5 نکته بازاریابی ایمیلی برای متمایز شدن از جمعیت

ایمیل های بیشتر و بیشتری به صندوق ورودی می رسند. برای اطمینان از اینکه ایمیل های شما با هم ترکیب نمی شوند ، در اینجا پنج راه وجود دارد که می توانید آنها را برجسته کنید.

امسال سال ارسال ایمیل است. یا حداقل باید چنین باشد: یک شرکت تحقیقاتی پیش بینی کرده است که امسال 225.3 میلیارد ایمیل هر روز ارسال می شود – که نسبت به سال های قبل پنج درصد افزایش یافته است.

و دلیلی برای این افزایش ارسال وجود دارد: ما عاشق ایمیل هستیم.

در حقیقت ، 72 درصد از مصرف کنندگان می گویند ایمیل ها انتخاب اول آنها در ارتباطات تجاری هستند. و مشاغلی که از بازاریابی ایمیلی استفاده می کنند ، بازده مالی هنگفتی دارند.

اگرچه این می تواند برای رشد تجارت شما عالی باشد ، اما می تواند به بزرگترین چالش شما تبدیل شود.

با افزایش ایمیل ها به صندوق ورودی ، استراتژی بازاریابی ایمیل شما باید از رقبا بالاتر برود تا توجه مشترکان شما را جلب کند.

برای اطمینان از اینکه ایمیل های شما با هم ترکیب نمی شوند ، در اینجا پنج نکته بازاریابی ایمیل وجود دارد که می توانید از آنها برای برجسته کردن ایمیل های خود نسبت به بقیه استفاده کنید.

نکته شماره 1: از ایمیل های تعاملی برای جذب مشترکین استفاده کنید

وقتی اکثر افراد ظاهر یک وب سایت را با یک ایمیل مقایسه می کنند ، احتمالاً می گویند که وب سایت از نظر بصری جالب تر است. با عناصر متحرک و محتوای قابل کلیک ، وب سایت ها از نظر بصری جذاب تر هستند.

با این حال ، ارائه دهندگان خدمات اینترنتی اصلی (ISP) مانند Gmail از ایمیل های تعاملی پشتیبانی می کنند.

ایمیل های تعاملی شامل عنصر (عناصری) هستند که مشترکین می توانند با آنها تعامل داشته باشند و با آنها تعامل داشته باشند. به طور معمول ، این بدان معناست که یک عنصر در نتیجه کلیک یا تایپ چیزی تغییر می کند.

چند دلیل وجود دارد که چرا ایمیل های تعاملی نقش بیشتری در استراتژی شما بازی می کنند:

  1. بیشتر شرکت های ایمیل شروع به حمایت از استانداردهای کدگذاری می کنند که به عناصر تعاملی در ایمیل اجازه می دهد.
  2. اگر از ایمیل های تعاملی استفاده شود ، می تواند میزان تعامل با ایمیل و نرخ کلیک را افزایش دهد.

در ایمیل زیر ، یک چرخ فلک تعاملی ایجاد کردیم که به مشترکان اجازه می داد تا بر روی سه تصویر موجود در ایمیل کلیک کنند:

مثال بازاریابی ایمیلی با استفاده از ویژگی چرخ فلک

این چرخ فلک به ما اجازه داد تا سه تصویر را در یک فضا قرار دهیم ، به جای اینکه آن تصاویر را از بالا به پایین روی هم قرار دهیم یا بر GIF تکیه کنیم.

در حالی که GIF با نمایش هر سه تصویر در یک فضا به طور مشابه در سطح بصری عمل می کرد ، چرخ فلک کلیک و تعامل کاربر را تشویق می کرد که GIF انجام نمی داد.

با این حال ، در حالی که من عاشق ایمیل های تعاملی هستم ، از ساختن آنها فقط برای ایجاد چیزی جالب توجه می کنم.

ایجاد یک عنصر تعاملی به زمان و دانش کدنویسی نیاز دارد و توسط همه سرویس گیرندگان ایمیل پشتیبانی نمی شود. بنابراین اگر قصد دارید از یک عنصر تعاملی استفاده کنید ، باید مطمئن باشید که قبل از صرف زمان برای ایجاد آن ، تأثیر مثبتی بر میزان مشارکت و کلیک شما خواهد داشت.

اقدام به: اگر می دانید چگونه با CSS و HTML کدگذاری کنید ، از این دستورالعمل ها استفاده کنید و یک چرخ فلک مشابه برای یکی از ایمیل های خود ایجاد کنید.

نکته شماره 2: ایمیل هایی ایجاد کنید که اسکن و خواندن آنها آسان باشد

همانطور که مشاغل ایمیل های بیشتری به مشترکان ارسال می کنند ، در نهایت با رقابت بیشتری روبرو خواهید شد. و این فقط یک معنی دارد: باز کردن و کلیک کردن ایمیل های شما بسیار دشوارتر خواهد بود.

برای از بین بردن هرج و مرج و فوراً جلب توجه خوانندگان و حفظ آنها ، ایمیل های شما باید به راحتی قابل خواندن و اسکن شوند.

یک ایمیل قابل اسکن به مشترکان شلوغ شما اجازه می دهد اطلاعات مهم مورد نیاز خود را سریعتر دریافت کنند. بنابراین به جای باز کردن یک ایمیل ، مشاهده یک متن بزرگ و ارسال ایمیل شما به پوشه حذف شده ، آنها می خوانند و کلیک می کنند.

چند تاکتیک وجود دارد که می توانید برای اسکن شدن بیشتر ایمیل های خود استفاده کنید:

  • سعی کنید از عناوین توصیفی و/یا جالب برای خلاصه کردن سریع نقطه نظرات خود استفاده کنید.
  • با نوشتن پاراگراف ها و جملات کوتاه توجه مشترک خود را جلب کنید.
  • برای جدا کردن تکه های متن ، از تصاویر و فضای سفید مناسب استفاده کنید.

برای ایمیل زیر ، Hotel Tonight از سه عنوان متفاوت در اندازه های مختلف استفاده می کند که از توصیفی تا جالب متفاوت است:

مثال ایمیل که سه عنوان مختلف را نشان می دهد

در حالی که عنوان اصلی “عکس ، لطفا” جذاب و سرگرم کننده است ، زیر عنوان های زیر توصیفی هستند. این ترکیب توجه خواننده را به خود جلب می کند و سپس به سرعت به آنها زمینه می دهد.

علاوه بر این ، با نوشتن جملات کوتاه و جدا کردن پاراگراف ها از تصاویر ، آنها قادر به ایجاد یک ایمیل آسان برای خواندن هستند.

اقدام به: در ایمیل بعدی خود ، از عناوین توصیفی یا جالب برای تجزیه بخش های محتوا ، نوشتن پاراگراف ها و جملات کوتاه استفاده کنید. برای تجزیه بخشهای بزرگ متن ، حتماً فضای خالی داشته باشید.

نکته شماره 3: ایمیل های خود را با محتوای پویا شخصی کنید

بیایید با نکته 3 بازاریابی ایمیلی شخصی شویم. ایمیل های شخصی شده است.

ایمیل های شخصی شده 29 درصد نرخ باز شدن منحصر به فرد و 41 درصد نرخ کلیک بیشتر را دریافت می کنند.

در حالی که تقسیم بندی یکی از بهترین روش ها برای سفارشی سازی ایمیل های شما برای مشترک است ، روش های دیگری نیز وجود دارد که می توانید امتحان کنید.

یکی از روش هایی که من و سایر طرفداران ایمیل از آن استفاده می کنیم ، محتوای پویای ایمیل است.

با یک ایمیل پویا ، محتوا برای هر مشترک براساس داده های شما در مورد آن مشترک شخصی سازی می شود.

به عنوان مثال ، در ایمیل زیر ، Grammarly یک ایمیل پویا ایجاد کرد که به مشترکین نحوه استفاده از خدمات را نشان می دهد:

مثال ایمیل با استفاده از محتوای پویا

شماره های موجود در ایمیل مختص هر مشترکی است که آن را دریافت کرده است. با استفاده از محتوای پویا مانند این ، مشترک می تواند یک عکس فوری شخصی از اطلاعات حساب خود دریافت کند.

اقدام به: به راحتی می توانید محتوای پویای اولیه را در AWeber با زمینه های سفارشی ایجاد کنید. برای انجام این کار ، یک فرم ثبت نام یا صفحه فرود ایجاد کنید که از مشترکان شما اطلاعات شخصی فراتر از نام و نام خانوادگی آنها را بخواهد. سپس ، از فیلدهای سفارشی در ایمیل خود برای جلب اطلاعات شخصی برای هر مشترک استفاده کنید.

نکته 4: دعوت به عمل خود را در بالای ایمیل خود قرار دهید

پیشتر توضیح دادم که چگونه ایمیل های قابل اسکن و خواندن ، تعامل ایمیل را افزایش می دهد. اما قرار دادن دکمه فراخوان شما به همان اندازه ممکن است تأثیرگذار باشد.

چند سال پیش ، تیم AWeber چند آزمایش ایمیل انجام داد تا بفهمد چه چیزی یک ایمیل کامل را تشکیل می دهد. یکی از آزمایشاتی که ما انجام دادیم ، قرار دادن دکمه فراخوانی برای اقدام (CTA) بود.

ما دو ایمیل یکسان با یک تفاوت کوچک ایجاد کردیم: در یک ایمیل دکمه CTA در بالا و در ایمیل دیگر ، دکمه در پایین قرار داشت.

نسخه 1:

دعوت به عمل در بالای ایمیل

نسخه 2:

دعوت به عمل در پایین ایمیل

در ایمیلی که دکمه را در بالا قرار دادیم ، بیش از a را مشاهده کردیم 50 درصد افزایش یافته است در کلیک ها ما به آزمایش این قسمت بالای دکمه ایمیل در سایر ایمیل ها ادامه دادیم و به طور مداوم کلیک های بیشتری دریافت می کرد.

اقدام به: به راحتی می توانید این بینش را در ایمیل های خود اعمال کنید تا نرخ کلیک خود را افزایش دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که CTA خود را به بالای ایمیل خود منتقل کنید. شما فقط می خواهید تأیید کنید که مخاطبان ایمیل شما به همان شیوه ای پاسخ می دهند که ما پاسخ دادیم.

نکته شماره 5: ایمیل خوش آمد گویی خود را خودکار کنید

نرخ تبدیل شرکت هایی که از اتوماسیون استفاده می کنند 53 درصد بیشتر از آنهایی است که از اتوماسیون استفاده نمی کنند.

اگرچه ایمیل های خودکار یک تاکتیک جدید نیستند ، اما ما متوجه شده ایم که بسیاری از مشاغل از آنها استفاده نمی کنند (علیرغم تأثیر آنها). در حقیقت ، در یک نظرسنجی اخیر که ما بر روی بیش از 1500 کسب و کار کوچک انجام دادیم ، متوجه شدیم که 65 درصد مردم به هیچ وجه از اتوماسیون ایمیل استفاده نمی کنند.

بنابراین اگر هنوز از اتوماسیون ایمیل استفاده نکرده اید ، اکنون زمان خوبی برای شروع است. و ایمیل های خوش آمدید مکانی عالی برای شروع است.

وقتی مشترک شما در لیست ایمیل شما ثبت نام می کند ، از محتوایی که از شما دریافت می کند هیجان زده است. ایمیل خوش آمد گویی شما با ارائه محتوا فوراً از این هیجان استفاده می کند.

یک ایمیل خوش آمد گویی عالی می تواند مشترکین را ترغیب کند که بیشتر درگیر شوند و اشتراک کمتری را لغو کنند. و ممکن است یکی از بهترین ایمیل ها در زرادخانه اتوماسیون شما باشد.

به عنوان مثال ، من یک ایمیل خوش آمد گویی خودکار برای یک کمپین ایمیل ایجاد کردم که مشترکین بلافاصله پس از ثبت نام دریافت می کنند:

نمونه ای از ایمیل خوش آمد گویی
screen-shot-2016-12-30-at-12-57-10-pm

از آنجا که افراد بلافاصله وقتی از کلاس هیجان زده بودند ایمیل را دریافت کردند ، ما یک ایمیل شگفت انگیز دریافت کردیم نرخ باز 90 درصد و نرخ کلیک 45 درصد

اقدام به: اگر لیستی از ایمیل دارید که ایمیل خوش آمد گویی خودکار برای مشترکین ندارد ، همین امروز یک ایمیل ایجاد کنید. ممکن است از نرخ باز و کلیک که مشاهده می کنید شگفت زده شوید!

حالا نوبت شماست که آن را با ایمیل بکشید

این نکات بازاریابی ایمیلی فرصت های خوبی را برای جلب مشترکین شما با ایمیل های جالب ، زیبا و خوش نوشتار ارائه می دهد.

بنابراین چگونه از این نکات برای بهبود بازاریابی ایمیلی خود استفاده خواهید کرد؟

برو و ایمیل بزن دوست من. کسب و کار شما از شما تشکر خواهد کرد.


این پست توسط لیز ویلتز با مشارکت شان تینی نوشته شده است.