دست پایین، بهترین سس جارد آلفردو

هیچ چیز به اندازه یک کاسه بزرگ فتوچین آلفردو یادآور دوران کودکی نیست. (بیایید، نمی‌توانم فقط من باشم.) چیزی بسیار ساده و دلپذیر در مورد یک کاسه بزرگ رشته فرنگی که در یک سس غنی و پنیری شنا می‌کند، وجود دارد. مطمئناً، برخی ممکن است cacio e pepe را نسخه بزرگ‌تر یک آلفردو بنامند، اما من همچنان آن را عمیقاً نوستالژیک و – البته – خوشمزه می‌دانم. و بعد از اینکه سس قرمز ما مزه دار شد، فقط مناسب بود که آن را با بهترین شیشه آلفردو سس از فروشگاه مواد غذایی دنبال کنید.

به شیوه واقعی Taste-Off، به فروشگاه مواد غذایی دویدیم و هر سس آلفردو را که می توانستیم پیدا کنیم و برای آزمایش به خانه بیاوریم، خریدیم. نتیجه؟ دور پیشخوان آشپزخانه ایستاده و قاشق‌های سس آلفردو را از شیشه می‌خورد. (این یک کار سخت است، اما کسی باید آن را انجام دهد.)

به خواندن ادامه دهید تا بدانید چه کسی عنوان بهترین شیشه آلفردو را در آخرین Taste-Off ما به دست آورد. مال شما برش را انجام داد؟

دستورالعمل های رتبه بندی بهترین سس شیشه آلفردو

  • طعم دهنده ما به دنبال سسی بودیم که طعمی غنی و پنیری داشته باشد بدون اینکه به شدت شور یا مزه مصنوعی داشته باشد.
  • بافت. دنبال سس خامه ای و نرمی بودیم که به رشته های پاستا چسبیده بود.
  • آیا این را با قاشق بخورم؟ سوال غافلگیر کننده ای که بعد از هر چشیدن خودمان می پرسیدیم.

فرآیند تست

مشابه روشی که ما سس مارینارا را بدون طعم و مزه استفاده کردیم، هر سس آلفردو را به تنهایی مستقیماً از شیشه و با نودل میل کردیم. این به ما مقایسه خوبی داد که آیا هر سس به تنهایی به اندازه کافی خوب است یا خیر، و از نظر جهت با نحوه کارکرد آن با پاستا نیز هماهنگ است.

به پیمایش ادامه دهید تا برنده طعم سس آلفردو ما را بیابید!

وقتی صدای وگان روی شیشه را دیدم، فوراً فهمیدم که پایان دادن به این سس در بالای آن سخت خواهد بود. اما من متوجه شدم که اگر نتوانیم تفاوتی بین نسخه گیاهی و لبنیات قائل شویم، سزاوار یک فرصت است. متأسفانه این سس ممنوع بود. بافت کمی شن و طعم یک پاس همه جانبه برای تیم چشنده بود. اگر گیاهخوار هستید، لطفاً سس آلفردو مورد علاقه خود را به ما معرفی کنید؟

به همان سرعتی که قاشق هایمان را در این شیشه آلفردو فرو بردیم، بلافاصله آن را پاس نامیدیم. در حالی که از نظر بافت خوب بود، طعم آن بسیار تند بود. (و – برای روشن شدن – نه به روشی که ما از سس آلفردو به دنبالش بودیم.)

من نگران بودم که آزمایش سس آلفردو سیر اضافی عادلانه نباشد، اما این تنها نسخه ای بود که Whole Foods محلی من در قفسه داشت. با این حال، وقتی واقعاً آن را چشیدیم، تردید من از بین رفت – زیرا صادقانه بگویم اگر برچسب “سیر بوداده” نبود، آن را فقط یک سس آلفردو دیگر می نامیدیم. بافت خوب بود، اما فاقد طعمی بود که ما میل داشتیم (و این باید با هر چیز سیر کبابی همراه شود.)

می دانم، من هم غمگین بودم این یکی در رتبه وسط. Rao’s برنده طعم سس پاستا ما بود – و واضح است که انتظارات ما بالا بود. چیزی که به این سس آلفردو امتیاز کمتری از تیم چشایی ما داد، این بود که این سس درست بود خیلی شور. با این حال، وقتی با کمی آب ماکارونی رقیق شود، طعم بهتری پیدا می کند. اعتماد: اگر از Rao استفاده می کنید، این روش را به شدت توصیه می کنم. چون وای اولین چیزی که همه با این سس گفتیم این بود: نمک

این یک گزینه خوب در حد وسط بود. از نظر طعم خیلی پنیری نبود و بیشتر از هر چیز دیگری خوش طعم بود. اما در کل بافت خامه ای اش خوب بود و بدمان نمی آمد. واضح است که گزینه بدی نیست، اما اولین انتخاب ما از قفسه نخواهد بود.

من آماده بودم که با این سس متنفر باشم، اما در نهایت غافلگیر شدم. بافت فوق‌العاده صاف بود و چند طعم‌دهنده گفتند که بچه‌ها بافت این سس را دوست خواهند داشت. طعم آن کمی آجیل تر از پنیری است، اما در کل سس خوبی بود.

همه ما آماده بودیم که این مدعی را نادیده بگیریم، اما از اینکه چقدر آن را دوست داشتیم شگفت زده شدیم. طعم خنثی‌تر بود و از مقداری فلفل سیاه له شده و پارمزان اضافی بهره می‌برد، اما بافت آن یکدست بود. این را برای شب‌های ماکارونی اضطراری در پشت انبار نگه می‌داریم.

اولین چیزی که همه ما با این سس آلفردو چشیدیم پارمزان بود. طعم پنیری و غنی فوراً پیدا شد و به آن کمک کرد تا از سایر سس‌های این ترکیب متمایز شود. اگرچه بافت کمی تیره بود و از مقداری آب ماکارونی بهره می برد. اما در کل، ما این یکی را دوست داشتیم و دوباره آن را می خریدیم.

ما قطعاً برنده‌های شگفت‌انگیزی در سلیقه‌های خود داشته‌ایم، اما هیچ‌یک مانند این نبود. بهترین شیشه آلفردو سس حتی در یک شیشه از راهرو پاستا نیامد. به نظر می رسد، بهترین از بهترین ها در بخش یخچال یافت می شود. عطر و طعم با آن غنای پنیری و متعادلی که می‌توانست بدون اینکه خیلی سنگین باشد دلپذیر باشد، تمیز بود. این یک طعم فلفلی کمی داشت که ما هم دوست داشتیم. بافتش خیلی خامه ای بود و طوری به رشته ها چسبیده بود که باعث شد بیشتر برگردیم. به طور کلی، پاسخ روشن بود: این همان چیزی است که ما به سبد خرید خود اضافه خواهیم کرد.

مورد علاقه شما را امتحان کردیم؟ در نظرات به ما اطلاع دهید که چه مواردی را باید در Taste Off بعدی آزمایش کنیم!