کرم ضد چروک چیست؟

این ماده داخل منافذ پوست نفوذ میکند، انعطاف آن را افزایش میدهد و مانع کش آمدن پوست میشود. استفاده از کرمهای ضد چروک پیش از آسیب رسیدن به پوست توصیه میشود. توصیه: بعد از چند ماه استفاده از یک محصول ضد چروک، کرم خود را تغییر دهید. پیش از هر چیز جنس پوست خود را بشناسید و با توجه به آن کرم ضد چروک مناسب را انتخاب کنید تا تعادل سطح چربی پوست بر هم نریزد. برای استفاده از هر نوع کرمی مخصوصا برای پوست صورت،لازم است که ابتدا نوع پوست خود و میزان حساس بودن آن را بشناسید. ویتامینهای E و C و A نیز در بیشتر این کرمها وجود دارند، هر چند که درباره پایداری این مواد در محیط و یا پس از تماس آن با پوست بحثهای فراوانی وجود دارد.

پوست خشک مستعد پیری زودرس است، بنابراین باید به طور مرتب آن را مرطوب نگه دارید و چنانچه تمایل به استفاده از این کرم دارید، نوعی را انتخاب کنید که چربی بیشتری دارد. کنترل رادیکالهای آزاد اهمیت زیادی در زنده نگه داشتن سلولها دارد. برای افرادی با پوست خشک از اوایل ۲۰ سالگی و در صورت داشتن پوستی چرب از سن ۳۰ به بعد، محصولات ضد چروک را میتوان به کار برد.

پوست اطراف چشم بسیار نازک و حساس است، اگر میخواهید چنین محصولاتی را روی پوست خود به کار ببرید، حتما کرم مناسب دور چشم را به طور جداگانه تهیه کنید. پوست دور چشم بسیار حساس است با خرید کرم ضد چروک دور چشم میتوانید این ناحیه را مرطوبتر نگهدارید و از به وجود آمدن چینوچروک مخصوصاً گوشههای بیرونی چشم جلوگیری کنید. خوشبختانه امروزه انواع شیوههای درمانی برای پیشگیری از آسیب به پوست وجود دارند که با رعایت آنها روند پیری پوست به تآخیر میافتد. پوست بدن، خود را با شرایط جدید تطبیق میدهد و بعد از مدت طولانی ممکن است نسبت به محصولات واکنشی خنثی داشته باشد.

مرطوب کردن پوست میتواند نقش بسیار زیادی در جلوگیری از پیری زودرس پوست داشته باشد. اگر از پوست لطیف صورت مراقبت نشود بازسازی پوست بسیار مشکل خواهد بود ساختار پوست به مرور زمان تغییر کرده و این فرایند بعلاوه عوامل زیست محیطی و استرس ، اشعه نور خورشید و عدم مراقبت صحیح باعث تسریع روند پیری پوست می شود. ساختار پیچیده پوست انسان به طور مداوم در حال تغییر و دگرگونی بوده و تغییرات ظاهری آن به طور مشخصی با افزایش سن قابل مشاهده می باشد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کرم ضد چروک باله آ بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.