7 بهترین استراتژی برای مارک های D2C

7 بهترین استراتژی برای مارک های D2C

طبق تعریف ، شرکت های D2C ، واسطه را برمی دارند و محصولات خود را “مستقیماً به مصرف کنندگان” می فروشند.

از بسیاری جهات ، این یک انتخاب بدیهی به نظر می رسد. شما محصول خود را مستقیماً به آنها می فروشید و هزینه های مورد نیاز را برای عمده فروشی و سایر بسترهای فروش کاهش می دهید. بعلاوه ، شما نیازی به پرداخت هزینه های نشانه گذاری برای تأمین هزینه های اضافی ندارید ، بنابراین می توانید قیمت ها را برای مشتریان خود پایین نگه دارید.

سکسکه همراه با بازاریابی است. فروشگاه هایی که می توانید عمده فروشی کنید تا از مزایای وفاداری مشتری ، تشخیص نام تجاری ، موجودی متنوع و مکان های مناسب برخوردار باشید.

با D2C ، شما باید آن مشتریان را پیدا کرده و آنها را متقاعد کنید که مستقیماً از شما خرید کنند ، به جای این که دفعه بعد که برای خرید بیرون می آیند ، آن کالا را بگیرید.

این می تواند یک چالش باشد ، اما اگر به درستی انجام شود ، می تواند ارزش آن را داشته باشد.

نمونه هایی از مارک های D2C

ما در دنیایی از اخلالگران زندگی می کنیم. در نتیجه ، بسیاری از محبوب ترین مارک های D2C تمایل به زاویه ای سرکش یا انقلابی نسبت به محصول یا خدمات خود دارند.

1 باشگاه تراشیدن دلار

نمونه هایی از مارک های D2C - باشگاه اصلاح دلار

Dolver Shave Club نماد مارک های D2C است زیرا محصول آنها اغلب خرید لحظه آخری است. تیغ تراشیدن اغلب چیزی نیست که شما در اینترنت جستجو می کنید.

باشگاه تراشیدن دلار راهی برای فروش مستقیم به روشی پیدا کرد که به مشتریان آنها نیز کمک می کند تا از موارد اجتناب ناپذیر اجتناب کنند: فراموش کردن افزودن آن به لیست خرید خود یا عدم درک اینکه تا دیر نشده به آن نیاز دارند.

2 واربی ​​پارکر

واربی ​​پارکر اولین شرکت تولید کننده عینک D2C نیست ، اما یکی از اولین شرکت هایی است که آن را خنک کرده است.

اغلب بعد از قرار ملاقات ، در مطب پزشکان عینک به صورت عمده فروخته می شود. دفاتر دارای مخاطبان زیادی هستند و فروشندگان عینک می توانند با جدیدترین سبک ها با آنها ارتباط برقرار کرده و آنها را عرضه کنند.

مشکل برای مصرف کنندگان زمانی ایجاد می شود که دفتر کار سبکی را که دوست دارند نداشته باشد یا وقتی همه گزینه ها برای آنها گران باشد. آنها ممکن است تحت فشار قرار گیرند تا به چیزی بسنده کنند تا در نسخه جدید خود یک جفت داشته باشند.

نمونه هایی از مارک های D2C - واربی ​​پارکر

واربی ​​پارکر از رویکرد D2C استفاده کرد تا برخی از مارک های بسیار شیک را به ارمغان آورد و به مشتریان اجازه داد آنها را امتحان کنند. در نتیجه ، مشتریان مجبور نیستند برای انتخاب چیزی ، آن فشار را احساس کنند.

از طریق واربی ​​پارکر ، مشتریان می توانند از یک برنامه برای مشاهده ظاهر خود در تعداد زیادی عینک “اجاره ای” استفاده کنند. بین این مدت و زمان برای نشان دادن سبک ها به دوستان خود ، آنها می توانند چند مورد را برای یک نوع تست رانندگی ، سپس مدل (های) مورد علاقه خود را خریداری کنند.

واربی ​​پارکر می تواند قیمت های رقابتی را با فروش مستقیم و اجتناب از علامت گذاری در مطب پزشک ارائه دهد.

3 اشتراک قهوه Peet’s

اکثر ما قهوه خود را در فروشگاه مواد غذایی می نوشیم – گاهی اوقات فقط به این دلیل که متوجه می شویم دیگر تمام شده ایم. ما اغلب فکر نمی کنیم که مستقیماً از قهوه ساز خریداری کنیم مگر اینکه در مورد کافی شاپ محلی صحبت کنیم که خود آن را تهیه می کند.

Peet’s این مفاهیم را با سرویس اشتراک قهوه خود همراه کرد. در نتیجه ، همان محصولاتی که معمولاً در فروشگاه تهیه می کردید ، اکنون با تحویل ماهانه منحصر به فرد موجود است.

نمونه هایی از مارک های D2C - قهوه Peets

تقریباً همه مارک هایی که علاوه بر مکان های خرده فروشی خود از گزینه اشتراک ویژه D2C استفاده می کنند ، به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا به مقر این تولیدکنندگان قهوه نزدیکتر شوند. به این معنا که این مارک در بخش خاصی از کشور بیشتر شناخته شده است و آنها اشتراک خود را برای کسانی که در آنجا زندگی می کردند و نقل مکان کرده اند به بازار عرضه می کنند.

7 استراتژی برای مارک های D2C

D2C ، طبق تعریف ، به این معنی است که شما باید بتوانید به مخاطبان هدف خود برسید. با این حال ، قبل از رسیدن به آنها ، باید بدانید آنها چه کسانی هستند. هرچه بیشتر در مورد آنها بیاموزید ، شانس شما نه تنها با پیام شما بلکه در تبدیل آنها به نام تجاری شما نیز بیشتر می شود.

1. از نظرات و توصیفات به خوبی استفاده کنید

تبلیغات دهان به دهان برای هر نام تجاری قدرتمند است ، اما D2C به شدت بر مشتریان وفادار که این خبر را منتشر می کنند متکی است. با جمع آوری نظرات و توصیفات و به اشتراک گذاری آنها در تبلیغات ، رسانه های اجتماعی ، صفحات فرود ، صفحات محصول و سایر مکان های مرتبط ، از این قدرت استفاده کنید.

داستانهای مشتریان خود را کشف کنید که با متمایز کننده های کلیدی شما صحبت می کنند و از بازخوردی استفاده می کنند که داستان تأثیر شما را در زندگی آنها نشان می دهد. به عنوان مثال ، آنچه در مورد آنچه می فروشید متفاوت بود؟ سرانجام چگونه راه حلی را که به دنبال آن بودند ارائه کرد؟

این نظرات و توصیفات مانند صحبت با یک دوست به نظر می رسد و به مشتریان بالقوه کمک می کند تا شنیده شوند.

2. وقتی به دنبال شما هستند آنجا باشید

با استفاده از تبلیغات SEO (بهینه سازی موتورهای جستجو) و PPC (پرداخت به ازای کلیک) می توانید نام تجاری خود را قبل از مخاطبان احتمالی خود در جایی که به دنبال شما هستند قرار دهید. با تحقیق خوب در مورد آنها ، می توانید کلمات کلیدی و عبارات مورد استفاده برای یافتن آنچه می فروشید را بیاموزید.

با سئوی داخلی شروع کنید ، از کلمات کلیدی که بازار هدف شما به دنبال آن است استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما از این کلمات کلیدی به طور موثر استفاده می کند. این کلمات کلیدی را در سرفصل ها ، توضیحات محصول و برچسب ها ، عنوان صفحات و موارد دیگر بنویسید.

سپس تبلیغاتی ایجاد کنید که از آن کلمات کلیدی استفاده کنند. می توانید آنها را در Google قرار دهید تا در هنگام جستجو نشان داده شود. اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما تصویری واضح از راه حلی که ارائه می دهید ترسیم کند.

با استفاده از تبلیغات هدف گیری مجدد که بعداً در هنگام پیمایش سایر سایتها ظاهر می شوند ، در ذهن مشتریان خود باشید. پس از مدتی ، نام تجاری شما باید احساس آشنایی کند و ممکن است ناخودآگاه مشتریان بالقوه خود را وارد کنید.

3. با قرار دادن تبلیغات خلاق شوید

می توانید با ظاهر شدن در جاهای دیگر که می دانید مخاطبان مورد نظر شما هستند ، رویکرد را به سطح دیگری برسانید. ممکن است از کلمات کلیدی استفاده کنید که رقبای شما از آن استفاده می کنند یا کمی خارج از موضوع هستند اما همچنان مرتبط هستند ، کلمات کلیدی که مخاطبان مورد نظر شما در جستجوی آنها هستند. این یک رویکرد مختل کننده است که می تواند برای مارک های D2C بسیار خوب عمل کند وقتی به صورت خلاقانه و بصری انجام شود.

اگرچه D2C نیست ، اما می توانید این مورد را با مارک های نرم افزاری و فناوری بسیار مشاهده کنید. در اینجا یک مثال آورده شده است.

استراتژی برای مارک های D2C - با قرار دادن تبلیغات خلاق شوید

برای ساخت این اثر باید مخاطبان خود را بشناسید: آنها به دنبال چه چیزی هستند؟ آنها چه شوخ طبعی دارند؟ چه چیزی آنها را منحصر به فرد می کند؟

4. چیزی متفاوت ارائه دهید

این یک گام مهم برای مارک های D2C است. اگر قصد دارید محصولی را مستقیماً به مشتریان بفروشید ، باید به آنها دلیل خرید بدهید.

گاهی اوقات قیمت پایین تر یا شخصیت تجاری منحصر به فرد می تواند به شما در انتخاب آمازون ، مرکز خرید ، داروخانه یا Target کمک کند.

با این حال ، برای به دست آوردن کشش با مارک D2C و ایجاد شتاب کافی برای طولانی مدت ساختن آن ، باید از راههای کاملاً متفاوتی به بازار بیایید.

برای بسیاری از مارک های D2C ، این ممکن است به معنای اشتراک ماهانه باشد ، مانند قهوه ای که در بالا ذکر شد. شما می توانید راحتی را فراموش نکنید یا محصول مورد نیاز را تمام نکنید.

همچنین می توانید یک رویکرد منحصر به فرد به مصرف کنندگان خود ارائه دهید. به عنوان مثال ، اقلام موجود در صنعت شما معمولاً چگونه بسته بندی ، فروش و تحویل داده می شوند؟ چگونه می توانید تجربه را بهتر کنید؟ چگونه می توانید بیشتر ارائه دهید؟

5. مراجع و کلمه به دهان

همانطور که نام تجاری D2C خود را تقویت می کنید ، مشتریان شما بهترین بازاریابان شما خواهند بود. وقتی آنها عاشق کاری هستند که شما انجام می دهید ، می توانند به دیگران کمک کنند تا هیجان زده شوند. علاوه بر این ، آنها احتمالاً می توانند بهتر از شما در مورد محصول یا خدمات شما صحبت کنند ، بنابراین اجازه دهید آنها صحبت کنند!

برنامه ارجاع خود را با ارائه مشوق هایی برای کسانی که دیگران را به نام تجاری شما ارجاع می دهند ، و حتی ضربات بهتر برای کسانی که کار را انجام داده و تعداد زیادی ارجاع ارائه می دهند ، برقرار کنید.

با ارائه URL های منحصر به فرد که می توانند با دیگران به اشتراک بگذارند ، این کار را برای مخاطبان خود آسان کنید. همچنین می توانید کارت پستال ها و غذاهای کوچک را به محموله های خود بفرستید تا به مشتریان خود در انتشار این خبر کمک کنید.

6. یک Chatbot راه اندازی کنید

شرکت های موفق D2C از ابتدا با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنند. این روابط با اولین تعاملات شروع می شود و می توانید یک چت بات را به اولین تعاملات وب سایت خود اضافه کنید.

یک چت بات به افراد امکان می دهد بلافاصله با کسی صحبت کنند تا به سوالات آنها پاسخ داده شود. اگرچه این تعاملات اولیه به صورت خودکار انجام می شود ، اما می توانید و باید با مشتریانی که با چت بات شما ارتباط برقرار می کنند پیگیری کنید تا دریابید که چگونه می توانید بیشتر کمک کنید.

مقداری انسانیت را در برند خود به ارمغان بیاورید و می توانید از رقبای شرکت متمایز شوید.

7. مشتریان را به توسعه دهندگان محصول تبدیل کنید

مشتریان شما از شما چه می خواهند؟ فقط بپرس!

از جمله مهمترین مزایای D2C دسترسی شما به مشتریان است. می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید ، بنابراین این کار را انجام دهید.

سوال بپرسید و به مشتریان خود گوش دهید: مشتریان خوشحال و ناراضی. آنها بهترین بخش تحقیق و توسعه شما خواهند بود.

آنها می توانند در مورد آنچه خوب کار می کند و چه چیزی نیاز به بهبود دارد ، و همچنین محصولات یا خدمات دیگری که مایلند در آینده ببینند ، به شما بگویند.

این نه تنها به شما کمک می کند محصولاتی را که مردم دوست دارند به بازار بیاورید ، بلکه با مشتریان شما نیز ارتباط برقرار می کند. مردم می خواهند احساس کنند که شنیده می شوند و شما می توانید به عنوان برندی که گوش می دهد برجسته شوید.

منابع اضافی برای مارک های جدید D2C

اگر به راه اندازی یک کسب و کار D2C فکر می کنید یا می خواهید برخی از محصولات را مستقیماً به مصرف کنندگان ارائه دهید ، ممکن است بخواهید مزایا و چالش های این روش و برخی استراتژی های موفقیت را بیشتر بیاموزید.

  1. مقاله D2C و Millennials از Fundera توسط NerdWallet
  2. شاید متوجه همپوشانی در بازار هزاره و افزایش در مارک های D2C شده باشید. Fundera در مورد نحوه استفاده از این ارتباط در این مقاله بیشتر توضیح می دهد.
  3. مجموعه پادکست D2C

اگر یادگیری از طریق پادکست بیشتر سبک شما است ، در اینجا یک جمع بندی عالی از پادکست ها ، قسمت ها و موضوعات است که در هنگام کشف این فرصت ممکن است برای شما جالب باشد.

  1. وبینار D2C و مشتریان وفادار از Shippo

همانطور که گفتیم ، ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار نه تنها یک ضرورت در رویکرد D2C است ، بلکه یک مزیت برای ایجاد نام تجاری شما در این راه است. در مورد نحوه استفاده از ابزارها و منابع مختلف برای جلب مشتری از تیم Shippo بیشتر بیاموزید.

سوالات متداول مستقیم به مصرف کننده (D2C)

D2C در خرده فروشی به چه معناست؟

D2C به معنای “مستقیم به مصرف کننده” است و به حفظ موجودی و فروش مستقیم محصولات به مشتریان اشاره دارد.

آیا آمازون یک شرکت D2C است؟

عمدتا نه ؛ شرکتهای D2C محصولات خود را مستقیماً به مشتریان می فروشند. آمازون برخی از محصولات مارک دار را دارد ، اما بیشتر اقلام متعلق به شرکت های دیگری است که از آمازون به عنوان یک پلت فرم فروش استفاده می کنند.

چه مارک هایی به D2C می روند؟

مارک های تجاری از هر صنعتی شروع به آزمایش این روش برای دستیابی و تعامل با مشتریان کرده اند.

آیا می توانید با شرکت های D2C درآمد زیادی کسب کنید؟

موفقیت در D2C بستگی به این دارد که آیا می توانید با مخاطبان مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید و مستقیماً محصول یا خدماتی را در اختیار آنها قرار دهید که در جاهای دیگر نمی توانند دریافت کنند یا به شیوه ای بهتر. این روند رو به رشد است و بسیاری از شرکت ها شاهد موفقیت در آن هستند.

7 استراتژی برای شرکتهای D2C نتیجه گیری

محبوبیت شرکت های D2C در حال افزایش است زیرا فناوری بازاریابی تجارت الکترونیکی ارتباط با مخاطبان را آسان تر می کند و فرآیندهای فروش را در خانه ایجاد می کند.

اگر به دنبال غلبه بر مدل های استاندارد عمده فروشی یا ارسال مجدد هستید ، یا فقط می خواهید در روش های جدید دست و پنجه نرم کنید ، ممکن است بخواهید مستقیماً به مصرف کننده امتحان کنید. این می تواند ارتباط نزدیکتری با مشتریان شما ایجاد کند و فرصت های جدیدی را برای شما فراهم کند.

آیا به دنبال روش فروش D2C هستید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید چگونه نمایندگی من می تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما

  • سئو – باز کردن حجم زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوندها را جذب می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه های پولی – استراتژی های م paidثر پولی با ROI روشن.

رزرو تماس