نحوه افزایش ترافیک با YouTube Live

چگونه با Youtube Live ترافیک را هدایت کنیم

شما به عنوان یک بازاریاب می دانید که ارتباط مخاطب چقدر با ارزش است.

وقتی واقعاً ارتباط برقرار می کنید ، اعتماد ایجاد می کنید و احتمال تکرار خرید و تعامل را افزایش می دهید.

این روزها روشهای بیشتری برای بازاریابان برای دسترسی به مخاطبان مورد نظر وجود دارد. از TikTok گرفته تا تبلیغات اینستاگرامی ، بازاریابان با فرصت هایی برای ارتباط برقرار می کنند که تا به حال دیده نشده است.

یکی از این فرصت ها قابلیت زنده است. این ویژگی که در بسیاری از سیستم عامل ها از جمله Twitch ، Instagram ، Facebook و TikTok موجود است ، به کاربران امکان می دهد تا به صورت مستقیم برای دنبال کنندگان خود پخش کنند.

با توجه به اینکه می دانیم ویدئو به عنوان یک فرم محتوا چقدر موفق است ، بازاریابان باهوش در حال پخش زنده برنامه های کمپین های خود هستند.

در حالی که سیستم عامل های ذکر شده در بالا معمولاً برای ویدیوهای زنده استفاده می شود ، YouTube نیز این قابلیت پخش مستقیم را به اشتراک می گذارد.

غول پخش ویدئو به استریمرها یک بستر منحصر به فرد برای به اشتراک گذاری اطلاعات و افزایش آگاهی از نام تجاری ارائه می دهد.

اگر به دنبال راه های جدیدی برای ارتباط با مخاطبان مورد نظر خود هستید ، ادامه مطلب را مطالعه کنید تا بدانید YouTube Live بستر مناسبی برای شما است.

YouTube Live چیست و چه مزایایی دارد؟

مانند بسیاری از سرویس های پخش مستقیم دیگر ، YouTube Live بازوی زنده پلتفرم YouTube است. از طریق این ابزار ، می توانید به صورت لحظه ای به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید و امکان برقراری ارتباط در زمان واقعی را فراهم کنید.

کاربرانی که به دنبال محتوای زنده هستند به بخش Live صفحه اصلی YouTube مراجعه کرده تا جریان شما را از طریق جستجو پیدا کنند. اگر کاربران در گذشته با حساب شما تعامل داشته باشند ، و ویدیوی شما در صفحه اصلی آنها نمایش داده می شود ، می توانند جریان مستقیم شما را نیز کشف کنند.

مزایای YouTube Live واقعا بی پایان است. مارک های بزرگی مانند Bon Appetit و بسیاری از سازمان های کوچکتر و بدون حق امتیاز از این بستر استفاده کرده اند.

شش صفحه آشپزخانه آزمایشی YouTube Live Bon Appetit

برخی از مزایای اصلی عبارتند از:

ارتباط با مخاطبان خود

این یکی بزرگ است. دلیل موفقیت همه چیز در همه موارد این است که امکان برقراری ارتباط رودررو از طریق صفحه را فراهم می کند. با فعال کردن عملکرد چت ، می توانید مستقیماً با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید ، به سوالات پاسخ دهید و روابط و حسن نیت ایجاد کنید.

تأسیس برند

هفتاد درصد بینندگان پس از مشاهده نام تجاری در یوتیوب از آن خرید کردند. هنگامی که به صورت زنده روی پلتفرم فعالیت می کنید ، نمایان شدن نام تجاری را افزایش نمی دهید ، بلکه نام تجاری خود را به عنوان یک نهاد قابل دسترسی با چهره ای قابل دسترس و قابل دسترسی میزبانی رویدادهای زنده ایجاد می کنید.

تولید مقرون به صرفه

می توانید از YouTube Live برای هزینه حساب استفاده کنید که رایگان است.

با توجه به اینکه ویدئوی شما نیازی به پیش تولید یا پس از تولید ندارد ، در هزینه های هنگفتی که اغلب مربوط به ایجاد ویدیو است صرفه جویی می کنید.

همکاری با یوتیوبرهای دیگر

در حالی که این عملکرد اغلب نادیده گرفته می شود ، YouTube Live اولین پلتفرم اجتماعی پخش مستقیم بود که همکاری را فعال کرد.

از طریق این عملکرد ، می توانید با یک شرکت یا تیم محلی دیگر تبلیغات متقابل انجام دهید تا هدیه ای انجام دهید. این قابلیت همچنین به شما امکان میزبانی از مهمانان را می دهد و به شما این فرصت را می دهد تا با ارتقاء حضور افراد خارج از منزل ، مخاطبان خود را گسترش دهید.

نحوه استفاده از YouTube Live

با بیش از دو میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان ، YouTube باید به عنوان مقصدی مناسب برای بازاریابان شناخته شود.

اگر هرگز در مورد بازاریابی زنده برنامه ریزی نکرده اید ، تصور اجرای استراتژی YouTube Live می تواند بسیار ترسناک باشد.

با این حال ، لازم نیست که باشد.

YouTube Live دو نوع مختلف پخش زنده را ساده و سفارشی به کاربران ارائه می دهد.

ساده

با این تحویل مستقیم ، می توانید از وب کم یا تلفن خود به صورت زنده (این امر به داشتن بیش از 1000 دنبال کننده بستگی دارد). همانند دیگر سیستم عامل های پخش زنده ، حالت ساده برای انجام پرسش و پاسخ اولیه یا به اشتراک گذاری ارائه عالی است.

سفارشی

این حالت تحویل بسیار پیچیده تر است زیرا نیازهای ارائه های پیچیده تر را برآورده می کند. به عنوان مثال ، اگر می خواهید صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارید یا از چندین دوربین وب استفاده کنید ، برای تحقق این امر به رمزگذار نیاز دارید. در حالی که این دو دسته متضاد یکدیگر هستند ، اجازه ندهید اصطلاح پیچیده شما را هشدار دهد – دستیابی به جریان سفارشی هنوز بسیار آسان است.

درست مانند هر کمپین بازاریابی دیگر ، استراتژی YouTube Live شما باید به خوبی برنامه ریزی شده و اهداف خود را مشخص کند.

قبل از اینکه golive را در صفحه اصلی YouTube خود قرار دهید ، مطمئن شوید که بر اساس آن استراتژی داشته اید.

3 راه برای افزایش ترافیک بیشتر با استفاده از YouTube Live

اگر نیاز به افزایش ترافیک را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود تشخیص داده اید ، (و صادقانه بگویم ، چه کسی در بین ما ترافیک بیشتری نمی خواهد) ، YouTube Live یک بستر عالی برای ارسال بازدیدکنندگان بیشتر به سایت شما است.

در زیر ، ما سه استراتژی را تجزیه می کنیم که می تواند به شما کمک کند از قدرت YouTube Live برای کسب ترافیک بیشتر استفاده کنید.

1. ایجاد یک برنامه تبلیغاتی

شما این ضرب المثل را می دانید: اگر درختی در جنگل بیفتد و کسی در اطراف نباشد که آن را بشنود ، آیا حتی صدایی هم دارد؟

همین امر در مورد YouTube Live شما نیز صدق می کند: اگر رویداد زنده خود را تبلیغ نکنید ، چگونه کسی می داند که در آنجا ظاهر می شود.

همان میزان پیش بینی و استراتژی که برای سایر کمپین های بازاریابی ذخیره می کنید ، باید در جریان زنده شما قرار گیرد.

در اینجا سه ​​بهترین راهنمای ما برای موفقیت بیشتر در پخش زنده بعدی شما آمده است.

نمودار زنده یوتیوب سه مزیت زنده بودن را به اشتراک می گذارد

ویدئوی زنده YouTube خود را برنامه ریزی کنید

بعد از اینکه هدف ویدیوی YouTube Live خود را مشخص کردید ، باید تاریخ و زمانی را تعیین کنید تا بتوانید جریان مستقیم خود را برای دنبال کنندگان و مشتریان بالقوه یکسان تبلیغ کنید.

ویدیوی زنده YouTube خود را اجتماعی کنید

شما می خواهید ویدیوی YouTube Live خود را در همه جا تبلیغ کنید. از کانال های اجتماعی گرفته تا مخاطبین ایمیل خود ، باید همه ، چه ، چه ، چه زمانی ، و کجا را با همه پیروان و مشتریان به اشتراک بگذارید.

یک کمپین تبلیغاتی هدفمند ایجاد کنید

فکر می کنید کار شما پس از پایان پخش زنده شما به پایان رسیده است؟ دوباره فکر کن. از آگهی های هدف گیری مجدد در شبکه های اجتماعی و سایر پلتفرم ها برای دسترسی به شرکت کنندگان در جریان کبد استفاده کنید و به آنها یادآوری کنید که اقدام کنند.

2. مطالب ارزشمند را به اشتراک بگذارید

ما به نیاز به ارزش واضح YouTube Live شما برای مخاطبان اشاره کرده ایم.

برای به دست آوردن ارزشمندترین دارایی شخص (نکته: وقتش است) ، باید در ازای آن چیزی ارزشمند را به او پیشنهاد دهید.

خواه نسخه نمایشی ارتقاء نرم افزار باشد یا ویدیوی جعبه گشایی از چاپهای جدید که فروشگاه شما در حال حاضر به خریداران ارائه می دهد ، مطمئن باشید که محتوای شما فراتر از ایجاد سر و صدا است.

3. درباره CTA خود هوشمند باشید

هنگام تهیه ویدئوی YouTube Live ، می خواهید یک تماس بسیار دقیق (CTA) داشته باشید. در حالی که ما آرزو می کنیم یک گلوله نقره ای وجود داشته باشد که همه بینندگان را به انجام اقدام دلخواه ترغیب کند ، انتخاب CTA ایده آل شما نیاز به برنامه ریزی دارد.

ابتدا باید ارزیابی کنید که می خواهید بینندگان پس از مشاهده ویدئوی شما چه کاری انجام دهند. از خودت بپرس:

  • آیا می خواهم بیننده من خرید کند؟
  • آیا می خواهم بیننده من برنامه نمایشی را برنامه ریزی کند؟
  • آیا می خواهم بیننده من بیشتر ویدیوهای من را ببیند؟
  • آیا می خواهم بیننده من را در کانال های اجتماعی دنبال کند؟

پس از پاسخ به این س ،ال ، می توانید تعیین کنید که کدام CTA برای بینندگان شما مناسب تر است و آن را در نتیجه گیری ویدیوی خود قرار دهید.

برای تکرار مجدد ، مطمئن شوید که بینندگان شما در سفر خریدار کجا هستند و از CTA استفاده کنید که با آن مرحله مربوطه مطابقت دارد.

خریداران YouTube Live cta در سه مرحله سفر می کنند

از محتوای زنده YouTube خود حداکثر استفاده را ببرید

توانجامش دادی. شما موفق شدید اولین YouTube خود را به صورت زنده میزبانی کنید. شما تعداد زیادی دنبال کننده جدید در توییتر دارید ، بنابراین اکنون کار با آن محتوا تمام شده است ، درست است؟

اشتباه.

اکنون که یک دارایی ویدئویی ایجاد کرده اید ، می توانید آن ویدیوی YouTube Live را به محتوای همیشه سبز تبدیل کنید.

در زیر چند ایده برای کارکردن ویدئوی YouTube Live شما به همان سختی ارائه شده است.

  • جریان زنده خود را به یک ویدیوی معمولی تبدیل کنید و آن را در وب سایت خود به اشتراک بگذارید.
  • بخشهای جالب جریان مستقیم خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. نقل قول های پخش زنده خود را بکشید و آنها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
  • صدا را از جریان زنده YouTube خود به پادکست صوتی ویرایش کنید.

این امکانات تنها چهار مورد از گزینه های بیشماری است که شما برای استفاده مجدد از محتوا در اختیار دارید. ما در مورد ارزش ویدیو صحبت کرده ایم ، بنابراین مطمئن شوید که آن را هدر نمی دهید.

سوالات متداول در مورد استفاده از YouTube Live برای افزایش ترافیک

YouTube Live چیست؟

YouTube Live پلتفرم زنده غول پخش ویدئو است. کاربران می توانند به صورت زنده به تماشاگران رفته و در زمان واقعی پخش شوند. از این کانال می توان برای پرسش و پاسخ ، جعبه گشایی ویدئوها ، راهنمای نحوه کار و موارد دیگر استفاده کرد.

آیا YouTube Live برای بازاریابی مناسب است؟

آره! ویدئو از همه نوع فوق العاده برای تماشاگران عملکرد فوق العاده ای دارد. و با 81 درصد آمریکایی ها که از YouTube استفاده می کنند ، اگر به طور خاص در YouTube تبلیغ نمی کنید ، به طور جدی به نام تجاری خود آسیب می رسانید. علاوه بر این ، می توانید محتوای YouTube Live خود را در سایر کانالها مجدداً مورد استفاده قرار دهید و یک ویژگی بازاریابی همیشه سبز ایجاد کنید.

برای انجام YouTube Live به چه تجهیزاتی نیاز دارم؟

برای پخش مستقیم ساده ، فقط به یک وب کم یا یک تلفن نیاز دارید. اگر به دنبال عملکردهای پیچیده تری از YouTube Live هستید ، مانند چندین دوربین ، به رمزگذار نیاز دارید.

چگونه می توانم محتوای YouTube Live خود را دوباره استفاده کنم؟

می توانید محتوای YouTube Live خود را به روش های مختلف تغییر دهید. از کلیپ های ویدئویی در اندازه نیش در اینستاگرام گرفته تا یک قسمت پادکست کامل ، فرصت های استفاده مجدد بی پایان است.

چگونه می توان با نتیجه گیری زنده YouTube ترافیک را افزایش داد

در حالی که فیس بوک ، اینستاگرام ، TikTok ، Twitch و بسیاری از سیستم عامل ها پخش مستقیم را ارائه می دهند ، YouTube Live به شما دسترسی به مخاطبان عظیم YouTube را می دهد.

همانطور که برای کمپین YouTube Live خود برنامه ریزی می کنید ، حتماً در مورد تبلیغات ، محتوا و CTA نهایی خود استراتژیک باشید.

اگر هریک از این جنبه های جریان زنده خود را بداهه کنید ، به احتمال زیاد تأثیر دلخواه خود را نخواهید داشت و خطر بیگانگی مخاطبان را به همراه خواهید داشت.

قبل از شروع سفر زنده YouTube خود ، حتماً در مورد سایر پخشهای زنده از مارک های صنعت خود تحقیق کرده و تماشا کنید. با یادگیری آنچه کار می کند و چه چیزی مثر نیست ، می توانید ویدیوی خود را بر اساس اشتباهات آنها تنظیم کنید و در نهایت به برند خود اجازه دهید از رقابت شما پیشی بگیرد.

بهترین ویدیوی زنده YouTube که تا به حال تماشا کرده اید چیست و چرا موفق شد؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید چگونه نمایندگی من می تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما

  • سئو – باز کردن حجم زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوندها را جذب می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه های پولی – استراتژی های م paidثر پولی با ROI روشن.

رزرو تماس