دستور پخت کاسه دانه پاییز با سبزیجات ترشی سریع

خداحافظی از تابستان هرگز آسان نیست ، اما جستجوی ظروف راحت پاییزی این گذار را به چیزی تبدیل می کند که می توانم از آن هیجان زده شوم. وقتی زمان خداحافظی با سالادهای ترد تابستانی فرا می رسد ، من به پیچ پاییزی خود روی یک کاسه غلات که شامل بسیاری از سبزیجات خوشمزه و فصلی است ، روی می آورم. کاسه های دانه به طور کلی بسیار متنوع هستند و من سعی می کنم با هر جزء که به مخلوط اضافه می کنم عمدی باشم. برای من ، سالاد کلم پیچ ، بدون توجه به فصل ، همیشه در حال چرخش است. آن را با سبزیجات برشته گرم مانند سیب زمینی شیرین ، چغندر ، گل کلم یا کلم بروکلی و دانه های برشته مانند پپیتا ، کنف یا کنجد ترکیب کنید ، و شما یک دستور برای YUM دارید.

برای اینکه همه چیز در این کاسه دانه پاییزی احساس شادابی و جالبی داشته باشد ، سبزیجات سریع ترشی را نیز برای ترد شدن و کمی تند به آن اضافه می کنم. اغلب ، سبزیجاتی را اضافه می کنم که مدت زیادی است در یخچال من زندگی می کنند و به عشق نیاز دارند. برای من این هویج و تربچه است. همچنین مرتباً چغندر ، کلم و گل کلم ترشی می کنم.

برای این آب نمک سریع ترشی ، مایع را گرم می کنم تا مقداری از آن مشت سرکه نرم شود. اگر طعم سرکه قوی تر است ، فقط شکر ، نمک و آب را با هم گرم کنید و سرکه را سرد اضافه کنید. من چند تکه فلفل تند شیلی را برای کمی ادویه می ریزم ، اما می توان آن را حذف کرد. افزودن ادویه جات ترشی جات مانند زیره یا گشنیز ، که طعم دوست داشتنی خاکی و گلدار را ایجاد می کند.

به عنوان یک قاعده ، من آب نمک ترشی خود را با قسمت مساوی آب به سرکه درست می کنم. سرکه ای که انتخاب می کنید کاملاً به شما بستگی دارد ، اما من شامپاین یا سرکه برنج را ترجیح می دهم ، اگرچه شراب سفید مقطر یا سفید نیز بسیار خوب است. برای جذابیت بیشتر تجربه ترشی ، سعی کنید برخی از ادویه جات ترشی جات مانند چوب دارچین ، میخک ، زیره ، تخم گشنیز یا انواع توت های عرعر را تست کنید! فلفل چیلی را برای حرارت و یک تکه چغندر قرمز به آن اضافه کنید تا به طور طبیعی ترشی های شما را به رنگ دوست داشتنی ترین رنگ فوششیا رنگ کند. وقتی پای ترشی به میان می آید ، دنیا صدف شما است. دستور تهیه این کاسه دانه پاییزی با سبزیجات ترشی سریع را در زیر دریافت کنید.