چگونه می توان ترافیک پا را به فروش دیجیتال تبدیل کرد

چگونه می توان ترافیک پیاده را به فروش دیجیتال ترجمه کرد

به عنوان یک کارآفرین ، حرکت به سمت تجارت الکترونیکی و تحول دیجیتال نباید از شما بگذرد. خبر خوب این است که به عنوان یک صاحب مشاغل آجر و ملات ، می توانید وب سایت خود را به ترافیک پایینی داخل و اطراف فروشگاه خود ارتقا دهید تا به دید آنلاین شما کمک کرده و فروش دیجیتال را افزایش دهید.

شاید بزرگترین مزیت شما این باشد که نیازی به صرف مدت زمان طولانی برای ایجاد روابطی که مردم را به خریدار تبدیل می کند ، ندارید: شما قبلاً این کار را انجام داده اید.

خریدارانی که وارد فروشگاه شما می شوند شما را می شناسند ، به شما اعتماد دارند و به احتمال زیاد از شما خرید خواهند کرد. همچنین ، ترافیک اطراف شما حداقل با تجارت شما آشنا است ، حتی اگر آنها هنوز چیزی از شما نخریده اند.

اکنون این س comesال مطرح می شود: چگونه می توانید ترافیک پای خود را به فروش دیجیتالی بیشتری تبدیل کنید؟

چه وب سایت شما تازه باشد و چه مدتی است که وب سایت خود را اجرا کرده اید ، تکنیک های ارائه شده در این مقاله برای همه آزاد است.

ابتدا بیایید دو نوع اصلی مختلف ترافیک خرده فروشی به همراه مزایا و معایب آنها را بررسی کنیم.

ترافیک پیاده در مقابل ترافیک آنلاین: مزایا و معایب آن چیست

وقتی از ترافیک پیاده صحبت می کنیم ، منظور تعداد افرادی است که وارد فروشگاه شما می شوند و کسانی که در این نزدیکی قدم می زنند. این همیشه معیار مهمی برای موفقیت خرده فروشی بوده است و طبیعتاً هرچه تردد در منطقه بیشتر باشد ، شانس بیشتری برای فروش وجود دارد.

هر نوع ترافیکی مزایا و معایب خود را دارد.

با تردد منظم پیاده ، مزایای آن عبارتند از:

  • به مشاغل این امکان را می دهد که شخصاً مشتریان را ببینند و با آنها تعامل داشته باشند
  • می تواند تبلیغات شفاهی ایجاد کند و به نوبه خود مشتریان را از طریق توصیه ها تکرار کند
  • فروش حضوری را امکان پذیر می کند ، که بسیاری از مصرف کنندگان از آن راحت تر هستند
  • به مشتریان این امکان را می دهد که مستقیماً س questionsالات خود را مطرح کرده و پاسخ های فوری دریافت کنند

با این حال ، ترافیک پیاده نیز معایبی دارد. مهمترین عیب کاهش است. به گفته RetailNext ، ارقام اخیر جمعه سیاه 48 درصد کاهش یافته است ، و این روندی است که احتمالاً با روی آوردن مصرف کنندگان بیشتر به تجارت الکترونیکی ادامه خواهد یافت.

معایب دیگری نیز وجود دارد ، مانند:

  • بستگی به آب و هوا داره تعداد کمتری از خریداران در مورد زمانی که هوا بد است یا گرما بیش از حد شدید است اطلاع ندارند.
  • فروش آجر و ملات در حال کاهش است.

مصرف کنندگانی که از تجارت الکترونیکی استفاده می کنند از راحتی و پیشنهادات ویژه ای که به صورت آنلاین در دسترس است بهره مند می شوند. با این حال ، رشد فروش آنلاین برای صاحبان وب سایت نیز خوب است.

مزایای اصلی ترافیک آنلاین عبارتند از:

  • جریان دائمی بازدیدکنندگان به فروشگاه شما در هر زمان وجود دارد ، حتی زمانی که شما در خواب هستید.
  • دسترسی هدفمند را فراهم می کند.
  • هیچ محدودیت جغرافیایی وجود ندارد.
  • ردیابی به شما امکان می دهد الگوها را مشخص کرده و استراتژی بازاریابی خود را اصلاح کنید.

معایب ترافیک آنلاین عبارتند از:

  • زمان لازم است تا به صورت آنلاین تثبیت شود.
  • وابستگی بیش از حد به فناوری وجود دارد.
  • تغییر الگوریتم ها به این معنی است که می توانید موقعیت خود را در موتورهای جستجو از دست بدهید.
  • ادامه بازدیدکنندگان جدید از فروشگاه شما هزینه بر است.

8 راه برای تبدیل ترافیک پا به فروش دیجیتال

هیچ صاحب مغازه ای نمی تواند از پتانسیل فروش دیجیتال چشم پوشی کند. تجارت الکترونیکی سالها بر بخش خرده فروشی مسلط بوده است و طبق پیش بینی ها این تغییر نخواهد کرد.

بر اساس آمار ، فروش تجارت الکترونیکی احتمالا تا سال 2025 به 563.4 میلیارد دلار می رسد و تجارت آنلاین شما می تواند از این افزایش سود ببرد.

نمودار پیش بینی ترافیک پیاده Statista

1. حضور آنلاین خود را تبلیغ کنید

هر روز مشتریانی وارد فروشگاه شما می شوند. با تبلیغ کانالهای دیجیتالی شما در اطراف فروشگاه ، از وب سایت و حضور شما در رسانه های اجتماعی مطمئن شوید.

هر چند زیاد دیوانه نباشید.

نیازی به بنرهای غول پیکر نیست که روی آنها نوشته شده است “ما را آنلاین پیدا کنید @”. در عوض ، کمی محتاط تر عمل کنید. به عنوان مثال ، می توانید:

  • آدرس وب سایت و صفحات رسانه های اجتماعی خود را به رسیدها اضافه کنید.
  • هنگام بسته بندی کیسه ها ، کارت ویزیت با کد تخفیف را در نظر بگیرید.
  • اطلاعات آنلاین خود را روی هر بسته بندی قرار دهید.
  • پلاک های کوچک را در قفسه های اطراف فروشگاه با اطلاعات آنلاین خود قرار دهید.
  • برای مشاهده علامت های خارجی و در پنجره های خود ، جزئیات را در آگهی های خود تبلیغ کنید.

همچنین ، اگر پیشنهادات اینترنتی خاصی دارید ، آنها را از طریق تبلیغات در فروشگاه و توزیع مطالب تبلیغاتی تبلیغ کنید. انگیزه ای را برای تحریک علاقه اضافه کنید.

2. تبلیغات فقط فروش آنلاین

بسیاری از مردم دو ویژگی مشترک دارند: عاشق معامله هستند و ترس از دست دادن دارند (FOMO). طبق آمار:

  • شصت و نه درصد از هزاره ها FOMO دارند.
  • خانواده های ثروتمندتر بیشتر FOMO را تجربه می کنند.
  • رسانه های اجتماعی نقش مهمی در این زمینه دارند.

FOMO یک تاکتیک روانی اثبات شده برای فروش است. به همین دلیل است که ارائه اقلام فقط به صورت آنلاین یا تخفیف های ویژه می تواند سود م effectiveثری برای کسب و کار شما باشد ، به ویژه هنگامی که در پیشنهادات محدودیت زمانی قید می کنید.

شرکت های تجارت الکترونیکی مانند Sleeknote از این رویکرد استفاده می کنند و باعث ایجاد احساس فوری برای ثبت نام مصرف کنندگان می شوند.

رانندگی پیاده روی توجه داشته باشید براق

یکی دیگر از مزایای این رویکرد این است که خریداران بسیار مشتاق هستند که به دوستان و خانواده های خود در مورد مزایای زیادی که به دست آورده اند ، بگویند. این می تواند به معنای بازدیدکنندگان بیشتر از سیستم عامل های دیجیتال شما باشد.

هنگام انجام این نوع تبلیغات ، حتماً با اعلامیه ها یا کارت های کوچک و یک کد تبلیغاتی ، کلمه را بین مشتریان آفلاین خود پخش کنید تا بتوانید موفقیت کمپین خود را ردیابی کنید.

3. ارائه کدهای تخفیف حمل و نقل رایگان

یکی از معامله گران برای مصرف کنندگان هزینه حمل و نقل است. 82 درصد از خریداران از آنها متنفر هستند و ترجیح می دهند حمل و نقل رایگان با پرداخت سریعتر گزینه ها را افزایش دهند.

برای غلبه بر این مانع ، چرا کد تخفیف ارسال رایگان ارائه نمی دهید؟

هنگامی که مشتریان به وب سایت شما می رسند ، ثبت نام می کنند و ثبت نام می کنند ، تعامل با آنها و ایجاد روابط با ارسال پیشنهادات هدفمند آسان تر می شود. آنها همچنین به مزایای خرید آنلاین پی می برند.

اگر منطقی به نظر می رسد ، می توانید برای سفارشات با ارزش حداقل حمل و نقل رایگان برای سفارشات بعدی اقدام کنید تا مشتریان خود را ترغیب به خرید کنید.

4. برای ایجاد ارتباط در رسانه های اجتماعی مشوق ارائه دهید

گاهی اوقات مشتریان فقط نیاز به یک تکان دادن دارند. آنها ممکن است قصد داشته اند مشاغل شما را در رسانه های اجتماعی بررسی کنند ، اما هنوز به آن توجه نکرده اند.

چه کاری می توانید انجام دهید تا خریداران از شبکه های اجتماعی خود بازدید کنند؟ شما مشوق ایجاد می کنید. آنها می توانند به شکل کوپن ، رایگان ، مسابقه و جوایز باشند.

همچنین اگر مشتری شما صفحات رسانه های اجتماعی خود را با دیگران به اشتراک بگذارد یا یکی از دوستان شما مجبور به ثبت نام در کانال های دیجیتالی شما شود ، می توانید امتیاز یا درصدی را تخفیف دهید.

5. برجسته محصولات منحصر به فرد فقط آنلاین

بیایید فقط برای یک لحظه به FOMO بازگردیم.

مسلماً FOMO کارهای زیادی برای زنده نگه داشتن صنعت خرده فروشی انجام داده است ، به ویژه در مواقع مهم خرید ، مانند جمعه سیاه.

مثال ترافیک پیاده costco

صاحبان فروشگاه های تجارت الکترونیکی اغلب از FOMO برای اطمینان از فروش بیشتر استفاده می کنند و چندین راه دیگر نیز وجود دارد که می توانید از آن در کمپین های بازاریابی خود استفاده کنید.

با ارائه محصولات منحصر به فرد آنلاین ، به مشتریان دلیل می دهید که باید به وب سایت شما مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

با این حال ، FOMO یک نقطه ضعف نیز دارد.

این می تواند منجر به خرید ناگهانی توسط مصرف کنندگان شود. این چیزی نیست که شما یا کسب و کار شما به آن احتیاج دارید: شما مشتریانی را می خواهید که به دنبال موارد بیشتر هستند.

همچنین ، ممکن است برای تجربه کلی مشتری مضر باشد ، بنابراین از این استراتژی با احتیاط استفاده کنید.

6. تبلیغات متقابل با سایر صاحبان فروشگاه

اگر یک فروشگاه محلی دیگر محصولی دارد که مکمل محصول شما است ، ممکن است تبلیغات متقابل محصولات/خدمات یکدیگر سودمند باشد.

به عنوان مثال ، یک فروشگاه ارگانیک که غذاهای مغذی و محصولات طبیعی مراقبت از پوست را می فروشد ، می تواند با یک سالن زیبایی محلی یا یک باشگاه بدنسازی جفت شود.

شما پیشنهادات آنلاین و بسترهای دیجیتالی آنها را در فروشگاه خود تبلیغ می کنید و آنها نیز در محل خود همین کار را انجام می دهند.

شاید این کار را یک قدم جلوتر بردارید و با سایر صاحبان فروشگاه های محلی همکاری کنید تا یک کوپن مارک دار با جزئیات آنلاین مشاغل محلی ایجاد کنید.

این رویکرد می تواند به دامنه وسیع تری از ترافیک پا برسد ، به طور بالقوه منجر به بازدید بیشتر وب سایت شما و افزایش فروش دیجیتال شود.

7. از رویدادهای داخل فروشگاه استفاده کنید

تبلیغات در فروشگاه سالهاست که وجود دارد و جزء اصلی بازاریابی خرده فروشی است. هدف از تبلیغات در فروشگاه این است:

  • افزایش ترافیک مشتریان
  • افزایش آگاهی از نام تجاری
  • ایجاد آگاهی برای محصولات جدید
  • مردم را وادار به صحبت کنید

با ایجاد سر و صدا ، تبلیغات در فروشگاه باعث جلب توجه مشتریان عادی و احتمالاً رهگذران می شود.

این رویدادها به مصرف کنندگان این فرصت را می دهد که از یک فروشگاه دیدن کنند ، محصولات را بررسی کرده و با شما آشنا شوند. آنها همچنین به شما این فرصت را می دهند که کانال های آنلاین خود را تبلیغ کرده و مطالب تبلیغاتی را که افراد را به وب سایت شما هدایت می کند ، ارائه دهید.

علاوه بر این ، تبلیغات در فروشگاه به دهان به دهان کمک می کند ، وفاداری مشتری را ایجاد می کند و همچنین در مورد سبک رویداد انعطاف پذیری دارید.

بسته به آنچه می خواهید به آن برسید ، ارتقاء شما می تواند موارد زیر باشد:

  • آموزشی
  • مجلل
  • تجربی
  • با موضوع تعطیلات

از طرف دیگر ، می توانید از رویکرد Ikea استفاده کرده و یک رویداد دوستانه ایجاد کنید. Ikea از مردم خواسته است تا صفحه فیس بوک خود را “لایک” کنند در صورتی که می خواهند به پیشنهادات ویژه ای که فقط برای شرکت کنندگانی که دوست خود را با خود داشته اند دسترسی داشته باشند ، دسترسی پیدا کنند.

شما می توانید از چنین رویدادهایی برای تبلیغ فروشگاه خود به روش های دیگر نیز استفاده کنید. به عنوان مثال ، می توانید بازدیدکنندگان را به گرفتن عکس یا فیلم دعوت کرده و آنها را در کانال های دیجیتالی خود به اشتراک بگذارید تا نام تجاری خود را به صورت آنلاین بیشتر تبلیغ کنید.

۸- بروشورها را به اشتراک بگذارید

گسترده تر بروید و بیشترین استفاده را از ترافیک پیاده خارج از درب خود ببرید. بروشورها یکی از قدیمی ترین انواع تبلیغات هستند و هنوز هم کار می کنند.

آگهی هایی را به رهگذران بدهید که معاملات ویژه شما و محصولات فقط اینترنتی را به رهگذران نشان می دهد. با این حال ، قبل از انجام این کار ، مطمئن شوید که آیا مجاز است یا خیر.

سپس می توانید از این فرصت به عنوان فرصتی برای معرفی خود به مشتریان احتمالی استفاده کنید و در مورد تجارت خود و مزایای خرید آنلاین از آنها به آنها بگویید.

همچنین می توانید:

  • آگهی ها را به تخته های انجمن محلی سنجاق کنید
  • در ویترین فروشگاه خود تبلیغ کنید
  • تعدادی آگهی روی پیشخوان خود نگه دارید تا خریداران آن را تهیه کنند
  • آگهی ها را در کیسه های مواد غذایی مشتری خود قرار دهید

سرانجام ، به هر کسی که ثبت نام کرده است تخفیف دهید و شامل یک کد برای استفاده افراد شود تا بتوانید موفقیت را ردیابی کنید.

سوالات متداول در مورد تردد پا

چگونه می توانم از وب سایت خود برای ترافیک بیشتر استفاده کنم؟

می توانید از وب سایت خود برای جذب ترافیک اضافی برای رونق بیشتر تجارت استفاده کنید. دعوت از مردم برای خرید آنلاین و تحویل گرفتن از فروشگاه ، ارائه کوپن های قابل خرید در فروشگاه و ارائه مبادلات و بازگشت در فروشگاه را در نظر بگیرید.

بهترین راه برای ردیابی موفقیت کمپین های من چیست؟

می توانید به هر برگه ، کارت یا سایر مطالب تبلیغاتی که ارائه می دهید کد اضافه کنید یا از مشتریان بپرسید که چگونه هنگام ثبت نام آنلاین شما را پیدا کرده اند.

چگونه می توانم ترافیک پای خود را بصورت آفلاین بهبود دهم؟

با استفاده از علائم راهنما ، معرفی برنامه وفاداری ، بازاریابی و رسانه های اجتماعی. با این حال ، به یاد داشته باشید که این تاکتیک ها زمان می برد ، بنابراین ممکن است ترافیک پای شما را بلافاصله افزایش ندهد.

ترافیک پیاده چگونه فروش را افزایش می دهد؟

هرچه تعداد پیاده روی بیشتری داشته باشید ، فرصت تعامل و فروش بیشتر است و به افزایش درآمد شما کمک می کند.

نتیجه گیری ترافیک پیاده

به عنوان صاحب یک فروشگاه ، شما در موقعیت منحصر به فردی هستید که شروع به ارسال مستقیم مشتریان به وب سایت خود می کنید تا فروش دیجیتالی خود را افزایش دهید.

نیازی به اتکا به این نیست که آنها به طور اتفاقی شما را پیدا کرده اند و نیازی نیست که برای اعتمادسازی وقت زیادی صرف کنید زیرا این خریداران شما را از قبل می شناسند.

این به شما فرصتی عالی می دهد تا وب سایت خود را به طور فعال در زمینه ترافیک داخلی و اطراف فروشگاه خود فعال کنید.

استراتژی های زیادی وجود دارد که می توانید برای این کار استفاده کنید. به عنوان مثال ، ارائه مشوق هایی برای جذب مصرف کنندگان برای ثبت نام در کانال های اجتماعی شما ، برگزاری تبلیغات در فروشگاه برای برجسته کردن محصولات فقط آنلاین و برگزاری تظاهرات ، و تبلیغ فروشگاه خود بر روی مواد بسته بندی و رسیدهای شما.

آیا شما صاحب فروشگاه هستید؟ چگونه می توانید تردد پای خود را در اینترنت پیدا کنید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید چگونه نمایندگی من می تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما

  • سئو – باز کردن حجم زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوندها را جذب می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه های پولی – استراتژی های م paidثر پولی با ROI روشن.

رزرو تماس