راهنمای خرید ردیاب خودرو آهنربایی – تابناک

از طرف دیگر دقت جی پی اس این دستگاه ها در مورد اعلام سرعت خودرو بسیار بالا می باشد. همچنین باید بدانید که قدرت آهنرباهای موجود بسیار زیاد است و در مقابل انواع لرزش و ضربه مقاومت میکند و دستگاه نیز از خودرو جدا نخواهد شد حتی اگر با شدیدترین تکانها روبرو شود. میتوانید هشدارهای مختلفی نیز تنظیم کنید یعنی اگر برای مثال خودرو با سرعتی بیش از مقدار تعیین شده حرکت کرد، از مسیر تعیین شده خارج شد و یا حتی دستگاه از بدنه خودرو جدا شد برای شما هشدار ارسال میشود. مزیت دیگر بدنه مقاوم آنها است.

این ردیابها به سنسور ضربه نیز مجهز هستند تا درصورتیکه ضربهای به آنها وارد شود متوجه شوید. در ادامه قصد داریم در کنار بررسی قیمت ردیاب آهنربایی در مشهد، برای آشنایی هرچه بیشتر شما چند نمونه از این ردیابها را معرفی کنیم. اولین مدلی که قصد داریم برای خرید این ردیاب آهنربایی در مشهد به شما معرفی کنیم این نمونه است. قابل شارژ بوده و شما میتوانید هرسال یکبار آن را از خودرو جدا کرده ، توسط شارژر مخصوص شارژ نموده و مجدد به خودرو و یا محموله خود بچسبانید.

آهنربای به کار رفته در ردیاب های خودرو آهنربایی از چسبندگی بالایی برخوردار بوده و با تکان های خیلی شدید نیز از خودرو جدا نمی شود. با وجود این توضیحات حتماً متوجه شدهاید که کاربر آنها تنها محدود به امینت در برابر سرقت نیست بلکه شرکتهای زیادی که در زمینه حملونقل و باربری فعالیت میکنند از آنها استفاده میکنند تا همه چیز را تحت نظارت داشته باشند به همین دلیل در ردیابی اموال نیز گره گشا هستند. با استفاده از این دستگاه میتوانید بر روی همه چیز نظارت کنید یعنی خودروی شما درحال حاضر کجاست، به چه سمتی حرکت میکند و تابهحال چه مسیری را پیموده است.

نکته مثبت دیگر این است که میتوانید با استفاده از تلفن همراه خود و نصب اپلیکیشن مخصوص، بهصورت تماموقت همه چیز را تحت کنترل خود داشته باشید و این برنامههای برای انواع سیستمعاملهای تلفنهای هوشمند در دسترس هستند و از این بابت نگران چیزی ردیاب آهنربایی اصفهان نباشید. به یاد داشته باشید داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش از ویژگیهای مورد نیاز ردیاب آهنربایی می باشد زیرا این نوع ردیاب نسبت به دیگر مدل های ردیاب به گارانتی و خدمات پس از فروش حرفه ای و معتبر بیشتری نیاز دارد. دلیل دیگر استفاده از آنها این است که بر روی هر خودرویی قابلیت نصب دارند یعنی مهم نیست خودروی شما سواری، اتوبوس یا حتی تریلر کشنده است زیرا میتوانید از آن استفاده کنید و تنها کاری که باید انجام دهید این است که پیش از خرید به نوع استفاده دقت کنید و بر اساس آن و نوع خودروی خود تهیه کنید.