توسط کالی مور 18 آوریل 2023
Psst. سلام. فراموش کردی که روز مادر نزدیک است؟
اگر قلبتان به گلویتان پرید، قدرت فصل روز مادر را می دانید. این روز در تقویم است که هیچ کس نمی خواهد فراموش کند.
و مردم آن را فراموش نمی کنند. روز مادر در سال 2022 شاهد رکورد 31.6 میلیارد دلار هزینه اضافی بود. این یکی از کم ارزش ترین فصل های فروش سال است.
آیا می خواهید از فصل ایمیل روز مادر بهترین استفاده را ببرید، اما نمی دانید چگونه؟ برای انجام آن نیازی نیست در یک بازار خاص باشید. در اینجا ایده های ما برای آغشته به خبرنامه شما با آن فوریتی که به شما ارائه کردیم، آمده است:
در بازه زمانی محدود بازی کنید
روز مادر خیلی از ما را پنهان می کند. سپس، به همان سرعت، از بین رفت. نه «جمعه سیاه» برای روز مادر وجود دارد، نه «دوشنبه سایبری». ناگهانی است – فقط یک روز.
و این برای خبرنامه ها عالی است. در هر کمپین روز مادر کمبودی از قبل تعبیه شده است: یک پیشنهاد با زمان محدود.
همانطور که در الهامات ایمیل بهاری ما می بینید، بهار در حال حاضر مملو از این فرصت ها است. و فوریت در مورد روز مادر کاملاً با خطوط موضوعی با فوریت روز مادر مطابقت دارد که نشان می دهد زمان در حال اتمام است.
طبق یک نظرسنجی، حدود یک چهارم پاسخ دهندگان روز مادر را فراموش می کنند. لحظه ای از “اوه، اوه” وجود دارد که وقتی اولین کسی هستید که آن را مطرح می کنید به ذهن هر گیرنده ای وارد می شود. با پیشنهادات محدود زمانی از این قدرت به نفع خود استفاده کنید.
به عنوان مثال، ایمیل روز مادر Postable به گیرندگان خود می گوید: کارت خود را هم اکنون برنامه ریزی کنید تا فراموش نکنید. فقط یک جمله مانند این لازم است تا به آرامی به مردم یادآوری کند که روزی وجود دارد که نمی خواهند از دست بدهند.
از GIF های فصلی لذت ببرید
همه ما عاشق یک GIF خوب هستیم. اما چیزی در مورد روز مادر وجود دارد که از پاستیل های روشن درخواست می کند (به هر حال، بهار است).
همچنین تعطیلاتی است که نیاز به چیزی بصری برای افزودن به ارتباط بین خبرنامه و خوانندگان شما دارد. فقط رنگ های روشن را نشان ندهید. به مردم نشان دهید و مادران زندگی خود را به ما یادآوری کنید.
عناصر بصری مانند این می توانند پیام شما را بسیار جذاب تر کنند.
مثلاً تصور کنید در حال نوشتن یک مقاله هستید. آیا میدانستید که مقالاتی که عناصر بصری دارند 94 درصد بیشتر از مقالاتی که این عناصر را ندارند، جذب و بازدید از صفحه دریافت میکنند؟
برای تثبیت روز مادر، مطمئن شوید که از عناصر بصری مانند GIF استفاده می کنید تا پیام های خود را زنده کنید و مردم را در حال و هوای روز مادر قرار دهید.
آن را روشن نگه دارید
بالاخره روز مادر است! غم انگیز نیست. قرار است جشن سرگرم کننده ای برای مادران زندگی ما باشد. لحن ایمیل های شما باید منعکس کننده آن باشد.
در اینجا نحوه انجام این کار The Mother of All Wine آمده است. برای شروع، آنها لحن سرگرم کننده ای به خود گرفتند. “گل ها را فراموش کنید” – این یک تغییر فوری است.
اما به آن CTA توجه داشته باشید. این «امروز بخر» یا «از کد تخفیف خود استفاده کنید» نیست. اینها خوب کار می کنند، اما هنوز اندکی از آن روز مادر را کم دارند ادویه.
در عوض، CTA عبارت است از «شراب مامان را بگیر». ساده، سرراست و کمی گستاخ. لحن عالی برای ضربه زدن به ایمیل های روز مادر شما.
خطوط موضوع روز مادر خود را بچسبانید
خطوط موضوعی چقدر مهم هستند هر روز هفته؟ در نظر بگیرید که 47 درصد از مردم ایمیلی را تنها بر اساس موضوع باز می کنند. این تنها جمله ای است که می تواند پیشنهاد روز مادر شما را ایجاد کند یا شکست دهد.
- از خطوط موضوعی «مورد جمله» استفاده کنید. گذشته از همه اینها، اگر هر کلمهای را با حروف بزرگ بنویسید، مکالمه کمتری خواهد داشت. اما جمله ای مانند این در صندوق ورودی شما طبیعی تر به نظر می رسد – که برای روز مادر عالی است.
- تعطیلات را در اولویت قرار دهید. برای مثال، Lush از «Something Wicked this way come» استفاده کرد، زیرا برای هالووین مناسب بود. اطمینان حاصل کنید که کلمات حیاتی مانند روز مادر را وارد کرده اید – یا به مشتری یادآوری کنید که چیزی برای “مادر” انتخاب کند تا آن را معمولی نگه دارید.
- مشخص کنید. 15 درصد تخفیف ارائه می دهید؟ برای شما نگویید “ما تخفیف روز مادر داریم”. اعداد دقیق نشان دهنده یک فوریت است: برای خواندن این ایمیل اینجا را کلیک کنید، زیرا یک تخفیف دقیق در حال حاضر در انتظار شما است.
خطوط موضوع روز مادر می توانند این حیطه را اجرا کنند:
کد تخفیف 15 درصدی روز مادر شما در داخل منتظر است تبلیغات را در درجه اول قرار می دهد و یک پیشنهاد خاص را مشخص می کند.
مامانت واقعا نمیخواد فراموش کنی… با لحن معمولی و ملایم، فتنه ای ایجاد می کند.
هر چیزی را که انتخاب میکنید، مطمئن شوید که قابل اجرا است، تعطیلات را برجسته میکند، و به این نکته اشاره میکند که زمان رو به اتمام است.
فروش فصلی ایجاد کنید
راه دیگر برای پخت کمبود و فوریت در کیک، ایجاد یک کمپین ایمیلی روز مادر است. اما اگر یک فروش فصلی ایجاد کنید، لازم نیست یادآور شفاهی اضافه کنید. همه می دانند روز مادر فقط یک روز طول می کشد. به محض اینکه دوشنبه بعد از آن رسید، فروش تمام می شود.
برای فشار دادن فوریت در اینجا لازم نیست یک فروش سخت ایجاد کنید. این است قبلا، پیش از این آنجا. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پیشنهاد منحصر به فرد ایجاد کنید.
اگر فروش روز مادر را ایجاد کنید، مشترکان خبرنامه شما به طور خودکار چند چیز را در مورد آن می دانند. آنها می دانند که به زودی تمام می شود.
و مهمتر از آن، آنها این را خواهند دانست خاص فروش فقط یک بار در سال انجام می شود.
برای فروش واقعی خانه، یک کد هدیه منحصر به فرد روز مادر ایجاد کنید. مشتریان می دانند که هر کد مربوط به روز مادر دارد به زودی منقضی شود
برای مثال، بیایید این ایمیل را از نانیت بگیریم. آنها یک کد تخفیف 15٪ با یک کد غیرقابل اشتباه ایجاد کردند: MAMA. جای تعجب نیست که آیا این کد محدود به فصل روز مادر است یا خیر.
همپوشانی ها را با بازار هدف و تعطیلات برجسته کنید
همه خبرنامه ها یا انجمن های آنلاین به طور منظم با روز مادر همپوشانی ندارند. اما اگر وجود دارد است با همپوشانی طبیعی، می توانید یک پیشنهاد روز مادر بسازید که به طور طبیعی دنبال کنندگان بیشتری را جذب کند.
مثالی مانند اما جانسون را در نظر بگیرید. خبرنامه او، Wealthy Single Mommy، روز مادر همپوشانی آشکاری داشت.
بخش اعظم موفقیت او از یک آهنربای سربی قدرتمند به نام راهنما به دست آمد 15 قدم برای شکوفایی به عنوان یک مادر مجرد.
تصور اینکه چگونه یک آهنربای سرب منحصر به فرد با مضمون روز مادر ممکن است به خبرنامه شما در تعداد مشترکین رونق بخشد، سخت نیست.
اگر آن همپوشانیهای طبیعی را دارید، آنها را به پیشنهادات امسال خود گره بزنید.
یک ثبت نام فصلی قانع کننده ایجاد کنید
در حالی که روز مادر یک فرصت منحصر به فرد است، به این معنا نیست که شما باید کل حضور وب خود را اصلاح کنید.
به عنوان مثال، می توانید از روز مادر برای اصلاح فرم های ثبت نام ایمیل خود استفاده کنید. اما لزوماً مجبور نیستید آنها را ایجاد کنید پارچه کامل، یا
میتوانید یک پاپآپ وبسایتی اضافه کنید که فقط برای چند روز در روز مادر دوام میآورد. اگر از استفاده از پنجرههای بازشو احتیاط میکنید، این وعده را به خاطر بسپارید: این فقط در روز مادر است.
شما همچنین می توانید یک عنوان منحصر به فرد برای یک وعده فصلی اضافه کنید. برای مثال، Cat’s Meow Village وعده «21 روز دودل، انحراف و لذت» را می دهد. عددی مانند 21 یک تقویم واضح از آنچه دنبال کنندگان شما می توانند انتظار داشته باشند ایجاد می کند.
کمپینهای ایمیل روز مادر، مگنتهای سرب و فرمهای ثبتنام را با پیشنهادی مشابه تنظیم کنید. اگر مردم شروع به ثبت نام کنند، نباید تعجب کنید.
از روز مادر حداکثر استفاده را ببرید
اگر بتوانید از فصل برای تعیین یک بازه زمانی محدود برای یک پیشنهاد جدید و قانع کننده استفاده کنید، می توانید انتظار تعامل بیشتری را داشته باشید. اگر شما همپوشانی بین جامعه خود و هدف این تعطیلات را برجسته کنید، همینطور است.
اما فراموش نکنید که از همه این فرصت ها نیز استفاده کنید. ایمیل خود را با AWeber خودکار کنید تا کمپین ایمیلی روز مادر را به موقع ارسال کنید و مطمئن شوید که از این تعطیلات بیشترین بهره را خواهید برد.