متخصصان پوست نحوه درمان جوش و آکنه در چهل سالگی را توضیح می دهند

در دوران کودکی ، اغلب این ایده به ما داده می شد که آکنه مختص سالهای نوجوانی ما است-هدیه ای که باید در دوران بلوغ انجام شود ، قبل از فارغ التحصیلی از دنیای بزرگسالان. اما وقتی به 20 سالگی می رسیم ، بسیاری از ما شواهدی برای تخطی از آن نظریه خاص داریم. برآمدگی ها اهمیتی نمی دهند که در چه مرحله ای از زندگی هستید (یا چه رویدادهای مهمی ممکن است پیش رو داشته باشید). حتی در 40 سالگی ، آکنه می تواند ظاهر شود و در واقع فوق العاده شایع است.

40 سالگی ما در شرایط عادی برای پوست چالش برانگیز است. این دهه زمانی است که بسیاری از افراد یائسگی را تجربه می کنند ، از جمله کاهش استروژن برای مهار آکنه. اما به ویژه ماه های گذشته ممکن است به خصوص سخت باشد. جوانا وارگاس ، چهره شناس مشهور می گوید: “اخیراً ، ما تعداد زیادی از افراد را در اواسط 30 تا 40 سالگی مبتلا به آکنه کامل مشاهده کرده ایم ، همه در نواحی نقاب دار صورت و خط فک.”

برای کمک به ما در جهت یاری رساندن به نقاط آکنه در 40 سالگی ، از گروه متخصصان زیبایی و پوست – دکتر استفاده کردیم. پروانه رافائلوف ، مالک و مدیر پزشکی در آبگرم لو جولی در لس آنجلس ؛ جوانا وارگاس ، نویسنده درخشش از درون و بنیانگذار سالن های همنام و خط مراقبت از پوست خود. و امیلی هویت ، بنیانگذار برند سلامتی و زیبایی ، چرم. راهنمای آنها را برای راهنمایی برای کنترل آکنه (و زخم های مخوف آنها) در 40 سالگی بخوانید.

اولین کار اول: آکنه چیست

آکنه یک بیماری بسیار شایع پوستی است که زمانی اتفاق می افتد که منافذ ما توسط مو ، سبوم (یک ماده چرب) ، سلول های مرده پوست یا باکتری ها مسدود می شوند. این منجر به ایجاد جوش های سرسفید ، سرسیاه یا هر تعداد برجستگی کوچک و حساس در طول پوست می شود. در مورد آکنه هیچ پاسخی برای همه وجود ندارد ، اما خوشبختانه بسیار قابل درمان است.

چه چیزی باعث آکنه در چهل سالگی می شود

عوامل متعددی باعث ایجاد آکنه می شوند ، صرف نظر از سن شما ، اما سه مظنون معمول وجود دارد:

تغییرات هورمونی

نوجوانان ممکن است به دلیل هورمون های هورمونی شهرت داشته باشند ، اما همه چیز در هر زمان از زندگی بزرگسالان ما از بین می رود ، به ویژه برای کسانی که بارداری یا یائسگی را تجربه می کنند ، که زنان در 40 سالگی شروع می کنند. استرس را برای نتایج مستعد آکنه کمک کنید. اگر فکر می کنید که نوسانات هورمونی بر پوست شما تأثیر می گذارد ، سپس سطح خود را آزمایش کنید تا ببینید آیا از هورمون خاصی کم هستید یا خیر.

تولید نفت

طبیعی است که چربی را به عنوان نشانه ای از رعایت نکردن بهداشت بداند (این را به یادآوری ملایم خود برای شستن مرتب بالش های خود بطور جدی در نظر بگیرید) ، اما مشکل اصلی ممکن است در ترکیب مراقبت از پوست شما یافت شود. استفاده از محصولی که برای پوست شما بسیار اسیدی است می تواند آن را از بین ببرد و آن را خشک کند و باعث تولید بیش از حد روغن برای جبران شود.

رژیم غذایی

حقیقت این است که وضعیت پوست شما مستقیماً با دستگاه گوارش شما ارتباط دارد. داشتن یک رژیم غذایی سالم همیشه مفید خواهد بود ، اما به ویژه هنگامی که به عامل درخشندگی چهره شما می آید. “اگر ما چیزی بخوریم که نمی توانیم آن را هضم کنیم یا در هضم آن مشکل داشته باشیم ، عواقبی دارد!” وارگاس می گوید.

علاوه بر تغذیه سالم ، افزودن ویتامین های تقویت کننده پوست در رژیم غذایی می تواند تغییر ایجاد کند. دکتر رافائلوف به شدت منیزیم (600 میلی گرم در روز) و روی (از طریق مکمل ها یا غذاهایی مانند مرغ ، بلغور جو دوسر یا عدس) را توصیه می کند. ویتامین C موضعی مورد علاقه متخصصان پوست است ، اما بیشتر در یک ثانیه.

اکنون ، به ترفندهای موضوعی تجارت بپردازید.

بهترین محصولات برای درمان آکنه در چهل سالگی

در چهل سالگی ، ممکن است برای تغییر روال عادی که سالها در آن کار کرده ایم ، مشکل داشته باشیم. بنابراین ، به جای ارائه بازنگری کامل رژیم ، ما از متخصصان خود در مورد همه چیز ، از شستشوی صورت و سرم گرفته تا پدهای آکنه برای چند مورد مورد علاقه که ممکن است ارزش تعویض را داشته باشد ، نظرسنجی کنیم.

اولین: مواد لازم برای جستجو

اسید سالیسیلیک: وقتی صحبت از پاکسازی سلول های مرده پوست می شود ، این دلیلی قدیمی است اما خوب است. دکتر رافائلوف می گوید: “این یکی واقعاً به پاکسازی منافذ در بزرگسالی کمک می کند.”

روغن چای درخت: ”من همیشه روغن درخت چای را برای مبارزه با باکتری ها توصیه می کنم. ” “همچنین ، عصاره آلوئه یا جو دوسر می تواند به آرام کردن التهاب کمک کند.”

سرکه سیب: برای یک گزینه آسان و کاملا طبیعی ، دکتر رافائلوف توصیه می کند از سرکه مفید خانگی برای از بین بردن باکتری ها استفاده کنید.

رتینول: لیست رتینوئید از قدرت جادویی مراقبت از پوست طولانی است و به طور طبیعی تا آکنه نیز گسترش می یابد. قبل از خواب آن را بمالید تا هم آکنه را کنترل کرده و هم کلاژن سازی را بهبود بخشد. هنگامی که شروع می کنید ، هرگز بدون آن به رختخواب نمی روید.

توصیه های محصول متخصصان ما را بخوانید.

کی با متخصصان تماس بگیرید

این که آیا سعی می کنید آکنه را تسکین دهید یا عواقب ناشی از آن را برطرف کنید ، تعدادی درمان در مطب وجود دارد که می توانند دقیقاً آن را هدف قرار دهند. پوست هر فردی منحصر به فرد است ، بنابراین در حالت ایده آل ، مشورت با متخصص پوست بهترین راه برای طراحی درمان شما خواهد بود. اما برای راهنمایی کمی در مورد آنچه ممکن است برای شما مفید باشد ، کارشناسان ما چند مورد را برای وضعیت آکنه ای که شما را ناراحت می کند نام می برند.

برای آرام کردن آکنه

ما قبلاً به قدرت آرامش بخش و شفابخش نور LED اشاره کردیم. همراه با صورت معمولی ، درمانها می توانند به جلوگیری از بروز جوش صورت کمک کنند. وارگاس توضیح می دهد: “اگر کسی با آکنه زیاد دست و پنجه نرم می کند ، بیشتر اوقات او را برای صورت خود می آورم.” “من پیشنهاد می کنم دو یا سه هفته برای تمیز نگه داشتن پوست در حالی که از تخت هر هفته استفاده می کنید به پوست کمک کنید.”

لیزر و درمان اسکار آکنه

رتینول می تواند برای زخم آکنه معجزه کند ، اما علائم عمیق تر اغلب به درمان حرفه ای نیاز دارد. دکتر رافائلوف توضیح می دهد: “ما به طور مستقیم آکنه فعال را با میکرونیدلینگ درمان نمی کنیم ، بنابراین این بهترین راه برای بهبود است.” “یک لیزر بسیار محبوب Morpheus8 است – این فرکانس رادیویی با میکرونیدلینگ مخلوط می شود بنابراین به ظاهر مجدد پوست ، کشتن باکتری ها و ساخت کلاژن جدید کمک می کند. همچنین صورت را سفت و خط می کشد تا آن امتیاز اضافی را دریافت کنید. “

لایه برداری با درجه پزشکی ، از جمله لایه برداری کامل درما ، می تواند به روشن شدن پوست و درمان جای زخم کمک کند. پیلینگ ممکن است جلسات درمانی بیشتری نسبت به لیزر داشته باشد ، اما جایگزینی نسبتاً بدون درد و بدون وقفه است. (Morpheus8 معمولاً نیاز به بی حسی صورت دارد.)

چه موقع برای آکنه به متخصص پوست مراجعه کنید

با بسیاری از محصولات فوق العاده و اطلاعاتی که در دسترس شماست ، می توانید وسوسه انگیز باشید تا با شکستن شدید بیهودگی خود مبارزه کنید. یک قاعده خوب این است که بپذیرید وقتی مجموعه محصولات پیشگیرانه شما دیگر کار نمی کند ، داشتن یک متخصص پوست در زرادخانه شما به شما کمک می کند تا به مسیر اصلی خود بازگردید.