به گفته طراحان ، 9 بزرگترین روند رنگ پاییزی 2021

شنیدی؟ زمان آن فرا رسیده است که با روند رنگ پاییزی 2021 از مناطق راحتی خود خارج شویم. این که آیا می خواهید دیوار برجسته ای اضافه کنید ، به دنبال به روز رسانی حمام مهمان هستید یا نیاز به تعمیر اساسی در دفتر خانه خود دارید ، هیچ راهی بهتر برای انجام این کار وجود ندارد. آن را با افزودن یک لایه تازه رنگ. اگر برای ایجاد تغییراتی در فضای داخلی خود دچار خارش شده اید ، وقت آن است که به متخصصان اجازه دهید به شما بگویند چه چیزی بهترین است.

ما از سه طراح داخلی استفاده کردیم تا در مورد بزرگترین ترندهای رنگ پاییزی 2021 به ما نگاهی بیندازیم و پاسخ آنها ناامید کننده نیست. همه آنها توافق کردند که زمان آن رسیده است که یک سری راز به خانه هایمان اضافه کنیم. این پاییز همه چیز عاشقانه و راحت است. جولی ون دیل از Well Received توضیح داد که بیش از همه ، مردم می خواهند خانه هایشان گرم و دنج باشد. معرفی رنگ مودبانه در حمام های پودری ، گوشه خوانی یا اتاق خواب اصلی یک راه عالی برای فرو بردن انگشتان پا در آب است.

لیز کورتیس ، متخصص سرگرمی و بنیانگذار شرکت منظره های اجاره ای ، میز + قاشق چایخوری، اشاره می کند که “هر چیزی که مات باشد در پاییز امسال اصلی خواهد بود.” پوسته تخم مرغ ، ساتن و براق هستند بیرونبه پس از یک دوره پر فراز و نشیب در یک سال و نیم گذشته ، همه ما مشتاق طبیعت پایه دار و آرامش بخش یک روکش مات مستقیم هستیم. ترجیحاً در یک رنگ تیره و گرم.

برای روندهای بیشتر رنگ پاییزی 2021 به پیمایش ادامه دهید…

حتی ون دیل نیز در حال به روزرسانی است و فضای خود را با این سایه های خاکستری تیره با رنگ قهوه ای زیبا به روز می کند. آ راه شگفت انگیز برای ایجاد محیطی مودبانه ، زیبا و دنج برای مهمانان هنگام بازدید از خانه ، استفاده از آن در حمام پودری است. مطمئن شوید که برای روشنایی زیاد کنتراست را با تریم سفید اضافه کرده اید.

این خاکستری نوستالژیک کهنسال از یک انبار هوای الهام گرفته شده و دارای ته رنگ قهوه ای است که رنگ خاکستری را نرم می کند.

اینجا بخرید.

سایه ای فوق العاده همه کاره که در حمام ها و آشپزخانه های کوچک برای فضایی کثیف و در عین حال گرم بسیار دوست داشتنی است.

اینجا بخرید.

بلوز مودی

ون دیل می گوید: “آبی نیمه شب در جریان است.” مگی گریفین ، بنیانگذار طراحی مگی گریفین، عاشق ترکیب رنگ های آبی و سبز با رنگ های خنثی برای آوردن رنگ های خاکی و ارگانیک است.

کمی از عمق مرموز آسمان شب را با این آبی غنی ، عمیق و تقریباً شوم اضافه کنید.

اینجا بخرید.

ون دیل جزئی از این سایه آبی-خاکستری دوست داشتنی است و برای یک رنگ عاشقانه و کاملاً غیرمنتظره در دفتر کار خانه استفاده می کند.

اینجا بخرید.

قهوه ای سیاه و سفید غنی

کورتیس شاهد افزایش رنگهای تیره و خوش طعم است. می توان از یک قهوه ای مشکی و قهوه ای آرامش بخش در اتاق خواب برای یک روح پیله ای تند و در عین حال آرامش بخش استفاده کرد. او توصیه می کند که رنگ تیره تر را با یک رنگ سفید روشن برای زیبایی بیشتر جفت کنید.

با این سایه تیره کمی پیش بینی کنید بدون اینکه بیش از حد گوتیک احساس کنید.

اینجا بخرید.

کورتیس نمی تواند به اندازه کافی از این سایه مجلل نه کاملاً سیاه و نه کاملاً قهوه ای استفاده کند.

اینجا بخرید.

رنگهای ظریف آبی-سبز پیچیدگی این رنگ تیره را به طرز شگفت انگیزی متهور می کند.

اینجا بخرید.

سبزی تازه

گریفین سال گذشته این زمان باعث افزایش رنگ سبز شد. همه چیز از مریم گلی گرفته تا زیتون ، همیشه سبز و اکالیپتوس. او دریافت که رنگ سبز با سایه های سفید و یک رنگ آبی بسیار زیبا به نظر می رسد ، اما حتی آنها را با رنگهای نگین خاموش مانند مرجان ، بادمجان و خردل ترکیب می کند.

با این سایه زمرد تیره و زرق و برق دار نمای درام را اضافه کنید.

اینجا بخرید.

زیتون در حال حاضر بسیار بزرگ است و این رنگ پریده به نظر می رسد دوست داشتنی با خنثی های خامه ای یا حتی یک رنگ رژگونه ترکیب شود.

اینجا بخرید.

نظر شما در مورد این رنگ های رنگی پاییزی چیست؟ داخل هستی یا بیرون؟