طراحان داخلی ایده های برتر ورودی خود را به اشتراک می گذارند

در هر خانه، بدون توجه به اندازه یا نوع، ورودی روی روحیه شما تأثیر می گذارد. با کفش‌ها و کیف‌های انبوه قدم بزنید و محکوم هستید که این هرج و مرج را به اتاق بعدی ببرید. اما وارد یک فضای سازمان‌یافته شوید، جایی که همه چیز جای خود را دارد، و سهولت در آن جا می‌گیرد. منطقی است که چرا همه ایده‌های ورودی بر سازمان‌دهی متمرکز هستند: چه این فضا مرتب باشد یا نباشد، اثری ماندگار در روزگار ما خواهد داشت.

این بدان معنا نیست که یک ورودی باید باشد تر و تازه. مال من نیست با دو سگ و شریکی که عشق من به ماجراجویی در فضای باز است (و همه وسایل همراه)، نمی‌توانم این فضای جذاب را کامل نگه دارم. اما اجرای هک های سازمان دهی هوشمند، مبلمان دوگانه و چند لهجه زیبایی شناختی، ساده نگه داشتن این منطقه را آسان می کند.

تصویر ویژه با حسن نیت ارائه می‌شود از Blair Burton Interiors.

تصویر ورودی اشلی رابرتز توسط دانیل سابول

11 ایده ورودی از طراحان داخلی

برای اینکه بفهمم چگونه می توان از ورودی ورودی به بهترین نحو استفاده کرد، به تعدادی از طراحان داخلی مراجعه کردم تا نظراتشان را بگیرند. همانطور که کریستینا مارینو از KozyKasa می‌گوید، “داخل ورودی شما اولین تاثیری است که مهمانان شما خواهند داشت، بنابراین مهم است که آن را به گونه‌ای طراحی کنید که هم کاربردی و هم از نظر بصری جذاب باشد.”

شماره 1: کابینه را اجرا کنید

برای نگه داشتن اشیای زیبا و کاربردی به یک ضربه زن سنگین نیاز دارید. اندی مورس از طراحی مورس توصیه می کند برای انجام این کار به سراغ کابینت، کنسول یا میز ورودی بروید.

شماره 2: کلیدهای خود را به خانه بدهید

مورس اضافه می کند که از بین تمام ایده های ورودی، این یکی غیرقابل مذاکره است. این ابزارهای حیاتی نیاز به یک خانه ثابت دارند وگرنه شما در حال تقلا خواهید بود. یک کاسه یا سبد زیبا را اختصاص دهید و آن را بالای کابینت یا کنسول قرار دهید.

شماره 3: از رنگ ها و الگوها لذت ببرید

آنجلا هاموی از مکنزی و شرکت معتقد است که ورودی فرصتی برای پررنگ شدن و اضافه کردن مقداری درام است.

تصویر توسط کیتی دیویس طراحی شده است

شماره 4: به سراغ رنگ براق بروید

اگر می‌خواهید بیانیه‌ای حتی جسورانه‌تر داشته باشید، همانطور که کتی دیویس از کتی دیویس دیزاین دوست دارد، دیوارها و سقف را با رنگی براق رنگ کنید. در یک ورودی کوچک، دیویس دیوارها و سقف ها را با لاک سبز زیتونی رنگ آمیزی کرد. او می‌گوید: «تن رنگی در یک برنامه براق به فضا ابعاد بیشتری می‌بخشد و باعث می‌شود ورودی حتی بزرگ‌تر شود».

شماره 5: با خنثی ها بازی کنید

اما اگر در حال مبارزه با فضای محدود هستید، همانطور که اکثر ما در ورودی‌های خود هستیم، هاموی می‌گوید که با بازی‌های خنثی بازی کنید. رنگ کرم یا بژ و مبلمان ساده را در نظر بگیرید. او می گوید که انجام این کار “نور را منعکس می کند تا توهمی از فضای بزرگتر ایجاد کند و ظاهر بصری را تقویت کند.”

شماره 6: بگذار نور باشد

مانند هر اتاق دیگری، هرگز قدرت نور را نادیده نگیرید. آنجلا هاموی از مکنزی و شرکت می‌گوید: «چه آویز، دیوارکوب یا چراغ رومیزی باشد، درخشش گرم فضایی دلپذیر را ایجاد می‌کند.» اغلب این فضا نزدیک درب ورودی است، بنابراین نور مناسب به شما کمک می‌کند تا شما را به داخل و خارج هدایت کند. خانه و به شما امکان می دهد وسایل خود را به راحتی پیدا کنید.

تصویر با حسن نیت از جکسون وارن داخلی

شماره 7: لوازم جانبی

اغلب کوچک‌ترین قطعات دکوری بیشترین تأثیر را در خانه می‌گذارند – و ورودی محل مناسبی برای بافتن آن‌ها است. کیلی جکسون از جکسون می‌گوید: «ما مجموعه‌ای از لوازم جانبی کانونی مانند لامپ یا شمعدان را برای حفظ تعادل بدون متقارن بودن دوست داریم. وارن داخلی. و فضای سبز راهی آسان برای افزودن زندگی و گرما و همچنین یک سینی قدیمی برای مرتب نگه داشتن همه چیز است.

شماره 8: آن را نیمکت کنید

اگر جای کابینت یا میز ندارید، بلر برتون می گوید به سراغ یک نیمکت شیک بروید. بنیانگذار Blair Burton Interiors می گوید: «این مورد علاقه من است. “این واقعا مفید است و فضای بیشتری برای دیوار برای هنر بیانیه باقی می گذارد.”

تصویر توسط کارا آدام داخلی ها

شماره 9: به دنبال چادر بروید

سبد قهرمان ورودی است. زیرا همانطور که کریستین مارینو از KozyKasa معتقد است، “آنها به خوبی کار می کنند تا هر گونه درهم و برهمی را پنهان کنند” مانند کفش، بند سگ، کلاه و همه چیزهای دیگر. آنها همچنین از نظر بصری جذاب هستند. حداقل یکی را هدف قرار دهید که به هم ریختگی ها را جمع کند و به همه چیز خانه ای آسان بدهد.

شماره 10: یک آینه آویزان کنید

اینجا نمی توانید اشتباه کنید. کارا آدام از کارا آدام داخلی می گوید: «بررسی سریع آینه برای مهمانان در مسیر ورود یا خروج، عملی و زیبا است.

شماره 11: یک فرش پهن کنید

این یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای ارتقای سطح یک اتاق است. هاموی می‌گوید: «ما دوست داریم از یک فرش قدیمی در ورودی استفاده کنیم تا بیانیه‌ای ایجاد کنیم و به یک هدف کاربردی خدمت کنیم. «اغلب ورودی می‌تواند فرش کوچک‌تری را در خود جای دهد، بنابراین نیازی به سرمایه‌گذاری زیادی ندارد و به شما امکان می‌دهد برای یافتن چیزی واقعاً خاص هول کنید.»