7 ابزار هوش مصنوعی برای مدیریت صندوق پستی ایمیل

7 ابزار هوش مصنوعی برای مدیریت صندوق پستی ایمیل

اگر در دریایی از ایمیل غرق شده اید ، مدیریت صندوق ورودی ایمیل ممکن است پاسخگو باشد.

امتحان کردن یک هک دیگر ممکن است کافی نباشد. به محض اینکه به صندوق ورودی خود صفر رسیدید ، ایمیل ها دوباره وارد می شوند.

برای مقابله با هرج و مرج ، ابزارهای ایمیل AI به شما کمک می کند تا به عنوان دستیار ایمیل شخصی خود به نظم و ترتیب صندوق ورودی خود بپردازید.

هر برنامه مدیریت صندوق ورودی ایمیل دارای ویژگی ها و مزایای متفاوتی است ، بنابراین قبل از اینکه از همه زنگ ها و سوت ها منحرف شوید ، به آنچه واقعاً در یک ابزار ایمیل هوش مصنوعی نیاز دارید توجه کنید.

در اینجا چند س toال وجود دارد که قبل از تصمیم گیری باید متوقف شده و به آنها توجه کنید:

  • وقت زیادی را صرف چه کاری می کنم؟
  • برای چه چیزی وقت کافی ندارم؟
  • کدام وظایف به من در رسیدن به اهداف بازاریابی کمک می کند؟
  • چه می بینم که شخص دیگری فقط می تواند برای من انجام دهد؟

این سوالات به شما کمک می کند تا تمرکز خود را بر روی گزینه هایی که در وقت شما صرفه جویی می کنند ، بجای افزودن کارهای بیشتر به برنامه روزانه خود ، متمرکز نگه دارید.

1. SalesHandy

SalesHandy بر کمک به افرادی که مشاغل فروش یا اهداف فروش دارند تمرکز می کند تا سریعتر و پیوسته به این اهداف برسند.

پیشنهاد اولیه SalesHandy ردیابی ایمیل است که می توانید در نسخه رایگان نامحدود آنها دسترسی پیدا کنید.

ابزارهای هوش مصنوعی برای مدیریت صندوق پستی ایمیل - SalesHandy

با ردیابی ایمیل ، می توانید از زمان باز شدن ایمیل های افراد مطلع شوید. حتی می توانید آن را طوری تنظیم کنید که در دسکتاپ خود یک اعلان کوچک به شما بدهد ، بنابراین نیازی به بازگشت و بررسی ندارید. شما خواهید آموخت که چه کسی بیشتر علاقه مند است و آیا افراد بلافاصله باز می شوند ، یا شاید بعدا در روز یا هفته و غیره.

همچنین این ویژگی را به طور موقت بی صدا یا خاموش می کنید. این امر به ویژه در صورتی که در معرض رکود فروش هستید و برای مدتی بر کمپین متمرکز شده اید مفید است. می توانید انرژی خود را در آن قرار دهید ، اعلان ها را دریافت کنید و هنگامی که آماده تمرکز بر کارهای دیگر هستید ، آن را خاموش کنید.

همچنین می توانید الگوهای ایمیل ایجاد کنید ، بنابراین زمان کمتری را صرف تهیه ایمیل ها می کنید.

همانطور که گفته شد ، این سرویس رایگان است ، اما برای دسترسی به ویژگی هایی مانند ردیابی پیوند برای مشاهده افرادی که روی آنها کلیک می کنند و ادغام نامه ها ادغام می شود ، می توانید به 9 دلار در ماه ارتقا دهید. ارتقاء بیشتری برای تیم هایی وجود دارد که دسترسی به ویژگی های اضافی را ارائه می دهند.

SalesHandy یک افزونه Gmail Chrome و ادغام Outlook را ارائه می دهد.

2. جلو

تیم خود را در مدیریت صندوق ورودی ایمیل خود با Front مشارکت دهید. Front به شما این قدرت را می دهد که برچسب ها و اعضای تیم را به ایمیل های خود اختصاص دهید.

حتی بهتر ، می توانید از ادغام ها و گردشهای کاری مختلف برای خودکارسازی فرایند استفاده کنید تا زمان کمتری را برای پردازش ایمیل ها صرف کنید.

ابزارهای هوش مصنوعی برای مدیریت صندوق پستی ایمیل - FrontApp

به گفته Front ، این می تواند به مشتریان شما کمک کند تا با افزایش زمان پاسخگویی و ارتباط ، احساس کنند که VIP هستند.

اظهارنظر داخلی در صندوق ورودی ایمیل شما به سایر اعضای تیم اجازه می دهد قبل از ارائه پاسخ رسمی همکاری کنند ، و تعیین این بدان معناست که ارسال پاسخ به شخص مناسب می رسد.

مطالب دیدنی  از امکانات فایل لایه باز است

شروع قیمت از 19 دلار در ماه ، برای هر نفر ، برای تیم های 10 نفره یا کمتر. این به شما امکان می دهد ایمیل خود و همچنین رسانه های اجتماعی و پیام های SMS را با تیم خود متصل کنید. همچنین می توانید از تابع تعیین و اظهارنظر اولیه آن استفاده کنید ، قوانین ایجاد کنید و ابزارهای دیگر را ادغام کنید.

برنامه های ارتقا یافته گزینه های سفارشی را ارائه می دهند ، از جمله ادغام بیشتر ، قوانین و ردیابی داده ها ، بنابراین می توانید نحوه عملکرد سیستم های خود را ببینید.

3. بکشید

Drag همکاری تیمی را در صندوق ورودی Gmail به ارمغان می آورد. با استفاده از این برنامه ، می توانید یک آدرس ایمیل منحصر به فرد برای خدمات رسانی به مشتریان خود ایجاد کنید و به صورت تیمی برای پیگیری آن کار کنید.

به عنوان مثال ، می توانید یک حساب برای خدمات مشتری یا میز راهنمایی ایجاد کنید. همچنین می تواند برای تیم های فروش یا CRM مفید باشد. این امر با ارسال ایمیل های مهم به یک صندوق ورودی که چندین نفر می توانند در مدیریت آن کمک کنند ، ایمیل شما را واضح نگه می دارد.
ابزارهای هوش مصنوعی برای مدیریت صندوق پستی ایمیل - DragApp
Drag تعدادی ابزار را به صندوق ورودی مشترک می آورد. تیم شما به ایمیل هایی که وارد حساب شما می شوند دسترسی دارد و سپس می تواند در صورت لزوم وارد شده و پاسخ دهد.

Drag همچنین به عنوان داشبورد مخصوص خود عمل می کند. از اینجا می توانید ایمیل هایی را به اعضای تیم اختصاص دهید و برچسب ها یا سررسیدها را تعیین کنید. شما می توانید یادداشت ها یا وظایف مرتبط با ایمیل ها را در هنگام ورود به آنها اضافه کنید. همچنین یک ویژگی چت داخلی برای اعضای تیم وجود دارد که در مورد پروژه ها یا مسائل در زمان واقعی صحبت کنند.

در این داشبورد ، می توانید لیست های مختلفی ایجاد کرده و ایمیل ها را هنگام پردازش بین لیست ها منتقل کنید. ویژگی های اتوماسیون می تواند کارایی شما را بیشتر کند.

سایر ویژگی های یادداشت شامل الگوهای ایمیل ، ردیابی و تجزیه و تحلیل داده ها و لیست کارهای انجام شده است.

با استفاده از گزینه Drag’s free می توانید با اصول اولیه کار کنید. شما به اکثر ویژگی های آنها دسترسی خواهید داشت ، اگرچه فقط می توانید یک صندوق ورودی داشته باشید و ایمیل های شما با علامت “ارسال شده توسط کشیدن” برچسب گذاری می شوند.

برای حذف تبلیغ کوچک در ایمیل های ارسالی ، باز کردن صندوق ورودی بیشتر و سایر ویژگی های توسعه یافته ، ویژگی های پولی از 8 دلار در ماه برای هر کاربر شروع می شود.

4. EmailAnalytics

آیا برای ابزارهای ایمیل Gmail AI بیشتر آماده هستید؟ EmailAnalytics وعده می دهد که به شما کمک می کند ایمیل های خود را درگیر کرده و این پاسخ ها را سریعتر دریافت کنید.

ابزارهای هوش مصنوعی برای مدیریت صندوق ورودی ایمیل - EmailAnalytics

داشبورد EmailAnalytics از داده ها برای ارائه تصویر بهتر از آنچه با سیستم های ایمیل شما کار می کند استفاده می کند و فرصت های بهبود را در همه زمینه ها برجسته می کند.

مروری بر فعالیت ایمیل خود ، از جمله کسانی که بیشتر ارسال می کنند و به آنها پاسخ می دهند ، بیشترین زمان دریافت ایمیل ها و زمان پاسخ شما را مشاهده کنید. همچنین می توانید تعداد ایمیل ها را بر اساس دسته های خاصی نظارت کنید.

مطالب دیدنی  10 بهترین استخر بادی برای بزرگسالان در سال 2022

این به عنوان یک ابزار نظارت برای نظارت بر چگونگی اوضاع در سراسر تیم عمل می کند و می توانید گزارش هایی را برای تیم ایجاد کنید تا به آنها کمک کند تا با سیستم های بهبود یافته کار کنند.

می توانید EmailAnalytics را به مدت 14 روز به صورت رایگان امتحان کنید. این به شما زمان کافی می دهد تا با محصول آشنا شوید و ببینید آیا داده ها برای تیم شما مفید هستند یا خیر.

پس از دوره آزمایشی ، برنامه های فردی از 5 دلار در ماه شروع می شود. طبق تعریف ، این طرح برای کاربران شخصی است که می خواهند استفاده آنها را دنبال کنند. همچنین می توانید با ویژگی های بیشتر به “Pro” بروید. برای اطلاع از قیمت تیم ، باید مستقیماً با شرکت تماس بگیرید تا از قیمت آن مطلع شوید.

5. ایمیل تمیز

بسیاری از ابزارهای مدیریت صندوق ورودی ایمیل دارای ویژگی هایی هستند که شما را در مسیر قرار داده و یا روند فروش و خدمات مشتری خود را بهبود می بخشد ، اما گاهی اوقات به سازماندهی و سبک نگه داشتن صندوق ورودی خود به کمک نیاز دارید.

ایمیل پاک وعده می دهد که به شما کمک می کند صندوق ورودی خود را از ایمیل هایی که نیازی ندارید پاک کنید تا بتوانید بر روی ایمیل هایی که انجام می دهید تمرکز کنید.

ابزارهای هوش مصنوعی برای مدیریت صندوق ورودی ایمیل - CleanEmail

چگونه این جادو اتفاق می افتد؟ از طریق اقدامات انبوه و سازمانهای خودکار ، می توانید جاروهای بزرگی را برای بهبود صندوق ورودی خود انجام دهید. به عنوان مثال ، می توانید ایمیل ها را به صورت گروهی فیلتر کرده و آنها را دسته بندی کنید ، مانند فرستنده های خاص یا موضوعات مربوط به سن چند ساله یا بزرگتر مانند اعلان های رسانه های اجتماعی. پس از برچسب گذاری ، می توانید آنها را به صورت عمده حذف کنید.

برای جادویی تر ، می توانید این اقدامات را به صورت خودکار انجام دهید.

علاوه بر این ، ایمیل پاک ویژگی های لغو اشتراک و حفاظت از داده ها را ارائه می دهد.

برنامه ها از 9.99 دلار در ماه برای یک حساب واحد شروع می شود.

6. Smart Assist

آیا برای یک دستیار دیجیتالی آماده هستید که مدیریت ایمیل را برای شما انجام دهد؟ Smart Assist در اینجا برای کمک است.

Smart Assist فرآیند خود را به چند مرحله تقسیم می کند. ابتدا ، دستیار خود را برای تشخیص ایمیل های خاص ، مانند پرچم گذاری فرستندگان خاص یا خطوط موضوعی آموزش می دهید.

سپس به آن می گویید چه اتفاقی برای آن ایمیل ها باید بیفتد. آیا آنها باید حذف شوند؟ یا مرتب شده؟ یا باید به آنها پاسخ دهید؟ هنگامی که دستیار شما شروع به کار می کند ، باید دوره ای حضور داشته باشید و هرگونه تغییری را برای بهبود گردش کار ایجاد کنید.

قیمت از 4.99 دلار در ماه برای هر کاربر برای ویژگی های اساسی شروع می شود. برای ارائه این ویژگی ها به یک تیم ، باید ماهانه 14.99 دلار برای هر کاربر یا 24.99 دلار برای هر کاربر برای پشتیبانی از سازمان یا سطح شرکت بپردازید.

7. SaneBox

SaneBox وعده می دهد که همانطور که از نامش مشخص است انجام دهد: شما را (و صندوق ورودی شما) سالم نگه دارد. این یک مفهوم ساده است. با قرار دادن ایمیل ها در پوشه ها بر اساس دسته بندی ، می توانید بر مهم ترین ایمیل ها تمرکز کنید ، بنابراین حواس شما به ایمیل هایی که به آنها نیازی ندارید ، نخواهید داشت.

مطالب دیدنی  کربن فعال چگونه کار می کند؟

SaneBox پوشه هایی ایجاد می کند و سپس ایمیل ها را فایل می کند. عمل تشکیل پرونده قبلاً در هر کجا که ایمیل های خود را بررسی می کنید ، مانند تلفن همراه ، رایانه یا در یک برنامه ، اتفاق افتاده است.

به عبارت دیگر ، نیازی به استفاده از برنامه یا نرم افزار جداگانه ندارید. SaneBox بومی کار می کند.

هوش مصنوعی مدیریت صندوق پستی ایمیل sanebox

با استفاده از فناوری ابزارهای ایمیل AI ، SaneBox رفتار شما را یاد می گیرد تا ایمیل های جدید را طبقه بندی کند. هرچه بیشتر با نحوه تعامل با ایمیل های خود آشنا شوید ، خدمات مفیدتر می شود.

SaneBox دارای سه سطح مختلف قیمت گذاری است. اولین مورد با 7 دلار در ماه برای یک حساب ایمیل در دسترس است و می توانید یک ویژگی اختیاری را انتخاب کنید. با 12 دلار در ماه ، می توانید از SaneBox در دو حساب ایمیل استفاده کنید و پنج ویژگی اختیاری دریافت کنید. با 35 دلار در ماه ، می توانید از آن در چهار حساب ایمیل استفاده کنید و ویژگی های نامحدود دریافت کنید.

سوالات متداول در مورد مدیریت صندوق ورودی ایمیل

چگونه از هوش مصنوعی در ایمیل ها استفاده می شود؟

هوش مصنوعی برای مدیریت صندوق ورودی ایمیل یاد می گیرد که چگونه با ایمیل ها ارتباط برقرار می کنید ، چگونه می خواهید آنها را ارسال کنید یا چه اقدامی باید انجام دهید و می تواند آنها را به طور مناسب دسته بندی کند. این به شما کمک می کند تا بر مهم ترین و فوری ترین ایمیل ها تمرکز کنید.

هوش مصنوعی چگونه استراتژی بازاریابی ایمیل را تغییر می دهد؟

ابزارهای ایمیل هوش مصنوعی می توانند تمرکز شما را بر تعامل با مشتریان و افزایش فروش متمرکز کنند. این ابزارها همچنین می توانند ایمیل ها را به اعضای تیم منتقل کرده و قبل از ارسال پاسخ همکاری کنند.

چگونه صندوق ورودی ایمیل خود را مدیریت کنم؟

می توانید ایمیل ها را بر اساس فرستنده ، اولویت یا دسته های دیگر ارسال کنید تا بتوانید زمان خود را به ایمیل هایی اختصاص دهید که بیشترین بازگشت سرمایه را به همراه دارند. ادغام ابزارهای ایمیل AI می تواند این روند را خودکار کند ، بنابراین نیازی نیست که مدیریت صندوق ورودی ایمیل را به صورت دستی انجام دهید.

مدیریت ایمیل شامل چه مواردی است؟

همه ابزارهای ایمیل AI ویژگی های متفاوتی را ارائه می دهند. به دنبال تشکیل پرونده اصلی ، برچسب گذاری ، تفویض و تمیز کردن ، همراه با ویژگی هایی برای همکاری با اعضای تیم باشید.

مدیریت صندوق ورودی ایمیل: نتیجه گیری

بازاریابی ایمیلی هنوز یکی از م mostثرترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال است. وقت گذاشتن برای ساخت ایمیل های شخصی ، با پاسخ های واقعی به مردم ، ارزشمند است.

با این حال ، اگر صندوق ورودی شما خارج از کنترل باشد ، می توانید به راحتی دچار مشکل شوید. ادغام یک یا چند مورد از این راهکارهای مدیریت صندوق ورودی می تواند زمان شما را خالی کند ، بنابراین می توانید بر انجام کار تمرکز کنید.

از کدام ابزار صندوق ورودی AI می خواهید ابتدا استفاده کنید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید چگونه نمایندگی من می تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما

  • سئو – باز کردن حجم زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوندها را جذب می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه های پولی – استراتژی های م paidثر پولی با ROI روشن.

رزرو تماس