ردیاب شخصی پرسنلی افراد – ایران رهیاب

برای رانندههای تاکسی و افرادی که خودرو خود را اجاره میدهند، جی پی اس و ردیاب خودرو میتواند کاربرد مهمی داشته باشد، لذا آنها میتواند بهمنظور خرید جی پی اس ماشین به فروشگاه آنلاین ایسام مراجعه نمایند. اما GPS شخصی قابلیت اتصال و سیم کشی به خودرو رو ندارن و معمولا قابلیت اضافه کردن سنسور های مختلف بهش نیست، در صورتی که بخواهید خودرو رو ردیابی بکنید بایستی این دستگاه رو در قسمتی از ماشین مثلا زیر صندلی مخفی کنید.

این دستگاه بهرهوری عملیاتی و ایمنی را افزایش میدهد و در عملیات اضطراری به عملیات نجات کمک میکند و دادهها را برای تدارکات فراهم میکند. خرید ردیاب به منظور تامین امنیت خودرو یا شخص مورد نظر صورت میگیرد؛ قیمت ردیابها باتوجه به کارایی که دارند بسیار به صرفه است؛ اما در هر صورت برای هر کالایی که قصد خریدش را داشته باشید برندها و مدلهای مختلف با قیمتهای متفاوتی وجود دارد. چه مزیت هایی نسبت به یکدیگر دارند؟ بعد با استفاده از چندین روش میتوانید خودروی خود را توسط دستگاه ردیاب پیدا کرده و آن را خاموش و یا مکان آن را به پلیس اعلام کنید.

جی پی اس و ردیاب خودرو دستگاه نسبتا کوچکی است که بر روی خودرو نصب میشود و با توجه به مدل و نوع آن، کاربردهای متفاوتی دارد. در ایران، انواع جی پی اس خودرو با توجه به نوع کاربری، امکانات و نحوه عملکرد ردیابها در بازار عرضه میشود. این نوع ردیاب به سیمکشی خودرو وصل شده و بسیار خوب و بینقص کار میکند. ردیاب خودرو مدل GM100 قابلیتهای زیادی مانند موقعیتیابی سریع، شنود و مسیریابی را دارد که با قیمتی بسیار رقابتی در حدود ۳۹۰ هزار تومان عرضه میشود. اینکه کودک شما در بازار، پارک، یا در مرکز شهر باشد، از دست دادن او بسیار ترسناک است با ردیاب GPS می توانید اضطراب خود را کاهش دهید.

چیزی قابل اطمینان تر از اینکه بدانید تمام اعضای خانواده دور از آسیب هستند نیست. نوجوانان با دانستن اینکه والدین سرعت رانندگی آنها را نظارت می کنند با احتیاط رانندگی خواهند کرد و این خود باعث می شود که غیرمستقیم از وقوع حادثه جلوگیری کرده باشید. همچنین این مدل دارای باتری قابل شارژ بوده و فقط با یک بار شارژ در حدود بیش از یک سال کار میکند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد چگونه با جی پی اس گوشی شخصی را پیدا کنیم لطفا به بازدید از وب سایت ما.