چگونه پوست خود را پس از تابش آفتاب مجددا بازسازی کنیم؟

روز دیگر در اینستاگرام به اشتراک گذاشتم که ، به همان اندازه که آزادی تابستان را دوست دارم ، فقط بازگشت به یک روال ساده و سالم در پاییز وجود دارد. و اگرچه من تابستانی را در ساحل با هیچ چیزی عوض نمی کردم ، اما معلوم می شود: 10 هفته نمک ، آفتاب و یک برنامه معمولی برای مراقبت از پوست ، ظاهرم را کمتر نشان می دهد. در ابتدای تابستان ، تصمیم گرفتم یک آزمایش کوچک را امتحان کنم: اگر روال مراقبت از پوست خود را فقط به ملزومات اساسی: پاک کننده ، مرطوب کننده و SPF ساده کنم ، چه اتفاقی می افتد؟ آیا برای درخشندگی پوست من نوعی “سم زدایی از پوست” عمل می کند؟ خوب ، دوستان من ، متأسفم که حامل خبرهای بد هستم ، اما “آزمایش” من منجر به آب شدن پوست در تابستان شد: بریدگی های تصادفی ، کم آبی و افزایش رنگدانه ها همگی در یک زمانبه حکم؟ پوست 37 ساله من در واقع عاشق برنامه چند مرحله ای خود است ، و آن مواد فعال که در طول سال روی آنها سرمایه گذاری می کنم در واقع یک بزرگ تفاوت. بنابراین ، زمان بازگشت به آنها فرا رسیده است. از زمانی که در آستین به خانه بازگشته ام ، سالم ترین عادات پوستی خود را از موضوعات مختلف گرفته تا ابزارها و روشهای داخل مطب بازسازی کرده ام و خوشبختانه درخشش خود را به دست آورده ام. اگر پوست شما در فصل تابستان دچار رکود شده است یا فقط آماده هستید تا شرایط را برای فصل جدید به حالت اول برگردانید ، برای روش تنظیم مجدد پوست خود به روش امتحان شده من مراجعه کنید. حدود دو هفته به یک روال ثابت پایبند باشید ، و چهره شما نتایج زایمان شما را نشان می دهد.

روال روزانه بازسازی پوست

من معتقد هستم که به هر محصول زمان کافی برای فرو رفتن می دهم. پس از استفاده از سرم ، حداقل یک دقیقه قبل از افزودن درمان موضعی خود صبر کنید ، سپس یک دقیقه دیگر قبل از استفاده از مرطوب کننده صبر کنید. صبور باشید ، حرکات خود را انجام دهید ، دندان های خود را مسواک بزنید و … در حالی که منتظر می مانید. اجازه نفوذ به محصولات شما بیشترین ضربه را به شما می دهد. بسیار مهم است ، زیرا برخی از این معجزه گران طرف گران قیمت هستند.

صبح

پاکسازی: پاک کننده شیری Versed Gentle Cycle ساده اما م effectiveثر است. حاوی شیر جو دوسر ضدالتهاب و روغن مارولا غنی از آنتی اکسیدان ، پوست خشک و تحریک شده را تسکین داده و تغذیه می کند و شروع تازه ای عالی قبل از برنامه AM من است.

سرم: من روزانه از یک سرم غنی از آنتی اکسیدان برای تغذیه و محافظت استفاده می کنم ، مانند IsClinical Pro-Heal Serum Advance. این ویتامین دارای ویتامین C است که برای زمان جذب و محافظت حداکثر آنتی اکسیدان آزاد می شود.

من همچنین از سرم روغن آنتی اکسیدان صبح روز یکشنبه خوشم می آید و قیمت آن بسیار خوب است و من آن را روی گردنم نیز می چسبانم. من معمولاً چند سرم در دست دارم (یکی splurge-y ، دیگری مقرون به صرفه) و در صورت نیاز جایگزین می کنم.

اصلاح رنگدانه: اگرچه از نظر مذهبی از کرم ضد آفتاب استفاده می کردم و حتی در کل تابستان با کلاه زندگی می کردم ، اما باز هم دچار برخی از بیماریهای ملاسما و افزایش رنگدانه شدم. آزاردهنده. خط دفاعی شماره یک من (جدا از لایه برداری شیمیایی که در زیر به آن اشاره می کنم) سرم اصلاح کننده رنگدانه SkinMedica Lytera 2.0 است. این فرمول روشن کننده پوست که دارای نیاسینامید و تتراپپتید -30 است ، از ظهور لکه های جدید جلوگیری می کند و از یک سد سالم پوست پشتیبانی می کند. امتیاز اضافی این است که کمی رطوبت نیز می دهد ، بنابراین پوست مرا برای مرحله بعدی آماده می کند…

مرطوب کردن: Osea Blemish Balm جدیدترین بازیکن من در ترکیب است و من وسواس زیادی دارم. این یک مرطوب کننده سریع جذب است که درخشندگی را نیز کاهش داده و به حداقل می رساند. این برای پوست مختلط من که قطعاً نیاز به افزایش رطوبت دارد ، مناسب است ، اما تمایل دارد تا ظهر چرب شود.

محافظت: ملاسمای فوق الذکر من را تشویق کرده است که SPF را دو برابر کنم. حتی اگر آرایش من حاوی کرم ضد آفتاب باشد ، من با آرایش ضد آفتاب صورت Neutrogena Invisible Daily Defense زیر آرایش دو برابر شده ام و سپس به عنوان طراوت در طول روز.

شب:

پاکسازی: یک پاک کننده جامد که آلودگی و آرایش را از بین ببرد بدون این که مانع رطوبت پوست شود ، برای من ضروری است. پاک کننده صورت SkinMedica یک گزینه سخت کوش سخت است که مدتی است به خاطر فرمول ژل کف کننده آن که ناخالصی ها را از بین می برد (و آکنه را دور نگه می دارد) من آن را دوست داشتم.

سرم: من به سرم ضروری SNS SkinMedica مانند چشمه بطری جوانی فکر می کنم-این یک سرم درجه پزشکی با فاکتورهای رشد برای بهبود درخشندگی و تن پوست است. بله ، گران است ، بنابراین من استفاده از آن را فقط در شب زمانی که جذب پوست بیشترین است ، انتخاب می کنم (یعنی من بیشترین ضربه را دریافت می کنم.) همانطور که در بالا اشاره کردم ، قبل از استفاده چند دقیقه به آن زمان دهید تا کاملاً فرو رود. هر محصول دیگری در بالای آن

درمان شود: از یک درمان رتینولی مانند SkinMedica Age Defense Retinol Complex .5 برای لایه برداری و جابجایی سلول های پوست استفاده کنید تا پوست صاف تر و روشن تر نشان داده شود. اگر تا به حال از رتینول استفاده نکرده اید ، از هر شب سوم شروع کنید ، سپس هر شب دیگر یا هر شب کار کنید ، زیرا پوست می تواند تحمل کند. این باعث افزایش کلاژن می شود و برای من به جلوگیری از انسداد منافذ که منجر به جوش می شوند ، کمک می کند.

تقویت: مانند یک لیوان آب بلند ، این تقویت کننده غلیظ اسید هیالورونیک از Paula’s Choice رطوبت پوست را برای پوست نرم و صاف که ناگهان به نظر می رسد خطوط ریز کمتری دارد ، دوباره پر می کند. من آن را روی صورت (از جمله زیر چشم) صاف می کنم ، سپس بلافاصله از مرطوب کننده استفاده می کنم تا HA بتواند رطوبت جذب شده را افزایش دهد.

مرطوب کردن: در حال حاضر روغن آئینی ضروری بلوط در حال چرخش است – از سد طبیعی رطوبت پوست محافظت می کند و حاوی روغن برنزه آبی برای مبارزه با التهاب است. من نیز به طور روزانه آن را دوست دارم وقتی پوست من نیاز به افزایش رطوبت اضافی دارد – این روغن کمیابی است که به طور کامل فرو می رود و زیر آرایش قرص یا پوسته پوسته نمی شود.

ابزارهای مراقبت از پوست که باید در گردش شما نگه داشته شوند

دو ابزار وجود دارد که من سعی می کنم تا زمانی که می توانم پوست خود را در حالت نوک تیز نگه دارم ، تا حد ممکن مرتب از آنها استفاده کنم:

دستگاه صورت ZIIP: من چندین دستگاه مختلف میکروجریان خانگی را امتحان کرده ام و به نظر من ZIIP استاندارد طلا است. استفاده منظم باعث افزایش توانایی بدن در تولید چربی ، کلاژن و الاستین می شود. شما برنامه را بارگیری می کنید و با دستگاه برای “تمرینات” کوتاه همگام سازی می کنید که باعث سفت شدن و تناژ پوست و کمک به تخلیه لنفاوی می شود. من در طول تابستان از ZIIP خود استراحت طولانی گرفتم ، اما اکنون ما به چرخه روزهای دیگر خود بازگشته ایم و احساس بسیار خوبی است.

دستگاه Dermaplash در خانه Dermaplaning: من قبلاً ستایش های این دستگاه را برای شما خوانده ام ، و من هنوز بسیار عاشق توانایی آن هستم که می تواند منافذ من را مسدود کرده و پوست من را نرم تر از آنچه تصور می کردم ، در یک پنجره کوچک و سرگرم کننده کند. -جلسه دقیقه من هر روز یکشنبه بعد از حمام به قطار dermaplaning باز می گردم و قسم می خورم که این مراسم شماره یک راهی است که من پوست خود را از جوش ها پاک می کنم.

چگونه می توان پوست خود را با روش های داخل دفتر کار بازسازی کرد

وقتی نوبت به بازسازی پوست من می رسد ، چند انتخاب در مطب وجود دارد که من در نظر دارم: لیزر ، میکرونیدلینگ یا لایه برداری شیمیایی.

درمان با لیزر: بسته به اهداف شما ، گزینه های مختلفی وجود دارد ، اما متخصص پوست من ، دکتر الیزابت گدس بروس ، من را به این لیزر که گاهی اوقات “Baby Fraxel” نامیده می شود ، تبدیل کرد ، زیرا به جلوگیری از علائم قابل مشاهده پیری بدون زمان وقفه شدیدتر کمک می کند. لیزر (یعنی نیازی نیست بعد از آن مخفی شوید). من معمولاً سالی یک یا دو بار این کار را انجام می دهم و متوجه شفافیت ، صاف شدن و درخشندگی پوست با منافذ کوچکتر شده ام. در اینجا مقایسه درمان های لیزری با میکرونیدلینگ ، برای کسانی که سعی می کنند تصمیم بگیرند کدام را امتحان کنند ، آمده است.

اگر به دنبال نتایج چشمگیرتر هستید ، دکتر Geddes-Bruce می گوید که Fraxel برای بسیاری از افراد یک گزینه عالی است (با این احتیاط که در صورت داشتن ملاسما باید از آن دور شوید ، زیرا Fraxel در واقع می تواند باعث شعله ور شدن آن شود). با این حال ، اگر شما کاندیدای مناسبی هستید ، می تواند واقعاً پوست را جوان کرده و تن را بهبود بخشد ، همچنین چین و چروک ، لکه های پیری و حتی اسکارهای آکنه را درمان کند.

لایه برداری شیمیایی: در این فصل ، از آنجا که من با تغییر رنگ ناشی از نور خورشید مبارزه می کنم ، دکتر گدس بروس همچنین لایه برداری شیمیایی Vitalize را از Skinmedica توصیه کرد. این یک لایه برداری ملایم تا متوسط ​​است که به مدت زمان زیادی (در صورت لزوم) نیازی به توقف ندارد ، که برای شخصی مانند من که معمولاً زمان زیادی را در اختیار ندارم وقتی می توانم دور خانه بنشینم و بعد از درمان بهبود یابم! این وضعیت کلی پوست را بهبود می بخشد ، به خطوط و بافت ظریف کمک می کند و شفافیت و یکنواختی پوست را افزایش می دهد. پوست من حدود سه روز لایه برداری شد ، و اکنون یک هفته پس از لایه برداری هستم و پوست من فوق العاده صاف ، یکدست و روشن است. این یک تنظیم مجدد عالی است که من قصد دارم هر سال پس از تابستان برای حفظ عمومی پوست انجام دهم.