بهترین نرم افزارهای استخدامی که باید در سال 2021 استفاده کنید

صفحه اصلی گلخانه برای بهترین نرم افزارهای استخدام

افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

در یک محیط استخدامی سریع ، جذب نرم افزار به شما امکان می دهد تا بر موارد مهم تمرکز کنید. تمام سازماندهی و کار پشتیبان از صفحه شما حذف می شود تا بتوانید روی نامزدهای مقابل خود تمرکز کنید.

از جذب استعدادهای برتر گرفته تا استخدام افراد جدید ، داشتن بهترین نرم افزار برای جذب کل روند کار را بهبود می بخشد. تصور کنید که شخصی چقدر احساس می کند که در شرکتی کار می کند که بدون استرس یا سردرگمی کار کرده است.

با این حال ، هیچ راه حل واحدی وجود ندارد که به طور دقیق روند استخدام هر شرکت را نشان دهد. یک ابزار عالی در شرایط اشتباه به هیچ وجه مفید نخواهد بود.

در این پست ، من به بهترین گزینه های نرم افزاری استخدام در بازار می پردازم. دلیل محبوبیت آنها و اهداف خاصی که در خدمت آنهاست را خواهید فهمید. پس از بررسی ها ، یک راهنمای خریدار وجود دارد که به شما کمک می کند گزینه های خود را ارزیابی کرده و چیزی را انتخاب کنید که در واقع به شما کمک می کند.

شماره 1 – Bullhorn بررسی – بهترین برای جذب آژانس ها

صفحه اصلی Bullhorn برای بهترین نرم افزارهای استخدام

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که آیا Bullhorn یک نرم افزار استخدام کننده و ابزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است؟ خوب ، هر دو است.

اگر شما یک آژانس کارمندی هستید که دارای تعداد زیادی متقاضی برای مدیریت است ، Bullhorn سیستم شما برای فرآیندهای ساده و متمرکز استخدام است.

آنها به راحتی می توانند استخدام افراد با استعداد را در نقش های باز در مقیاس بزرگ و بدون محدودیت در ذخیره سازی داده ها که ممکن است شما را عقب نگه دارد ، قرار داده و قرار دهند.

رابط کاربری آنها توانایی مدیریت متقاضی و چرخه استخدام را گردآوری می کند تا تیم شما بتواند بهترین تصمیمات استخدام را سریعتر اتخاذ کند.

ادغام با Outlook ، Gmail و LinkedIn ، همچنین ارتباط با استخدام کنندگان احتمالی را آسان می کند ، که این یک عملکرد کلیدی برای هر آژانس استخدام است. با Bullhorn ، می توانید هر رزومه را ویرایش و تجزیه کنید ، یادداشت ها را به برنامه ها اضافه کنید و حتی کلمات کلیدی را جستجو کنید تا نامزدهای مناسب برای هر نقش باز را پیدا کنید.

یکی از بهترین ویژگی های آنها بازار Bullhorn است ، با بیش از 100 برنامه کاربردی برای انتخاب.

این آنها را به یک پلتفرم واقعاً قابل تنظیم تبدیل می کند که به آژانس های کارمند در هر اندازه ای اجازه می دهد تا مراحل استخدام خود را شخصی کرده و سیستمی را ایجاد کنند که برای تیم آنها کار کند.

طرفداران

  • سیستم منبع یابی متمرکز استعداد که به تیم شما کمک می کند تا به طور جمعی بهترین تناسب استخدام را پیدا کنند
  • گزارش پیشرفته برای اطلاع از سلامت سیستم استخدام خود در چند کلیک
  • گردش کار بسیار قابل تنظیم
  • پیگیری ایمیل و ارسال ایمیل جمعی
  • تجزیه و تحلیل کلمه کلیدی رزومه با جزئیات بیشتر

منفی

  • این می تواند یک سرمایه گذاری گران قیمت برای آژانس های استخدامی آینده باشد

قیمت گذاری

Bullhorn Team ، Corporate و Enterprise را به عنوان سه ردیف اصلی قیمت گذاری خود ذکر کرده است ، اما آنها به راحتی قیمت خود را لیست نمی کنند. شما باید یک نقل قول قیمت در سایت آنها درخواست کنید زیرا این بر اساس تعداد افراد تیم شما است که به سیستم آنها نیاز دارند.

در اینجا یک نسخه نمایشی رایگان از Bullhorn را درخواست کنید.

شماره 2 – گلخانه بررسی – بهترین استخدام نرم افزار برای سازمان

صفحه اصلی گلخانه برای بهترین نرم افزارهای استخدام

گلخانه برای شرکتهایی است که استخدام را در مقیاس وسیع مدیریت می کنند. استخدام ساختارمند ، نام بازی آنها است زیرا آنها بر ایجاد یک مصاحبه عادلانه و پیاده سازی برای همه نامزدها تمرکز می کنند.

سیستم های آنها طوری طراحی شده است که با اتخاذ تصمیم گیری بر اساس شواهد و داده های فردی هر متقاضی ، مشکلاتی مانند استخدام مغرضانه را کاهش دهد. اگر شما یک شرکت بزرگ هستید که بر استخدام تنوع ، برابری ، انصاف و کاهش تعصب تمرکز دارد ، Greenhouse دارای قابلیت های داخلی است که به شما در پرورش این ارزش ها کمک می کند.

رابط گلخانه به طور خاص طراحی شده است تا به راحتی در کنار کسب و کار شما با بیش از 300 برنامه کاربردی استخدام و مدیریت توسعه یابد.

بهترین ابزارهای استخدام آنها شامل قابلیت به اشتراک گذاشتن بررسی برنامه ها ، دسترسی به کارت های امتیازی که دائماً داوطلبان را ارزیابی می کند ، و حتی جزئیات دقیق تر مانند اجازه دادن به نامزدها برای پیش ثبت تلفظ صحیح نام خود برای فراگیری بیشتر.

طرفداران

  • نظرسنجی های خودکار برای اندازه گیری تجربه استخدام
  • تجزیه و تحلیل پیش بینی همراه با یادگیری ماشین به تصمیم گیری های مبتنی بر داده کمک می کند
  • اندازه گیری عملکرد روی صفحه
  • برنامه های تلفن همراه قابل دسترسی برای دسترسی آسان به مشخصات مانند نمایه های نامزد ، خلاصه و کارت امتیازی

منفی

  • می تواند یک اضافه گران قیمت برای روند استخدام شما باشد

قیمت گذاری

گلخانه قیمت آنها را لیست نمی کند زیرا قیمت آنها بر اساس اندازه سازمان شما تعیین می شود.

با درخواست نسخه نمایشی رایگان آنها در اینجا می توانید یک نقل قول سفارشی دریافت کنید.

شماره 3 – BambooHR بررسی – بهترین استخدام نرم افزار برای مشاغل متوسط

صفحه اصلی BambooHR برای بهترین نرم افزارهای استخدام

BambooHR یک راه حل عالی برای مشاغل کوچک و متوسط ​​با نیازهای استخدامی مهمتر است. پیمایش رابط کاربری آنها بسیار آسان است و به شما کمک می کند تا از چرخه استخدام و کار بدون مشکل عبور کنید.

چیزی که BambooHR را متمایز می کند این است که فقط جذب نرم افزار نمی شود – شما یک سیستم منابع انسانی کامل دریافت می کنید.

این بدان معناست که سیستم همه کاره آنها همچنین به شما کمک می کند مواردی مانند استراحت ، حقوق و دستمزد ، جدول زمان بندی کارکنان و مدیریت گزارش را پس از استخدام نامزد پیگیری کنید. برای تیم استخدام ، این می تواند صرفه جویی در زمان واقعی باشد.

یکی از برجسته ترین ویژگی های BambooHR ادغام گسترده 45 برنامه آنها با سایت های کاری مانند فیلیپین یا Glassdoor است که به شما کمک می کند تا فرایند لیست مشاغل را خودکار کنید.

ادغام برنامه های دیگر ، مانند ورود به سیستم از طریق Google ، اتصال با Slack ، یا Universal Background Screening ، مدیریت مجموعه مشتریان احتمالی را بسیار ساده تر می کند. به علاوه ، اگر برنامه ای که می خواهید دریافت کنید وجود ندارد ، به شما این امکان را می دهند که درخواست کنید یا از Zapier برای تحقق آن استفاده کنید.

بهترین ویژگی های آنها ایجاد و لیست فرصت های شغلی را آسان می کند. آنها دارای یک برنامه سازگار با IOS و Android برای دسترسی آسان به ابزارها ، داده ها و ویژگی های سلف سرویس کارکنان هستند. این به تیم استخدام شما کمک می کند تا رابطه ایجاد کرده و در ارتباط دائمی با افراد احتمالی و استخدام شده باقی بماند.

شما حتی می توانید مجوزهای سفارشی را در هر مرحله از فرآیند استخدام برای هر یک از سهامداران شرکت که مایل به ارائه هرگونه نامزد هستند ، اضافه کنید.

طرفداران

  • قابلیت ایجاد گردش کار سفارشی از قالب های آماده برای شما
  • امضای الکترونیکی برای مدیریت اسناد آسانتر
  • ردیابی متقاضی برای استخدام سریعتر
  • کاربر پسند و پیمایش آسان
  • گزارش منابع انسانی و تجزیه و تحلیل برای تصمیم گیری بهینه

منفی

  • بسته به بودجه شما ، برخی از قابلیت های نرم افزاری هزینه اضافی خواهند داشت.
  • اگر سطح Essentials را انتخاب کنید ، به پشتیبانی اصلی تلفن دسترسی نخواهید داشت.

قیمت گذاری

اگرچه آنها یک گزینه ضروری یا مزیت با قابلیت افزودنی را لیست می کنند ، اما BambooHR سطوح قیمت کوکی برش را ارائه نمی دهد.

در عوض ، آنها بسته های شخصی ایجاد می کنند که با بودجه شما کار می کند. شما می توانید برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید یا یک پیشنهاد قیمت در وب سایت آنها دریافت کنید.

در اینجا با یک آزمایش رایگان BambooHR شروع کنید.

شماره 4 – بررسی Recooty – بهترین نرم افزار استخدام برای مشاغل کوچک

صفحه اصلی Recooty برای بهترین نرم افزارهای استخدام

Recooty خود را آسان ترین نرم افزار استخدام برای مشاغل کوچک می داند.

اگر کسب و کار شما یک کسب و کار کوچک است ، به احتمال زیاد برای اولین بار در حال آزمایش نرم افزار هستید. با Recooty ، به راحتی می توانید تمام اصول اولیه استخدام خود را پوشش دهید.

می توانید شغل ارسال کنید ، مصاحبه ها را برنامه ریزی کنید ، رزومه های احتمالی را بررسی کنید و با چند کلیک ساده استخدام کنید.

اگرچه Recooty برای مشاغل کوچکتر طراحی شده است ، اما همچنان می توانید یک صفحه مشاغل مارک دار متناسب با مشخصات شرکت خود ایجاد کنید. این ، به ویژه ، یک ویژگی عالی است که به شما کمک می کند تا خود را به عنوان یک استخدام کننده در بازار کار متمایز کنید.

اما لازم نیست همین جا متوقف شوید. همچنین می توانید در کوتاه ترین زمان در دسترس ترین افراد قرار بگیرید و به محبوب ترین تابلوهای کاری ارسال کنید.

طرفداران

  • هنگامی که آماده ارتقا هستید ، واردات و صادرات عمده را انجام دهید
  • صفحه مشاغل مارک دار
  • قابلیت ارسال به چندین هیئت شغلی
  • قابلیت اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی

منفی

  • قابلیت های بسیار محدودی که با رشد شرکت شما مطابقت ندارد
  • ادغام برنامه محدود
  • قابلیت CRM را ارائه نمی دهد

قیمت گذاری

قیمت Recooty ساده است. شما می توانید انتخاب کنید که با برنامه ماهانه پیش بروید یا با پرداخت سالانه 20 درصد پس انداز کنید.

برای شروع ، Recooty عالی است رایگان برنامه ای که به شما امکان می دهد سه شغل ، یک صفحه حرفه ای مارک دار ارسال کنید و به شما امکان می دهد متقاضیان را ردیابی کنید.

برای گزینه های پیشرفته تر ، می توانید Pro Plan را با 29 دلار در ماه یا Ultra Plan را با 49 دلار انتخاب کنید.

هر یک از سطوح قیمت آنها را با جزئیات در اینجا بررسی کنید.

آنچه برای یافتن بهترین نرم افزار استخدام به آن توجه کردم

اگر به دنبال یک نرم افزار استخدام یا یک سیستم ردیابی متقاضی (ATS) هستید ، واضح است که هدف اصلی شما این است که به کارآمدترین روش ممکن استخدام با کیفیت برای کسب و کار خود داشته باشید.

این س becomesال مطرح می شود که شما از چه معیارهایی برای انتخاب مناسب ترین نرم افزار شرکت استفاده می کنید؟ در اینجا چند عامل اصلی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

بودجه استخدام

کسب و کار شما منحصر به فرد است و بودجه ای که به فرایند استخدام اختصاص می دهید نیز منحصر به فرد است.

با کمی تحقیق ، می توانید نرم افزاری را استخدام کنید که متناسب با شرکت شما باشد ، بدون این که هزینه شما را بیش از حد تعیین کند.

اگر سرمایه گذاری بر روی نرم افزارهای قدرتمند استخدام با درنظر گرفتن هزینه های کمتر در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود ، با دسترسی سریع به حجم زیادی از داده ها در وقت شما صرفه جویی می کند یا به شما اجازه می دهد مدیران کمتری را استخدام کنید ، پس این سرمایه گذاری ارزش آن را دارد.

شرکتهای کوچکتر با بودجه کمتر احتمالاً می توانند با ابزارهایی که هزینه بسیار کمتری دارند ، کنار بیایند.

ویژگی های خاص

آیا به دنبال یک سیستم استخدامی هستید که به شما امکان می دهد کمپین های ایمیل ، پیش نمایش ها یا تجزیه و تحلیل نامزدهای خاص را ادغام کنید؟

آیا آزمایش بخش بزرگی از فرایند استخدام شماست؟ شاید شما به دنبال یک سیستم اساسی هستید که به شما امکان می دهد برنامه ها را با داده های ساده مقایسه کنید.

لیستی از ویژگیهایی که کسب و کار شما نمی تواند در مورد آنها به خطر بیاندازد تهیه کنید و از آنها به عنوان فیلتر برای محدود کردن بهترین گزینه ها استفاده کنید.

معمولاً ویژگی های اضافی مانند صفحات فرود ، اتوماسیون ، نرم افزار برنامه ریزی یا ادغام گردش کار را می توان در طول راه اضافه کرد. این به شما این امکان را می دهد که بهترین انتخاب را برای محل شرکت خود داشته باشید و می توانید بعداً آن را ارتقا دهید و بر اساس آن کار کنید.

فرکانس استخدام

ممکن است شما یک شرکت کوچک با نرخ گردش مالی پایین تر باشید. یا شاید شما یک شرکت بزرگ با بیش از 500 کارمند هستید و دائماً به دنبال استخدام های جدید هستید.

نرم افزار استخدام شما باید بتواند حجم داده های استخدامی که روزانه مدیریت می کنید را مدیریت کند.

از خود بپرسید که چند وقت یکبار استخدام جدید می کنید و میانگین نرخ گردش مالی شما چقدر است. این روش خوبی برای فیلتر کردن نرم افزار مناسب شما خواهد بود.

استخدام نوع نرم افزار

آیا شما یک کسب و کار کوچک نوپا ، یک آژانس استخدام یا یک شرکت بزرگ هستید؟

هنگام انتخاب سیستم ، این یک تفاوت مهم است. هیچ سیستم نرم افزاری برای همه مشاغل جذاب نیست. متغیرهای استخدام بسیار زیاد و نیازهای تجاری منحصر به فرد برای این مورد وجود دارد.

در حالی که برخی از نرم افزارها برای برآوردن نیازهای استخدام آژانس ساخته شده اند ، برخی دیگر برای مشاغل مستقر با منابع انسانی داخلی و مدیران استخدام بهتر است. آیا برای جابجایی نامزدها از طریق خط استخدام به ATS ساده نیاز دارید؟ یا سعی می کنید کارمندان جدید را در یک سیستم واحد که از استخدام تا بازنشستگی آنها را دنبال می کند جذب کنید؟

نتیجه

با استفاده از نرم افزار مناسب برای استخدام ، می توانید انبوه کاغذبازی و صفحات گسترده ای را که برای به کارگیری مراحل ناکارآمد هستند ، فراموش کنید.

فرآیند امروز خود را با یکی از توصیه های من برای جذب نرم افزار ساده کنید:

  1. Bullhorn – بهترین برای استخدام آژانس ها
  2. گلخانه – بهترین برای شرکت
  3. BambooHR – بهترین برای مشاغل متوسط
  4. Recooty – مناسب برای مشاغل کوچک

اتخاذ سیستمی که نیازهای تجاری خاص شما را برآورده سازد ، می تواند در کیفیت متقاضیانی که دریافت می کنید تفاوت ایجاد کند. کل فرایند را برای کارمندان خود ساده کنید و برای استخدام های احتمالی کمتر استرس زا باشید.

به چه نرم افزارهای استخدامی اعتماد دارید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید چگونه نمایندگی من می تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما

  • سئو – باز کردن حجم زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوندها را جذب می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه های پولی – استراتژی های م paidثر پولی با ROI روشن.

رزرو تماس