لایه دیگری از امنیت: Google BIMI را برای پشتیبانی Gmail اعلام می کند

به مشترکان خود اطمینان دهید که از شما ایمیل دریافت می کنند – شما واقعی هستید.

امنیت: هر کسب و کاری به آن نیاز دارد. هر شغلی آن را در اولویت قرار نمی دهد.

اما همین ماه ، گوگل طرحی را برای سهولت ارسال مارک های ایمن برای مارک ها اعلام کرد – به گیرندگان آنها کمک می کند اطمینان حاصل کنند که از آنها نامه دریافت می کنند شما (و نه کسی که تظاهر به شما می کند).

اعلامیه گوگل در مورد پشتیبانی آن از BIMI در Gmail است. و گوگل تنها نیست – Yahoo! نامه همچنین از پروتکل امنیتی ایمیل و نام تجاری پشتیبانی می کند.

بعلاوه ، AWeber قبلاً از احراز هویت ایمیل و BIMI پشتیبانی کرده است – بنابراین می توانید از مزایای BIMI در حال حاضر استفاده کنید.

اما ابتدا ، BIMI چیست و برای شما چه معنایی دارد؟

BIMI مخفف عبارت Brand Indicators for Message Identification است. BIMI به گیرندگان ایمیل اجازه می دهد تا آرم های تجاری معتبر را برای پیام های ارسال شده توسط فرستندگان کاملاً معتبر مشاهده کنند.

با استفاده از BIMI ، مارک ها می توانند لوگوهای خود را با پیام ها مرتبط کنند و کنترل کاملی بر روی نشان هایی که به عنوان نماد ایمیل آنها نمایش داده می شود ، داشته باشند. این به محافظت از مصرف کننده در برابر تقلب کمک می کند.

به عنوان یک امتیاز اضافی ، این امر همچنین به شناخت بیشتر برند و دیده شدن آن کمک می کند.

برای شرکت در BIMI ، اولین قدم تبدیل شدن به یک فرستنده ایمیل با اعتبار کامل است.

چگونه می توانم ایمیل های خود را برای BIMI احراز هویت کنم؟

با AWeber ، شرکت در BIMI برای شما آسان است ، زیرا پلتفرم ما از ارسال ایمیل به طور کامل تأیید شده پشتیبانی می کند.

کاربران AWeber که نامه ای با نام دامنه سفارشی ارسال می کنند ، قبلاً تشویق شده اند تا SPF و DKIM را برای احراز هویت پیام های ایمیل خود تنظیم کنند. فرستندگانی که خط مشی DMARC را نیز منتشر می کنند ، با ارجاع به یک لوگوی تأیید شده و دارای علامت تجاری آماده BIMI هستند.

آشنا نیست SPF ، DKIM و DMARC؟ در اینجا چیزی است که باید بدانید:

  • DKIM مخفف DomainKeys Identified Mail است. این فناوری است که اجازه احراز هویت ایمیل را می دهد و به جلوگیری از حملات ناخواسته و ایمیل های فیشینگ کمک می کند.
  • DMARC مخفف عبارت Domain-based Message Authentication ، Reporting & Conformance است. این سیاست فعلی برای ایمیل به صورت معتبر است و به ارائه دهندگان خدمات اینترنتی کمک می کند تا خود را در برابر اسپم هایی که وانمود می کنند از شبکه خود ایمیل ارسال می کنند ، محافظت کنند.
  • SPF مخفف کلمه چارچوب سیاست فرستنده است. این تکنیکی است که برای تأیید اعتبار ایمیل های تجاری استفاده می شود و از ارسال ایمیل های ناخواسته با نام جعلی جلوگیری می کند.

در نهایت ، این سه روش برای احراز هویت ایمیل ها به جلوگیری از اسپم ، فیشینگ و جعل کمک می کند. انجام اقدامات برای اطمینان از تأیید اعتبار ایمیل های شما به شما کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان با BIMI شروع به کار کنید.

ما یک چک لیست کامل برای کمک به شما در راه اندازی BIMI آماده کرده ایم. این مراحل را دنبال کنید تا در صندوق ورودی به آرامش برسید.

چک لیست BIMI

اگر مشتری AWeber هستید ، می توانید مراحل زیر را برای راه اندازی انجام دهید.

  • دامنه خود را برای احراز هویت فرستنده در AWeber با سوابق SPF و DKIM پیکربندی کنید
  • انتشار خط مشی DMARC
  • یک رکورد BIMI با پیوند به نشان تجاری/نشان تجاری تأیید شده خود منتشر کنید
  • لوگوی خود را با گواهی علامت تأیید شده معتبر کنید (به Digicert و Entrust مراجعه کنید)

ما برای کمک اینجا هستیم

AWeber مشتاق کمک به کاربران ما در ارسال ایمیل های معتبر و مبتنی بر مجوز است. لطفاً برای شروع کار با BIMI ، برای پشتیبانی با تیم راه حل های مشتری ما تماس بگیرید.