدان های نمکی کارامل من را امتحان نکرده اید ، واقعاً زندگی نکرده اید ، IMO!) اما طی یک سال گذشته ، من متوجه تغییر رژیم غذایی خود نسبت به ترکیب بیشتر وعده های غذایی گیاهی شده ام. این دقیقاً یک تصمیم آگاهانه نبود ، اما حقیقتاً ، هرچه وعده های غذایی گیاهی بیشتری بخورم ، احساس بهتری داشتم. و وقتی مصاحبه ما را با کیمبرلی اسنایدر ، متخصص تغذیه جامع درباره فواید رژیم غذایی گیاهی برای سلامتی خواندم ، دلیل آن بسیار واضح بود-و علم از او حمایت می کند. تحقیقات نشان می دهد رژیم غذایی گیاهی غنی از فیبر ، ویتامین ها و مواد معدنی به کاهش فشار خون و LDL (کلسترول بد) کمک می کند ، خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد و به حفظ وزن سالم کمک می کند ، که به نوبه خود به کاهش خطر کمک می کند. از بیماری قلبی بنابراین ، من تصمیم گرفته ام که حرکت خوب را ادامه دهم و با خوردن وعده های غذایی گیاهی در 30 روز آینده بدنم را به طور کامل تنظیم کنم. و برای این ، دانستن نحوه آماده سازی غذا مهم است!

من از شما اطلاعی ندارم ، اما آخرین کاری که می خواهم در یک روز شلوغ انجام دهم این است که یک غذای وقت گیر بپزم. اگر زودتر از موعد آماده نشود ، اغلب برای پر کردن حفره به سراغ چیزی می روم ، اما این به طور معمول فاقد سوخت تغذیه ای است که هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی به آن نیاز دارم. و قبل از اینکه آماده سازی غذا را به عنوان یکی دیگر از مواردی که باید انجام دهید مشاهده کنید ، حرف مرا بشنوید-این در مورد پخت و پز غذا از قبل نیست. آماده سازی غذا دقیقاً همان است – چند ماده اولیه خوشمزه را از قبل آماده کنید ، آنها را برای طراوت مطلوب ذخیره کنید ، سپس در یک غذای خوشمزه (ترجیح من کاسه های دانه دار) است که حداکثر طعم و مواد مغذی را دارند و حداکثر انرژی را برای تمام بعد از ظهر حفظ می کنند.

با صحبت از طراوت ، ما با Zwilling همکاری کردیم تا به شما نشان دهیم که چگونه ساده است که مواد زائد و پلاستیک را کاهش دهید ، در وقت خود صرفه جویی کنید و با ظروف و کیسه های ذخیره مواد غذایی Fresh & Save خود صرفه جویی کنید. ست استارت 7 تکه مناسب آنها راهی عالی برای تنظیم خود با ظروف خلاء قابل انجماد و مایکروویو و کیسه های خلاء قابل استفاده مجدد ، مقاوم در برابر حرارت و انجماد است که غذای شما را تا پنج برابر بیشتر از ذخیره سازی بدون خلا نگه می دارد. وعده های غذایی خود را از قبل آماده کنید و مانند روز پخت و پز از آنها لذت ببرید – به من اعتماد کنید ، Fresh & Save رویای آماده سازی غذا است!

اما اگر شما هم مثل من هستید ، همیشه نمی دانید که برای چه حسی هستید. به همین دلیل است که من “فرمول کاسه دانه” خود را با موادی که می توانید مخلوط کنید ، مطابقت دهید و با توجه به روحیه خود ترکیب کنید – همیشه احساس شادابی می کنید ، هرگز تکراری نیست. در حالی که برنامه زیر برای تهیه یک کاسه غلات طراحی شده است ، من همچنین این مواد آماده شده را روی سالاد یا نان تست آووکادو می ریزم – نتایج نهایی واقعاً به شما بستگی دارد!

*پیشنهاد ویژه* – Zwilling با مهربانی یک هدیه منحصر به فرد با خرید برای خوانندگان Camille Styles ارائه کرده است. به سادگی یک استارت 7 تکه Fresh & Save در شیشه یا پلاستیک خریداری کنید و وقتی کد را وارد می کنید ، یک جعبه ناهار کوچک داخل آن می ریزد. کامیلبه تا 31/12/2021 معتبر است.

نکات من را درباره نحوه آماده سازی غذا برای یک هفته خوردن گیاهی بخوانید!

این داستان با همکاری Zwilling انجام می شود.

آن را به مراسم یکشنبه تبدیل کنید.

یکی از بزرگترین صرفه جویی کنندگان زمان این است که وقتی از مغازه خواربار فروشی به خانه می رسم ، تا جایی که می توانم میوه و سبزیجات را خرد کنم. به این ترتیب در طول هفته وقتی قصد دارم برخی سبزیجات را سرخ کنم یا سالاد یا کاسه غلات را کنار هم بریزم ، زمان خرد کردن من به حداقل می رسد. من معمولاً حدود یک ساعت برای این کار وقت می گذارم اما بزرگترین توصیه من این است؟ از روند لذت ببرید. این بدان معناست که موسیقی (یا پادکست مورد علاقه خود) را روشن کنید ، یک لیوان شراب (یا هر نوشیدنی دلخواه خود) بریزید و خرد کنید! هنگامی که سبزیجات یا میوه های خود را خرد کردید ، آنها را به ظرف یا کیسه مخصوص ذخیره سازی مواد غذایی تازه و ذخیره شده اضافه کنید و آن را در یخچال یا فریزر قرار دهید ، برای زمانی که به آن نیاز دارید.

این “فرمول کاسه دانه” را حفظ کنید.

همانطور که در بالا ذکر شد ، من مواد اولیه آماده را برای تهیه کاسه غلات برای ناهار در طول هفته می خورم. اینها فوق العاده سریع و آسان تهیه می شوند ، اما مهمتر از همه ، طعم خوشمزه ای دارند.

  • غلات: مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
  • سبز: من دوست دارم کلم پیچ را ماساژ دهم و آن را در یخچال نگهداری کنم. نه تنها از نظر مغذی باورنکردنی است ، بلکه برای روزها دوام می آورد.
  • لوبیا: برای فیبر و پروتئین گیاهی ، لوبیا کلیدی است. من دوست دارم برای تزیین کنسرو لوبیا از غذای خود استفاده کنم (به تصویر زیر مراجعه کنید).
  • سبزیجات بو داده: من از مخلوطی از کلم بروکلی ، کدو حلوایی و پیاز قرمز استفاده می کنم ، اما تقریباً هر سبزی دلپذیری می تواند مفید باشد. اینها به خوبی جا می افتند و می توانند مستقیماً از یخچال سرو شوند یا گرم شوند.
  • سس: سس بسته بندی شده با طعم و کمی چربی سالم کلید ایجاد رضایت در کاسه است. سس تاهینی سیر-آهک من در زیر آمده است.
  • ترد شدن: آجیل برشته شده ، دانه ها یا حتی گرانولای خوش طعم به ترد شدن بسیار مورد نیاز می افزاید. همه چیز درباره آن بافت است!

و بس! یک کاسه غلات خوشمزه گیاهی تمام هفته در کیسه ناهار (یا شام) است.

ابتدا با طولانی ترین مورد پخت خود شروع کنید.

در حالی که سبزیجات شما در حال برشته شدن هستند ، دانه های خود را روی جوش بگذارید. سپس می توانید لوبیا را ترشی کنید ، سبزیجات خود را ماساژ دهید و سس را تا زمان آماده شدن تکان دهید. این که شما چه دانه هایی بپزید واقعاً به شما بستگی دارد و شما همیشه می توانید بیش از یک نوع آن را تهیه کنید تا در طول هفته گزینه هایی داشته باشید. من شخصاً عاشق برنج قهوه ای و کینوا برای سالاد یا کاسه غلاتم هستم – واقعاً غذا را کامل می کند و تمام روز مرا سرپا نگه می دارد.

برای طراوت مطلوب آن را بسته بندی کنید.

هنگامی که دانه ها/حبوبات شما پخته شدند ، بگذارید خنک شود و در ظرف ذخیره مواد غذایی خلاء خود را در یخچال ذخیره کنید تا سریع و آسان در هفته کاسه تولید شود. مزیت این ظروف بسته بندی شده خلاء نسبت به موارد دیگر این است که چقدر می توانید آنها را ذخیره کنید. در حقیقت ، ظروف و کیسه های بسته بندی شده آنها غذای شما را تا پنج برابر بیشتر تازه نگه می دارد!

نحوه عملکرد آن این است: پمپ خلاء را روی شیر ظرف یا کیسه قرار دهید و با فشار یک دکمه هوا را در چند ثانیه خارج کنید. هنگامی که خلاء کافی ایجاد شد ، به طور خودکار متوقف می شود و طعم ، عطر و ویتامین ها قفل می شود.

  • ست استارت شامل: 1 محفظه خلاء متوسط ​​و 1 عدد ، 2 کیسه وکیوم کوچک و 2 کیسه ، 1 پمپ خلاء قابل شارژ
  • ظروف برای یخچال ، مایکروویو (بدون مهر و موم خلاء) و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند
  • برای سهولت ذخیره سازی می توان ظروف را لانه کرد
  • درب های ظرف دارای مهر و موم دوگانه برای ایجاد یک مهر و موم کامل است
  • کیسه های بدون استفاده مجدد و قابل استفاده مجدد دارای بسته شدن زیپ آسان برای ایجاد مهر و موم مناسب هستند و در فریزر ، ایمن در مایکروویو (بدون مهر و موم خلاء) و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند.
  • پمپ بی صدا و جمع و جور با USB موجود در آن قابل شارژ است و دارای باتری لیتیوم یونی با عمر طولانی است
  • ست های استارت نیز با ظروف شیشه ای بوروسیلیکات موجود است
  • از ظروف و کیسه ها برای صرفه جویی در هزینه و کاهش ضایعات استفاده مجدد کنید.

لوبیاهای خود را ترشی کنید

افزودن روغن ، سرکه ، ادویه جات و کمی حرارت باعث طعم و مزه کنسرو لوبیا می شود مسیر جشن تر و بهترین قسمت این است که اینها در حالی که در یخچال قرار می گیرند بهتر می شوند (از این رو کلمه “marinate”). برای تهیه آنها ، یک قوطی نخود (یا هر چیزی که دوست دارید) را آبکش کرده و آبکشی کنید و سپس با قسمت مساوی روغن زیتون بریزید. و سرکه شراب برنج ، یک فشرده عسل ، یک سیر خرد شده و کمی نمک و پودر فلفل قرمز به آن اضافه کنید. هم بزنید تا مخلوط شود ، سپس در یخچال تا یک هفته نگهداری کنید.

سس بسته بندی شده با طعم ، راه زیادی را پیش می برد.

البته شما می توانید یک پانسمان خریداری شده در یخچال داشته باشید ، اما نسخه خانگی این کار را انجام می دهد همیشه طعم بهتر بعلاوه ، درست کردن پانسمان ، پستو یا حتی شستن زودتر از موعد آسانتر نیست و اغلب اوقات ، شما مواد اولیه را در انبار خود دارید. به عنوان مورد علاقه شخصی من بخوانید و به من اعتماد کنید ، هنگامی که آن را چشیدید ، به سرعت بخشی از غذای هفتگی شما نیز می شود.

طرز تهیه سس تاهینی سیر-لیموترش من

  • سیر خرد شده 1 قاشق غذاخوری
  • آب 1 آهک
  • 2 قاشق غذاخوری آمینو نارگیل
  • 1/4 فنجان تاهینی
  • 1 قاشق غذاخوری عسل
  • آب ، نازک شدن

همه چیز را در یک شیشه تکان دهید و باران بریزید.

گیاهان را ذخیره کنید و برای آخرین دقیقه آن را خرد کنید.

در حال حاضر ، این یک جزء اساسی از آماده سازی هفتگی شما نیست ، اما اگر از من بپرسید ، وقتی صحبت از یک غذای خوب می شود ، بافت همه چیز است. این همان جایی است که غذاهای برتر وارد می شوند. شما آنها را تازه و ترد می خواهید ، بنابراین وقتی زمان غذا خوردن است اینها را اضافه کنید تا حداکثر تردی داشته باشند و خیس نشوند.

همین قانون آخرین لحظه برای گیاهان شما نیز صدق می کند. اگر بخواهید آنها را زودتر آماده کنید ، آنها سست می شوند. علاوه بر این ، بویی که تازه آنها را برش می دهید ارزش 30 ثانیه اضافی را دارد که آماده می شود.

گیاهان: جعفری ، گشنیز ، نعناع ، ریحان ، پیازچه یا پیازچه. هر گیاه تازه نرم برای افزودن طراوت و طعم دلپذیر مناسب است.

ترد شدن: من دوست دارم تخمه آفتابگردان ، کنجد برشته و آجیل برشته شده را مخلوط کنم ، سپس آن را در یک ظرف در فریزر نگه دارم تا همیشه آماده پاشیدن باشد.

و پیشنهاد ویژه ما را فراموش نکنید – Zwilling با مهربانی یک هدیه منحصر به فرد با خرید برای خوانندگان کامیل استایلز ارائه داده است. به سادگی یک استارت 7 تکه Fresh & Save در شیشه یا پلاستیک خریداری کنید و وقتی کد را وارد می کنید ، یک جعبه ناهار کوچک داخل آن می ریزد. کامیلبه تا 31/12/2021 معتبر است.