یک سرآشپز راز یک بوقلمون سوخاری عالی را به اشتراک می گذارد

مهم نیست که چند دستور غذای بوقلمون در آنجا وجود دارد (هزاران؟ میلیون ها؟) یک نوامبر هم نمی شود که من تایپ نمی کنم «بهترین دستور غذای بوقلمون روز شکرگزاری چیست؟» در نوار جستجوی گوگل من به امید به دست آوردن مقداری وضوح. و اگرچه راه‌های خوشمزه زیادی برای پختن آن‌ها وجود دارد، از شکم پر گرفته تا سوخاری گرفته تا سرخ‌شده، به نظر من غلبه بر سادگی یک بوقلمون کبابی کلاسیک آب‌پز سخت است – به خصوص وقتی که با پوست ترد و فضای داخلی آبدار و خوش طعم پخته شود. .

اما همانطور که بسیاری از ما به طور مستقیم تجربه کرده ایم، “ساده” همیشه به معنای آسان نیست. با پرنده‌ای که بزرگ‌تر از آن چیزی است که اکثر ما در بقیه سال به پختن آن عادت داریم، به‌علاوه مراحلی مانند برداشتن قلوه یا بستن بال‌های پشتی، راه‌های زیادی وجود دارد که آن را اشتباه گرفته و در نهایت با یک بوقلمون کسل‌کننده و خشک مواجه شوید. ، یا هر دو. بنابراین، در تلاشی برای یافتن بهترین روش بی‌دقت برای بوقلمون آب‌پز شده، با مایکل فوجتاسک، مالک/آشپز رستوران برنده جایزه Olamaie، اینجا در آستین تماس گرفتم. او در کنار آشپزخانه من ایستاد، بوقلمون آب‌پز شده در دست، تا رمز و راز نحوه پختن بوقلمون، آنچه در آب نمک مورد علاقه‌اش می‌رود را از بین ببرد و مهم‌تر از همه: چگونه پوست لاکی، کاراملی‌شده و ترد رویاهای شکرگزاری‌مان را بدست آوریم. ? برای پاسخ های او ورق بزنید

اول، چرا یک بوقلمون را آب نمک می کنیم؟

یک جستجوی سریع برای بهترین دستور غذای بوقلمون برای روز شکرگزاری، ادعا می کند که یک چاشنی ساده قبل از کباب کردن تمام چیزی است که نیاز دارید. با این حال، متوجه شده‌ام که تقریباً هر سرآشپزی که من می‌شناسم به نمک نمک سوگند یاد می‌کند که تن‌ها رطوبت و طعم را در کل بوقلمون، نه فقط پوست، تزریق کند.

خیلی ساده، آب نمک مخلوطی از آب و نمک است. از آنجایی که بوقلمون (مخصوصاً سینه) کاملاً لاغر است، به کمی کمک اضافی نیاز دارد تا مرطوب و لطیف بماند، بدون اینکه در طول زمان پخت طولانی خشک شود. وارد کنید: برینگ. در طول ساعاتی که بوقلمون در آب نمک می نشیند، آبی را جذب می کند که به آبدار ماندن آن کمک می کند و همچنین نمکی را که به تجزیه پروتئین کمک می کند (یعنی نرم شدن آن) و همچنین پخش چاشنی در سراسر آن را جذب می کند.

نحوه آب نمک کردن بوقلمون

ابتدا مقداری فضای یخچال را خالی کنید: یک بوقلمون آب نمک مقداری اتاق را اشغال می کند. شما می توانید از یک انبار بزرگ استفاده کنید، اما برای بسیاری از ما، یک راه حل صرفه جویی در فضا یک کیسه عظیم Ziploc است (معمولاً می توانید آن را با لوازم بوقلمون در خواربارفروشی خود در این زمان از سال یا در آمازون پیدا کنید). به سادگی بوقلمون را در کیسه آب نمک قرار دهید تا مطمئن شوید که کاملا پوشیده شده است. در هر صورت، فوجتاسک توصیه می کند از ظرف غیر واکنشی و آب نمک به مدت 24 ساعت استفاده کنید.

کدام بوقلمون برای آب نمک بهتر است؟

فوجتاسک می گوید: «بهترین بوقلمون یک پرنده ارگانیک خوب است که تا حد امکان تازه باشد. با این حال، اگر منجمد شده است، مطمئن شوید که آن را به آرامی در یخچال خود ذوب کنید. بوقلمونی را که از قبل نمک زده شده آب نمک نزنید – از آنجایی که آب نمک پر از نمک است، از قبل تمام چاشنی مورد نیاز بوقلمون را داده است.

چگونه به بوقلمون خود آن پوست ترد و طلایی بدهید

Fjotasek ماده مخفی خود را به اشتراک گذاشت: شربت سورگوم، که اغلب در آشپزی کلاسیک جنوبی استفاده می شود. شربت سورگوم قوام و رنگی مشابه ملاس دارد، اما با استفاده از نیشکر سورگوم به جای نیشکر درست می شود – و وقتی در این دستور پخت آب نمک استفاده می شود، قندهای موجود در شربت به بوقلمون پوستی زیبا، کاراملی و ترد می دهد.

اگر وقت دارید، بهترین مرحله بعد از آب نمک این است که پرنده را از آب نمک خارج کنید و آن را بدون درپوش به مدت 24 تا 36 ساعت دیگر در یخچال قرار دهید. اجازه دادن به پرنده برای نشستن سمت سینه برای آن مدت به پوست این امکان را می‌دهد تا چیزی را که ما آن را یک لایه یا «ترد» می‌نامیم، تشکیل دهد.

طرز تفت دادن بوقلمون آب نمک

وقتی آماده پختن بوقلمون شدید، دو ساعت قبل آن را از یخچال خارج کنید و فر را از قبل با دمای 350 فارنهایت گرم کنید. بوقلمون را با لیمو، پیاز، سیر و آویشن پر کنید.

در مرحله بعد، بوقلمون را خرپا می کنید و مقدار کمی روغن روی سینه بریزید و به طور یکنواخت روی پرنده بمالید. این باعث می شود هنگام پختن یک رنگ یکنواخت خوب به آن ببخشد. نمک و فلفل سیاه بزنید، سپس آن را به مدت 2 تا 3 ساعت در فر قرار دهید تا دمای ضخیم ترین قسمت ران به 160 درجه فارنهایت برسد.

برای دیدن دستور غذا به ادامه مطلب بروید و اگر این بوقلمون را امتحان کردید، امتیاز بدهید، نظر بدهید و ما را در اینستاگرام @camillestyles تگ کنید!