بهترین دستور العمل پای کدو حلوایی بدون گلوتن برای روز شکرگزاری و فراتر از آن!

آیا چیزی بیشتر از بوی پای کدو حلوایی که در فر پخته می شود، فصل خنک را نشان نمی دهد؟ ما فکر می کنیم نه! دستانتان پایین ، کدو تنبل خامه ای و شیرین مخلوط با ادویه جات ترشی جات و خامه به همه حس پاییز را می دهد. اما امسال ، ما تصمیم گرفتیم به کلاسیک تعطیلات یک جلوه سالم بدهیم و نتیجه نهایی این دستور پای کدو بدون لبنیات بدون لبنی با کرم بادام زمینی دست ساز است. ما قول می دهیم که شما بیش از یک تکه می خواهید – این است که خوب!

و اگر در این زمینه مبتدی هستید ، استرس نداشته باشید. ما عمداً این دستور غذا را با حداقل مواد اولیه بسیار ساده نگه داشتیم ، بنابراین نباید برای تهیه دسر روز شکرگزاری زیاد مشکل داشته باشید. این نیز یک گزینه عالی برای پتک است زیرا هر طعم و نیاز غذایی را نیز برآورده می کند. این واقعا یک برد-برد است!

برای شروع آماده اید؟ به دنبال دستور کامل پای کدو بدون لبنیات بدون گلوتن بروید. ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا نظر شما را بشنویم ، بنابراین هنگام انجام این کار لطفاً ما را در Instagramcamillestyles تگ کنید تا بتوانیم پای پایانی شما را ببینیم.

به خواندن ادامه دهید تا دستور العمل پای ساده ای را که برای میز شکرگزاری مناسب است یا هر زمانی که نیاز دارید تا هوس خود را برای شیرینی سنتی که همه ما دوست داریم بخوریم برآورده کنید، کشف کنید.

این پست در ابتدا در 4 نوامبر 2016 منتشر شد و از آن زمان به روز شده است.