معرفی کوچکترین ردیاب شخصی افراد در دنیا + مزایا

ردیاب شخصی مخفی یک دکمه ی SOS دارد که اگر شخصی در خطر باشد و آن را فشار دهد سریعا یک هشدار توسط پیام متنی یا ایمیل به شما ارسال می شود. درهرصورت، دستگاه نیاز به اشتراک ماهانه هر شبکه تلفن همراه دارد تا بتواند دادهها را به دستگاه دیگری مانند رایانه، لپتاپ، رایانه لوحی یا تلفن هوشمند ارسال و دریافت کند. ردیاب شخصی یا خودرو نیازی به سیمکشی نداشته و نور یا صدایی از خود تولید نمیکند. ردیاب های GPS شخصی آنلاین،در هر ۵ ثانیه موقعیت شما را در پنل نقشه یابی گزارش می کند. فقط با پیروی از راهی که اشخاص دارند می روند، با پنل نقشه یابی در موبایل تان، مستقیما و با سرعت به سمت آن ها هدایت می شوید.

برخی از کارکنان که بیرون از شرکت فعالیت می کنند سریعا به کارهای شخصی خود می رسند با وجود ردیاب شخصی تمامی این کم کاری ها از بین خواهد رفت. همچنین با توجه به کاربرد شخصی این ردیاب برای افراد، ابعاد و طراحی بسیار مناسبی برای محصول در نظر ردیاب شخصی کارکرده گرفتهشده است. ردیاب پیامکی که کار کردن با آن بسیار ساده است، هیچ هزینه ی اضافی نخواهد داشت. بیشتر مشتری ها مدرکی از آدرس ها و مکان هایی که پخش کننده های ردیاب، با آن قرارداد بسته اند را می خواهند. با استفاده از این ویژگی می توانید مسیر های طی شده تا ۳ ماه را به آسانی مشاهده کنید و در صورت نیاز به بازیابی اطلاعات به آنها مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است که اپلیکیشن ردیاب GF21 به صورت کاملا” رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید بدون پرداخت هزینه به صورت مادام العمر از آن استفاده نمایید. این ردیاب شخصی بدون نصب به تمامی نیاز های شما در زمینه ردیابی افراد و وسایل پاسخ می دهد. اگر کارمندانی دارید که می خواهید به طور مداوم ایمنی و کار کردن آن ها را در نظر بگیرید این ردیاب شخصی برای شما ضروری و مهم خواهد بود. همچنین می بایست اپلیکیشن این ردیاب ها کاملا با نقشه های جدید و به روز موقعیت دقیق را مشخص کند و پشتیبانی از آن یکی از حیاتی ترین موضوعاتی است که باید در انتخاب آن دقت شود.

بعلاوه، پنل نقشه یابی ردیاب شما تاریخچه ی کامل حرکت آن هارا ثبت و ضبط خواهد کرد. حرکتی در منزل دارید، ردیاب جیبی میتواند آسودگیخاطر را برای شما به ارمغان بیاورد. ردیاب شخصی کاربردهای متعددی دارد که بسته به هدف افراد میتواند در موقعیتهای مختلف به کار گرفته شود. هر کارمندی متوجه خواهد شد که صاحبکار آن در حال کنترل آنهاست.