وارد دکوراسیون حمام مهمان سارا شرمن ساموئل شوید

مینیمالیست های مدرن در جستجوی الهام از طراحی خانه به احتمال زیاد در اینستاگرام سارا شرمن ساموئل به خوبی آشنا هستند. صفحه طراح و اینفلوئنسر مملو از صحنه های خیره کننده ای است که در دریای دکوراسیون خانه همگن اینترنت خودنمایی می کند. سبک ساموئل ممکن است در ابتدا ساده به نظر برسد، اما لایه بندی دقیق رنگ ها و الگوها چیزی واقعا منحصر به فرد ایجاد می کند. و اگرچه طراح معمولاً به رنگ‌های آرام‌بخش و طبیعی پایبند است، ساموئل به تازگی یک حمام مهمان نوسازی شده را در خانه‌اش در میشیگان راه‌اندازی کرده است که ظاهر بدون زحمت او را به سطح پاریسی می‌برد.

هدف: یک حمام مهمان که بتواند بازدیدکنندگان را به یک هتل بوتیک منتقل کند، طرحی که به ساموئل نیز اجازه می دهد کمی سرگرم شود. ما در مورد فضایی با طرح شطرنجی چشمگیر صحبت می کنیم با وسایلی که به رنگ برنزی شامپاین به پایان رسیده است (گرم، اما نه خیلی زیبا). با این حال، نقطه کانونی غیرقابل انکار، دیوارکوب بزرگ Allied Maker است که توسط سنگ مرمر احاطه شده است – حتی وان مستقل نمی تواند رقابت کند.

این پروژه همچنین به ساموئل این فرصت را داد تا در نهایت خط جلوی در و کشو خود را با Semihandmade ترکیب کند. آن‌ها درب‌های نیمه سفارشی را برای کابینت‌های IKEA می‌سازند و احتمالاً وجه مشترک الهام‌بخش آشپزخانه مورد علاقه شما در Pinterest هستند (این شرکت روی پروژه‌های گذشته با کارلی کلوس، امیلی هندرسون، آتنا کالدرون و جاستینا بلیکنی کار کرده است).

ما با ساموئل در مورد فرآیند طراحی، الهام‌بخش انتخاب‌های جسورانه‌اش و توصیه‌هایی برای بازسازی‌کنندگان مشتاق حمام که می‌خواهند فضای خود را جالب، اما نه خیلی طاقت‌فرسا کنند، صحبت کردیم.

شما اشاره کردید که می خواهید حمام مهمان یک حس بوتیک هتلی داشته باشد. آیا مقصدی وجود داشت که از آن الهام گرفتید؟

سارا شرمن ساموئل: من از سفرهایم به پاریس الهام گرفتم – لمس های خاص در یک کافه پاریسی و نقوش کلاسیک طرح شطرنجی.

دیوارکوب بزرگ Allied Maker باورنکردنی است. آیا ویژگی مورد علاقه ای در مورد فضا دارید؟

لمس چوب از دیوارکوب بسیار زیبا است، و لهجه مرمری اطراف آن دیوارکوب آن نقطه کانونی را به ویژگی مورد علاقه من تبدیل می کند.

وقتی بازدیدکنندگان به پایان می‌رسند، همیشه از حمام مهمانان مطمئن می‌شوید که چه مواردی وجود دارد؟

من دوست دارم یک قاف آب صاف شده با لیوان های نوشیدنی، حوله های تازه شسته شده و نمک های حمام را برای خیساندن بگذارم.

من عاشق رنگ پررنگ هستم. برای کسانی که می خواهند چیزی فراتر از خنثی را امتحان کنند، آیا طراحی حمام مهمان را توصیه می کنید؟

من می‌خواستم رنگ خاکستری صحرا را از مجموعه نیمه دست‌ساز خود برجسته کنم (این اولین باری بود که از مجموعه Quarterline خودم استفاده می‌کردم)، و آن را با رنگ مطابقت دادم و از آن در سقف، در و تزئینات استفاده کردم. واقعا جسورانه با این که اتاق مهمان است – از آنجایی که اتاقی نیست که هر روز از آن استفاده می کنید – می توانید کمی جسورتر شده و از طراحی لذت بیشتری ببرید.

برای کسانی که سعی می کنند با حمام مهمان خود کمی سرگرم کننده طراحی شوند، سخنی عاقلانه دارید؟

اطراف یک نقطه کانونی مرکزی برای یک اتاق جالب اما نه فراگیر بسازید.

زیبایی شناسی اتاق را با سه صفت ساده توصیف کنید: جسور، متفکر، جالب.