لباسهای کودکان را از کجا اهدا کنیم تا به آنها زندگی دوم بدهیم

آیا می توانیم در مورد سرعت رشد کودکان در چند سال اول زندگی صحبت کنیم؟ من می دانم ، همه به شما هشدار می دهند که به عنوان یک مادر جدید ، شما پلک می زنید و نوزاد شما ناگهان یک کودک نوپا می شود ، اما این واقعا یکی از چیزهایی است که باید تجربه کنید تا واقعاً بدانید که چقدر سریع این جنون اتفاق می افتد. با این اوصاف ، یکی از مواردی که والدین باتجربه اغلب به شما هشدار نمی دهند این است که چگونه این امر بر طول عمر لباس فرزندان شما تأثیر می گذارد. ناگهان وقتی کودک شما به رشد خود ادامه می دهد ، یک درب لباس گردان وجود دارد و نکته بعدی که می دانید این است که با لباس های بچه گانه در اندازه های مختلف غرق شده اید! بنابراین ، من شروع به جستجوی گوگل کردم که از کجا لباسهای کودکان را اهدا کنم تا بدانم چگونه می توانم به آنها زندگی دوم بدهم.

مد سریع در مقابل پایداری

اعتراف می کنم: من عاشق خرید لباس های جدید برای بچه ها هستم. اما اخیراً بیشتر و بیشتر ، با خرید از خرده فروشان مد روز مشکل دارم. از یک طرف ، قیمت آن مناسب است و از آنجا که این لباس ها احتمالاً رنگ آمیزی می شوند (می دانید چگونه است!) ، در حالی که بچه ها خیلی کوچک هستند ، واقعاً نیازی به سرمایه گذاری روی قطعات با کیفیت و پایدار نیست. از سوی دیگر ، من از پیامدهای اخلاقی ، از شیوه های تولید آنها تا سهم اجتناب ناپذیر آنها در محل دفن زباله ، بسیار آگاه هستم.

بنابراین ، در تلاش برای ایجاد تعادل در زندگی ، من یک قانون را وضع کرده ام: من به خودم اجازه می دهم 50 درصد مواقع مد سریع خریداری کنم ، اما همیشه لباس ها را (که به طور کامل حذف نمی شوند) کنار می گذارم. در نیمه دیگر زمان ، من از برخی از حساب های فوق العاده اینستاگرام (لیست زیر را ببینید!) که گزینه های بالاتر و آگاهانه تری دارند ، دست دوم می خرید.

خیلی دوست دارم بدانم شما با آنها چه می کنید؟ بدیهی است ، انداختن آنها در زباله ها یک گزینه نیست ، اما گاهی اوقات ما هیچ کس را در حلقه داخلی خود نداریم که به آنها نیاز داشته باشد! به عنوان مادر دو فرزند ، من آنجا بودم ، به همین دلیل من از سوراخ خرگوش تحقیقاتی دست دوم استفاده کردم و شرکت های پوشاک بچه گانه را پیدا کردم که می توانم از آنها کمک مالی کنم و از آنها خرید کنم. وقتی تصمیم می گرفتم با لباس هایی که بچه های من بزرگ کرده اند چه کنم ، این گزینه ها برای من بسیار مفید بود. امیدوارم آنها نیز به شما کمک کنند!

Markid.io را بارگیری کنید

این برنامه واقعاً نجات دهنده بوده است! Markid.io یک انجمن آنلاین از والدینی است که در حال خرید و فروش لباس های قدیمی هستند. علاوه بر اینکه می توانید از پوشاک بچه های خود قدری درآمد کسب کنید ، همچنین می توانید طیف وسیعی از محصولات جدید را که ممکن است به آنها نیاز داشته باشید ، بیابید.

آنها را به سطل اهدایی محلی خود بریزید

مکانهای اهدایی کلاسیک مانند GoodWill ، Cross Red و Planet Aid را فراموش نکنید که همیشه لباسهای بچه های دست دوم را می پذیرند و مطمئناً به صاحب جدید و دوست داشتنی می روند. به وب سایت های آنها سر بزنید تا سطل کمک های اهدایی را در نزدیکی خود بیابید.

به Baby2Baby اهدا کنید

شاید سخت باشد که بدانید هنگام اهدای لباس از کجا شروع کنید ، اما من از Baby2Baby استفاده می کنم. آنها اهدای لباس به کودکان فقیر را بسیار آسان می کنند. می توانید در مورد تأثیر آنها بر وب سایت آنها بیشتر بدانید.

گروه مادر محلی فیس بوک خود را پیدا کنید

یکی دیگر از راههای عالی من برای تعویض لباس های فرسوده ، یافتن گروه مادر محلی در همسایگی شما است. مورد علاقه شخصی من برای همه شما مادران LA ، مادران در حال کمک به مادران است. به سادگی تعدادی عکس از لباسی که می خواهید مبادله یا هدیه دهید در صفحه فیس بوک ارسال کنید و ببینید چه کسی گاز می گیرد. این همچنین یک راه سرگرم کننده برای ارتباط با دوستان جدید مادر است.

فروش در Facebook Marketplace

شما صادقانه نمی توانید با مارکت فیسبوک خوب مد نظر داشته باشید. از تجربه ، هر بار که در پلتفرم پست می کنم ، تمایل دارم در طول روز پاسخی دریافت کنم! از بیرون آمدن و فروش میلیون ها نفر در فیس بوک نترسید. انجام این کار نیز بسیار آسان است.

یک حساب کاربری در اینستاگرام راه اندازی کنید

چرا وقتی می توانید پلتفرم شخصی خود را ایجاد کنید ، از بستر دیگران استفاده کنید؟ در حالی که این گزینه بسیار بیشتر کار می کند ، به خلاقیت اجازه می دهد تا فروشگاه شخصی خود را ایجاد کنید – و بدون هزینه پردازش! اگر دوستان مادری دیگری دارید که به دنبال فروش برخی از اقلام خود هستند ، چرا آنها را نیز درگیر نکنید و با هم کمی شلوغی شروع کنید. در اینجا برخی از موارد مورد علاقه من است که من مرتباً از آنها خرید می کنم:

یک لحاف از موارد دلخواه خود ایجاد کنید

آیا شما آن نوع احساساتی هستید که برای خلاص شدن از خاطرات کودک مشکل دارد؟ خوب ، اکنون می توانید آنها را برای همیشه نگه دارید. یکی از دوستان اخیراً در مورد شرکتی به من گفت که لباس های بچه گانه قدیمی را به عنوان یک یادگاری خاص به لحاف می دوزد و در سالهای آینده به هدفی خدمت می کند. یک جستجوی سریع در Google طیف وسیعی از فروشگاه هایی را که خدمات را ارائه می دهند به شما نشان می دهد ، اما این فروشگاه Etsy عالی به نظر می رسد.

——

البته ، اینها تنها چند مورد از راههای مورد علاقه من برای از بین بردن لباس بچه های قدیمی است ، اما بیایید واقعی باشیم – کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید. از گروه های مادر در منطقه شما تا حجم وسیعی از سیستم عامل های خرید و فروش آنلاین ، گزینه های زیادی برای انتخاب شما وجود دارد که می تواند به شما پول برساند ، احساس خوبی به شما بدهد یا برای شما دوستان ایجاد کند – یا ، همه در بالا!