چگونه یک کمد کپسولی خنثی بسازیم که جالب و خسته کننده نباشد

این روز مادر است که برای من دو معنی دارد. اول، با هجوم کارت‌های خانگی، بوسه‌ها و غذاهای صبحانه تقریباً سوخته از من پذیرایی می‌شود. و دوم، حداقل 15 دقیقه در کمد پنهان خواهم شد تا بتوانم خودم را با یک خرید جزئی پذیرایی کنم. همه ما می دانیم که مادران بهترین هدایا را می دهند و هر سال، من گیرنده خوش شانس استعداد هدیه دادن خودم هستم. امسال، من دقیقا می دانم که چه چیزی به دست می آورم – یک قطعه (یا دو) جدید برای اضافه کردن به کمد لباس کپسولی خنثی و نه خسته کننده ام.

کمربند بافته شده شلوارک کمری کیسه کاغذی (مشابه) مخزن بدون درز (مشابه)

از آنجایی که من در زمان قرضی در آن کمد خواهم بود (الان می توانم صدای “مووووووووم” را بشنوم)، مستقیماً به سمت اتاق می روم. تخفیف روز مادر EVEREVE که فقط یک روز در 14 مه برگزار می شود. EVEREVE یک مقصد جدید مورد علاقه در میان ویراستاران ما به معنای واقعی کلمه برای همه چیز است. پوشاک، کفش، و لوازم جانبی برخی از مارک‌های رایج ما مانند AGOLDE، Splendid، Citizens of Humanity، Dolce Vita، Frame، Free People، Nation LTD و موارد دیگر—همه در یک مکان. به این می گویند تجربه خرید ما را ساده می کند و به زبان مادری من صحبت می کند.

ما با EVEREVE همکاری کرده‌ایم تا قاطع‌ترین، سخت‌کوش‌ترین و شیک‌ترین کمد کپسولی خنثی (بدیهی) را بسازیم. اینها مهاجمان سنگین شما هستند. تو تکه تکه شده ای پایه مد شما که از آن می توانید بسازید. ما از این دروغ که خنثی خسته کننده است خسته شده ایم. ما مطمئناً در اینجا از رنگ‌ها متنفر نیستیم، اما از ظاهر بی دردسر و کلاسیک که یک تی‌شرت سفید و شلوار جین با تناسب عالی است، عذرخواهی نمی‌کنیم. آیا به افزودن رنگ اهمیت می دهید؟ همه برای آن. آن را به یک لب قرمز یا یک لحظه پاپ کفش تبدیل کنید – یا آن را خنک و آرام نگه دارید. در هر صورت، هیچ چیز خسته کننده ای در مورد این مجموعه وجود ندارد.

چگونه یک کمد کپسولی خنثی بسازیم

کمد کپسولی مجموعه‌ای از تاپ‌ها، کتانی‌ها، لباس‌ها، روپوش‌ها، کفش‌ها و اکسسوری‌های باکیفیت است که می‌توان آن‌ها را با هم ست کرد و لباس‌های به ظاهر بی‌پایانی را به همراه داشت. این به معنای ایجاد سهولت و حتی لذت در لباس پوشیدن است. ترفند ساختن مجموعه ای است که نه تنها با هم خوب بازی می کند، بلکه در نهایت احساس و شبیه شما می شود.

نقطه ضعف ساخت یک مجموعه این است که زمان و منابع نیاز دارد—ممکن است از قبل سرمایه گذاری بزرگی به نظر برسد. اما دقیقاً همین است: سرمایه گذاری. جمع آوری قطعاتی که با پارچه ها و مواد با کیفیت بالا در اشکال و سبک های کلاسیک ساخته شده اند به این معنی است که شما خود را از چرخ همستر فست مد حذف می کنید. شما این قطعات را برای مدت طولانی تری می پوشید و تضمین می کنید که در آنها نیز احساس بهتری خواهید داشت. به علاوه، در درازمدت در پول خود صرفه جویی خواهید کرد. در اینجا نحوه شروع به کار آمده است.

مرحله اول: کمد خود را بخرید

زمان پاکسازی فرا رسیده است. به تمام لباس‌ها، کفش‌ها و اکسسوری‌هایی که قبلاً دارید نگاهی بیندازید. همه ما سیستم‌های خود را برای تمیز کردن کمد داریم، اما اگر به یک راه‌اندازی نیاز دارید، در اینجا 10 چیز وجود دارد که باید همین الان از کمد خود حذف کنید. هنگامی که فضا را ایجاد کردید، کار سخت را انجام دهید تا مشخص کنید چه چیزی را واقعا دوست دارید و می خواهید نگه دارید. برای قطعات روزمره خود، در اینجا یک سوال خوب است که باید از خود بپرسید: آیا امروز آن را بپوشم؟

مرحله دوم: مشخص کنید چه چیزی را از دست داده اید

آیا پوشیدن لباس برای محل کار آسان است، اما با لباس های شبانه مشکل دارید؟ آیا با تی شرت های لکه دار و عرق های قدیمی در حال لم دادن هستید؟ آیا اصول اولیه شما مورد ضرب و شتم قرار گرفته است؟ از کیت استارت زیر برای پیدا کردن شکاف در کمد لباس خود استفاده کنید.

کمد کپسولی خنثی: کیت شروع

1. تانک بدون درز 2. یقه V سفید 3. جلیقه ترکیبی کتانی
4. تاپ تک شانه دار 5. تاپ کتانی 6. پیراهن چند راه راه توچال
7. پیراهن نیم زیپ 8. کت پیراهن مجلسی 9. لباس ماکسی راه راه
10. شلوارک کمری کیسه‌ای کاغذی 11. شلوار کتانی زیبا و ترکیبی 12. جین بلند راسته
13. شلوار بدون آستین سبک 14. شلوار کتانی مشکی 15. شلوار گشاد مشکی
16. صندل پلتفرم آسان کورک 17. صندل رافیا بازیافتی 18. کفش ورزشی چرمی سفید
19. کلاچ گلدی 20. کمربند بافته شده 21. گردنبند زنجیر با روکش طلا

چگونه یک کمد لباس کپسولی خنثی بسازیم

اکنون که بلوک‌های ساختمانی را در اختیار دارید، در اینجا یک کیت شروع برای استایل کردن آنها برای هر موقعیتی وجود دارد:

قرار شبانه

روز به روز شب نمی تواند آسان تر باشد. این کفش آستین‌دار آسان و سبک را با کفش‌های کتانی یا صندل ست کنید، سپس آن را داخل این صندل‌های پلت فرم راحت قرار دهید تا ظاهری دلپذیر در شب داشته باشید.

در حال اجرا

یک روز پرمشغله دویدن نیاز به لباسی دارد که نیشگون یا کشش نداشته باشد. یک جفت شورت کمری کیسه ای کاغذی و یک تانک کلاسیک بردارید. همه را با یک کمربند بافته، با نام مستعار، قهرمان گمنام جدید در کمد خود جمع کنید.

بیرون برای صبحانه

وسواس ما در مورد سهولت یک رومپر ادامه دارد. لباس همه کاره یک تصمیم کمتر در روز می‌گیرد—ما آن را قبول می‌کنیم. برانچ به تعریفی زیبا و بی دردسر نیاز دارد، تعریفی از کتانی مشکی.

Weeknight Lounging

هر کمد کپسولی خوب نیاز به لباس راحتی دارد زیرا، صادقانه بگوییم، اینجا جایی است که ما زمان زیادی را صرف می کنیم. قطعات باید نرم باشند و بتوانند در طول زمان چندین بار شستشو و خشک شدن را تحمل کنند. یک تی شرت سفید و شلوار دنج و ترکیبی کتان را وارد کنید.