کره قهوه ای بوربون سیب ترد بهترین دسر پاییزی است

در این دنیا دو نوع انسان وجود دارد. کسانی که در پایان تابستان عزاداری می کنند و کسانی که شادی می کنند ، من دومی هستم. به محض اینکه نسیمی خنک روی موهایم پیچید ، من پیراهن کتانی را با ژاکت های نرم و دنج خرید و فروش می کنم. آشپزی من به سختی تغییر می کند – اگرچه فصلی است ، من هنوز در تمام طول سال نان و کیک و پای می پزم. اما مواردی وجود دارد که برای فصل باشکوه پاییز ذخیره می شود ، مانند این کره قهوه ای بوربون سیب ترد.

این اولین سالی بود که برای سیب چیدن رفتم. باغ های خیره کننده در آستین مرا به یاد زمین های کشاورزی خشک در جنوب ایتالیا می اندازد. ردیف ها و ردیف هایی از انواع سیب که التماس می کنند در خانه کنده شوند و میل شوند. Gala و Honeycrisp شیرین هستند و شکل خود را حفظ می کنند که به معنی بافت عالی است ، و این بدان معناست که دسر شما به یک توده ماش تبدیل نمی شود. مکینتاش و مادربزرگ اسمیت این بافت ضخیم کلاسیک را به همراه طعم تارت به آن می دهند. هنگام پختن با سیب ، همیشه انواع شیرینی و ترش و همچنین آنهایی که در خورش شربت ذوب می شوند و آنهایی که لقمه خود را حفظ می کنند ، مخلوط می کنم. چه کسی بهترین های هر دو جهان را نمی خواهد؟

من دوست دارم به ترش متمایل شوم و با بافت زیادی شربت کنم. به همین دلیل است که من به Granny Smiths و Pink Ladies/Gala با نسبت 2: 1 می روم. همچنین مهم است که اندازه سیب های خود را در نظر داشته باشید: آنهایی که شکسته می شوند ، من تمایل دارم تکه های بزرگتر را ببرم و آنهایی که شکل خود را حفظ می کنند ، کمی کوچکتر برش می دهم. تنوع در اندازه ها همچنین احساس دهان عالی را ایجاد می کند. این دستور به این گونه ها توجه می کند و زمان پخت بر محصول نهایی تأثیر نمی گذارد. زمانی که تزیینات شما تمام شود ، زمانی که رویه آن قهوه ای طلایی شود و پر شدن آن به طرفین حباب بزند ، خواهید فهمید.

اپل ترد یک درمان سالانه است – هنگامی که اصول اولیه را بدست آوردید ، ساخت و سفارشی سازی آن بسیار آسان است. من غالباً انواع توت های یخ زده را برای تارت بیشتر و رنگ آمیزی اضافه می کنم. این دستور کره قهوه ای بوربون سیب ترد ، دسر آزمایش شده و واقعی من است ، کلاسیک پاییزی که به درستی از گذر از هوای گرم به سرد استقبال می کند. برای نوشیدنی های بدون الکل ، خوش آمدید که بوربن را حذف کنید ، اگرچه هنگام پخت الکل پخته می شود. آنجا برای افزودن عطر و بوی شیرین مانند عسل وجود دارد. کره قهوه ای هرچند من آن را حذف نمی کنم. سیب ، جو دوسر و دارچین را ستایش می کند و به سیر شدن و مشخصات زیبا از کره قهوه ای تفت داده شده آجیل می افزاید. این دسر دارای کمتر از 10 ماده است و باید برای یک پروژه پخت شنبه ساده و یا برای میز دسر تعطیلات خود امتحان کنید.