ردیاب شخصی آهنربایی – جی پی س مگنتی – GPS آهنربایی

این ردیاب آهنربایی یکی از جدیدترین ردیاب های بی سیم و قابل حمل است که بدون نیاز به هیچگونه سیم کشی و باتوجه به داشتن باتری داخلی میتواند یک یا چند ماه بصورت آنلاین یا آفلاین مورد استفاده قرار بگیرد.یکی از قابلیت های ردیاب مغناطیسی، میکروفن جهت شنود صدای داخل کابین خودرو می باشد.

حتی در فرایند کاری شما ترانزیتهای بینالمللی هم وجود داشته باشد، میتوانید با تعویض نوع سیمکارت فرایند ردیابی را در هر گوشهای از دنیا بهصورت آنلاین و آفلاین انجام دهید. دارید و با قرار دادن سیمکارت در درون آن بصورت دایمی، قادر به ردیابی و استفاده از دیگر ردیاب آهنربایی تبریز امکانات ردیاب هستید. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم ” نصب ردیاب خودرو چگونه کام سارقین مسلح را تلخ کرد “.

پرسیدم : “خوب بعد چه شد.” اینگونه ادامه داد: “توقف کردم و به همراه همسرم از ماشین پیاده شدیم. در ادامه با هم خواهیم دید که این اتفاق چگونه رخ داد. این نوع ردیاب ها قابلیت شنود دارند از این رو با نصب آنها به میز و یا دیگر وسایل در محیط خانه و یا اداره از امکان شنود در محیط آن استفاده کرد.

قدرت 6 آهنربای این ردیاب به قدری است که یک دست برای کندن آن کافی نیست و باید با هر دو دست تان و توان تان آن را بکنید. این ردیاب به یک باطری بسیار پر توان مجهز است و می تواند با یکبار شارژ بمدت 14 الی 20 روز شارژدهی داشته باشد و در مدت زمان خیلی کوتاهی 4 الی 12 ساعت دستگاه بصورت کامل شارژ میشه، و اندازه بسیار کوچک اون باعث شده است که بتوانید بدون دردسر در قسمتی از خودرو اون رو مخفی کنید. جی پی اس کوچک IR180، با امکانات متنوع و کامل خود علاوه بر تامین امنیت خودرو، کاربری های منحصر به فرد و هیجان انگیز نیز دارد.