نحوه استفاده از خدمات رونویسی برای استفاده مجدد از محتوای خود

نحوه استفاده از خدمات رونویسی برای استفاده مجدد از محتوای خود

مشغول نگه داشتن مخاطبان با محتوای شما به خودی خود یک کار تمام وقت است. شما باید دائما معیارهای مشارکت محتوای فعلی خود را ارزیابی کرده و در عین حال نیازهای مخاطبان رو به رشد خود را پیش بینی کنید.

با در نظر گرفتن این موضوع ، محتوای جدید و به روز شده برای استراتژی بازاریابی دیجیتال موفق بسیار مهم است. چگونه می توانید بدون صرف زمان بیشتر از آنچه در دسترس دارید ، محتوای جدید تولید کنید؟ با خدمات رونویسی

در این راهنما ، من توضیح می دهم که خدمات رونویسی چیست و چه کارهایی می توانند برای بازاریابان دیجیتال انجام دهند. این شامل نگاهی به یک مورد استفاده خاص – استفاده مجدد از محتوا – می شود تا به شما این ایده را بدهد که این خدمات چقدر می تواند ارزشمند باشد.

خدمات رونویسی چیست؟

خدمات رونویسی خدمات تجاری هستند که صوت را به متن رونویسی می کنند. صوت اغلب از قبل ضبط می شود و سپس به متخصصان رونویسی منتقل می شود که مختصر نویسی آموزش دیده اند. آنها می توانند صدا را به سرعت و با دقت از منابع مختلف رونویسی کنند.

شما همچنین می توانید از ابزارهای رونویسی با استفاده از هوش مصنوعی مانند Otter و Rev. استفاده کنید. این خدمات با ترکیب هوش مصنوعی با متخصصان آموزش دیده ، تجربه ای عالی را ارائه می دهد.

از پادکست ها و فیلم ها گرفته تا کارگاه ها و سخنرانی های زنده ، یک سرویس رونویسی می تواند به شما در حفظ صوت خود در قالب متن کمک کند. بعداً می توان از آن برای مرجع یا همانطور که در زیر توضیح می دهم ، به عنوان راهی برای استفاده مجدد از محتوای بازاریابی خود استفاده کرد.

چه زمانی از خدمات رونویسی استفاده می شود

خدمات رونویسی اغلب توسط پزشکان ، دانشمندان ، محققان و سایر متخصصان فنی استفاده می شود. یادداشت های گفتاری آنها به یادداشت ها و گزارش های مکتوب رونویسی می شود که می تواند برای مرجع یا ثبت استفاده شود.

وقتی به رونویسی فکر می کنید ، ممکن است به مراحل دادگاه و تحقیقات پلیس نیز فکر کنید. اینها نیز برای ثبت اسناد (اغلب اسناد عمومی) و به عنوان راهی برای دسترسی به مراحل برای همه استفاده می شود.

با این حال ، رونویسی می تواند مزایای زیادی را برای بازاریابان دیجیتال ارائه دهد. یکی از م effectiveثرترین روش های استفاده از رونویسی ، هدف مجدد محتوا و ایجاد محتوای با ارزش در قالب های مختلف است.

5 روش استفاده از خدمات رونویسی برای استفاده مجدد از محتوای خود

مزایای زیادی وجود دارد که خدمات رونویسی می تواند به بازاریابان دیجیتال ارائه دهد ، و استفاده مجدد از محتوا تنها یکی از آنهاست. در اینجا پنج روش وجود دارد که می توانید از رونویسی برای استفاده مجدد ماهرانه از محتوای خود استفاده کنید.

1. تبدیل یک فیلم به یک پست وبلاگ

چه یک بازاریاب دیجیتالی جدید باشید یا تازه تأسیس ، من می توانم با خیال راحت فرض کنم شما هرگز احساس نمی کنید که به اهداف پست وبلاگ هفتگی یا ماهانه خود رسیده اید. با رونویسی فیلم های خود در پست های وبلاگ ، می توانید تا حد زیادی به هدف خود نزدیک شوید.

چند پست باید در هفته منتشر کنید؟ به گفته HubSpot ، نقطه شیرین می تواند از یک پست تا پنج پست در هفته باشد.

هر چند وقت یکبار باید گرافیکی را برای خدمات رونویسی برای استفاده مجدد از محتوا وبلاگ بنویسید

با این حال ، این بستگی به اندازه وب سایت شما و آنچه که شما امیدوار هستید به آن برسید بستگی دارد. برای یک وب سایت کوچک با هدف حداکثر کردن ترافیک ارگانیک ، به عنوان مثال ، سه تا چهار پست جدید در هفته توصیه می شود.

یکی دیگر از مزایای تبدیل فیلم ها به پست های وبلاگ ، دسترسی است. در حالی که بسیاری از سیستم عامل های رسانه های دیجیتال زیرنویس را بسته ارائه می دهند ، اما همیشه راه ایده آل برای هضم محتوا نیستند. با تبدیل فیلم ها به پست های وبلاگ ، می توانید از دسترسی همه ترافیک خود به مطالب شما به روش های مختلف اطمینان حاصل کنید.

البته ، شما باید انبوه این پست های وبلاگ را به روشی که به نفع خوانندگان است ، جمع آوری کنید. این موارد شامل استفاده از تصاویر (به عنوان مثال ، تصاویر ، اینفوگرافیک ها ، نمودارها) و افزودن نمونه های عمیق تر است.

رونویسی باید به عنوان نقطه شروع ایجاد پست های جذاب و ارزشمند وبلاگ باشد.

2. پادکست را به پست ویدیویی یا وبلاگی تبدیل کنید

نیازی نیست محتوای چند رسانه ای را کاملاً از دست بدهید! می توانید پادکست خود را با استفاده از خدمات رونویسی به یک ویدئو “ارتقا دهید”. فقط برخی از تصاویر بصری را اضافه کنید و اکنون می توانید در بسترهای رسانه دیجیتال مانند YouTube و Vimeo به اشتراک بگذارید.

بزرگترین مزیت در اینجا این است که بتوانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید. در حالی که قطعاً بین شنوندگان پادکست و تماشاکنندگان ویدیو تلاقی وجود دارد ، برخی از افراد به شدت به یک فرمت پایبند هستند. با تبدیل پادکست خود به ویدئو (یا برعکس) ، محتوای خود را برای مخاطبان کاملاً جدیدی باز می کنید.

در مورد افزودن تصاویر بصری به ویدیوهای خود ، چند گزینه در اینجا دارید. ساده ترین آن استفاده از یک تصویر (شاید یک پس زمینه محکم با نام تجاری و آدرس وب سایت شما) در کل ویدئو باشد. این جذاب نیست ، اما به شما امکان می دهد محتوای خود را به سایت هایی مانند YouTube اضافه کنید.

برای جلوه های بصری جذاب تر ، می توانید عکس های ذخیره شده ، تصاویر دیجیتال یا حتی b-roll را نیز امتحان کنید.

چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که تصاویری که استفاده می کنید مناسب و برای مخاطبان شما جذاب است؟ کلمات کلیدی محتوای مشابه را در YouTube جستجو کنید تا ببینید مخاطبین موردنظر شما در حال حاضر با چه نوع ویدئویی درگیر هستند. این می تواند از شما در مسیر صحیح اطمینان حاصل کند و در عین حال ایده هایی در مورد نحوه بهبود محتوای خود نسبت به پیشنهادات فعلی ارائه دهد.

یا ، می توانید پادکست خود را به پست وبلاگ تبدیل کنید.

به عنوان مثال ، جو پولیزی از موسسه بازاریابی محتوا میزبان پادکست است ، سپس رونویسی را به یک پست وبلاگ دقیق تبدیل می کند. این به کاربرانی که زمان گوش دادن ندارند اجازه می دهد تا همچنان به محتوای خود دسترسی داشته باشند.

پادکست در پست وبلاگ نمونه استفاده از خدمات رونویسی

3. ایجاد پی دی اف فهرست ساز

آیا قسمت ویدئویی یا پادکستی دارید که می تواند محتوای لیست ساز عالی را ایجاد کند؟ سپس به استخدام یک متخصص رونویسی برای تبدیل آن محتوا به متن فکر کنید.

محتوای ایجاد لیست ، که به آهنرباهای سربی نیز معروف است ، راهی عالی برای ایجاد لیست اشتراک ایمیل شما است. این یک پیشنهاد محتوای رایگان در ازای آدرس ایمیل است. با این حال ، جذب افراد به محتویات فهرست ساز شما به آسانی آسان نیست مانند قبل از اینکه همه یک وب سایت داشته باشند. محتوای شما باید واقعا قانع کننده و با کیفیت باشد.

بسیاری از فرمت های آهنربای سرب برای انتخاب وجود دارد ، از جمله:

  • چک لیست ها
  • ورق تقلب
  • کتابهای الکترونیکی
  • اینفوگرافیک
  • مطالعات موردی
  • کاغذهای سفید

با استفاده از زاویه منحصر به فرد ، می توانید از فرمت های بالا برای جذب مخاطب هدف استفاده کنید. با چنین مجموعه ای از انواع محتوا ، به احتمال زیاد شما یک قسمت ویدئویی یا پادکست دارید که می تواند به راحتی به یکی از موارد فوق تبدیل شود.

4. ایجاد منبع برای محتوای رسانه های اجتماعی

حتماً از آخرین قسمت پادکست شما یک یا دو نقل قول با ارزش توییت وجود خواهد داشت. به جای پخش مجدد قسمت و مرور آن ، قسمت را به متن تبدیل کنید. با این کار یافتن محتوای رسانه های اجتماعی برای اشتراک گذاری فوق العاده آسان می شود.

بدون نیاز به تمیز کردن صدای خود ، اکنون می توانید آن زمان را صرف ایجاد تصاویری جذاب با استفاده از پلتفرم هایی مانند Canva یا Adobe Spark کنید. این خدمات به شما امکان می دهد تصاویری ایده آل برای هر پلتفرم رسانه های اجتماعی ایجاد کنید و حتی الگوهایی را برای شروع به کار شامل می شوند.

در نظر داشته باشید که هزینه خدمات رونویسی ممکن است افزایش یابد اگر قسمت شما شامل بیش از یک نفر باشد. این می تواند زمان و مهارت لازم را برای حرکت داشته باشد. از سوی دیگر ، مزیت اضافی رونویسی محتوای چند مهمان این است که چندین بلندگو می توانند بینش طراوت را به صفحات رسانه های اجتماعی شما اضافه کنند ، به خصوص اگر مهمان مشخصات اجتماعی خود را برای تعامل با مخاطبان شما داشته باشد.

5. یک دوره الکترونیکی ایجاد کنید

اگر می خواهید یک دوره آموزشی اساسی ایجاد کنید ، ترکیب چند فیلم یا قسمت پادکست در یک موضوع مشابه را در نظر بگیرید. دوره الکترونیکی حاصله را می توان بعنوان آهنربای سربی یا حتی یک دوره پولی ارائه داد.

با سیستم عامل هایی مانند Kajabi و Thinkific ، می توانید دوره آنلاین خود را با سهولت برگزار کنید. چگونه می توانید مطمئن شوید که دوره ای که ایجاد می کنید سودآور است؟ مراحل ایجاد یک دوره آنلاین موفق شامل موارد زیر است:

  1. انتخاب یک موضوع با شکست بالا و تقاضای بالا.
  2. ایجاد اهداف قانع کننده دوره
  3. ساختار واحدهای درسی خود را به طور مثر انجام دهید.
  4. انتخاب بستری برای میزبانی دوره.
  5. به صورت استراتژیک دوره خود را بازاریابی کنید.

به عنوان یک دوره پولی ، محتوا باید از کیفیت استثنایی برخوردار باشد و باید عمیق باشد. رونویسی محتوای قبلی شما برای ایجاد یک طرح کلی مفید خواهد بود ، اما شما باید واقعاً عمیق شوید و محتوا را به بهترین شکل ممکن بسازید.

قبل از به کارگیری نسخه نویسی ، مراقب باشید تا بهترین قسمت های صوتی و تصویری خود را برای رونویسی انتخاب کنید. اینها اساس دوره شما را تشکیل می دهند ، اما مطمئناً باید با مثالهای بیشتر ، تصاویر و موارد دیگر بیشتر شوند.

خدمات رونویسی سوالات متداول

رونویسی برای بازاریابان دیجیتال بسیار ارزشمند است ، اما شاید هنوز چند سوال دارید. بیایید از آنها بگذریم.

هزینه دریافت رونویسی مطالب شما چقدر است؟

هزینه رونویسی محتوای شما متفاوت خواهد بود. در نظر بگیرید که نسخه نویسان روشهای مختلفی برای پرداخت هزینه کار خود دارند (به عنوان مثال ، در هر ساعت ، بر اساس پروژه) و نرخها بر اساس سطح تجربه ، مکان و موارد دیگر متفاوت است.

رونویسی صدا چقدر طول می کشد؟

درست مانند هزینه ، مدت زمان لازم برای رونویسی صدای شما متفاوت است. استاندارد صنعت دو تا سه ساعت در هر یک ساعت صدا است. با این حال ، این فرض را بر این می گذارد که کیفیت صدا واضح و بدون هیچ گونه نویز در پس زمینه است.

آیا مشترکین از نرم افزار استفاده می کنند؟

حتی نسخه نویسان حرفه ای برای اطمینان از کارایی و دقت به نرم افزار تکیه می کنند. با ابزارهایی مانند Amberscript و Happy Scribe ، شما (یا ویراستاران خود) می توانید با رونویسی خود در زمان واقعی همکاری کنید. این یک تجربه رونویسی یکپارچه را تضمین می کند.

آیا خدمات رونویسی دقیق است؟

همانند اکثر خدمات ، شما مبلغی را که برای آن هزینه می کنید دریافت می کنید. همین امر را می توان در مورد ابزارهای نرم افزار رونویسی نیز گفت. هرچه نسخه نویسی شما (یا نرم افزاری که استفاده می کنید پیشرفته تر باشد) ، احتمالاً رونویسی دقیق تر خواهد بود.

جایگزینی رونویسی ها برای نتیجه گیری محتوا

مخاطبان شما به طور منظم به دنبال محتوای جدید و به روز هستند. در حالی که این می تواند یک کار دلهره آور به نظر برسد ، خدمات رونویسی صوتی می تواند یک راه حل ارائه دهد.

با رونویسی ، می توانید محتوای صوتی خود را به متن تبدیل کنید. سپس می توانید این متن را در اشکال دیگر محتوا ، از جمله پست های وبلاگ ، محتوای رسانه های اجتماعی و دوره های آنلاین استفاده کنید. محتوای رونویسی شده می تواند به شما در برآوردن نیازهای تعداد ترافیک رو به رشد خود کمک کند ، در حالی که محتوای قابل دسترسی را نیز فراهم می کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.

بسته به کیفیت سرویس هایی که استفاده می کنید ، حتی ممکن است نیازی به صرف زمان زیادی برای ویرایش رونویسی نباشد. این کار در زمان غیرقابل اندازه گیری شما صرفه جویی می کند و درعین حال دسترسی شما را به عنوان بازاریاب دیجیتال افزایش می دهد.

محتوای صوتی خود را به کدام یک از قالب های محتوای فوق تبدیل می کنید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید چگونه نمایندگی من می تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما

  • سئو – باز کردن حجم زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوندها را جذب می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه های پولی – استراتژی های م paidثر پولی با ROI روشن.

رزرو تماس